Kuka muistaa Modern Talking yhtyeen??
Olin jo melkein unohtanut, mutta kaveri vinkkasi MT-nettiradiosta
http://radiomakela.net/2015/09/22/modern-talking-nettiradio-soi-modern-talking-yhtyeen-tuotantoa/
Tuo kiharampi kaveri oli mun suosikki!
Kommentit (77)
Hyvin muistan, nythän Modern Talking soi taas radiossa harva se päivä. Kaikki biisit ihan samanlaisia.
Bad Boys Blue oli/on niiiiin paljon parempi!
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 09:55"]
Olin jo melkein unohtanut, mutta kaveri vinkkasi MT-nettiradiosta
http://radiomakela.net/2015/09/22/modern-talking-nettiradio-soi-modern-talking-yhtyeen-tuotantoa/
Tuo kiharampi kaveri oli mun suosikki!
[/quote]
Voi että. Tää on kyllä ihana :)
Tietysti muistan! Olen armoton kasari- & ysärifani ja tuo tumma laulaja esiintyi Himoksen Jysäreillä vuosi sitten. Ahh, muhun iskee edelleen musa että tuo mieskin :)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:29"]
"melkein kuuskymppisinä"?? Dieter juu onkin mutta Thomas on 52 vuotias!!!! Ei siis ees lähelle kuuskymppinen!
[/quote]Ainakin tuli selville kuka potee ikäkriisiä tästä viestistä.
Viikonlopun kunniaiksi Modern Talking soimaan!
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:22"]
You're my heart, you're my soul, I'll be holding you forever, stay with you together..
[/quote]
tälläistä on syvin rakkaus joka on ikuista....
Ekalla kerralla olin liian pieni (synt.1979) mutta ysärin loppupuolella tuli kuunneltua c-kasetilta eskortin takapenkillä rundilla. Oi niitä aikoja!
Munkin mielestä se geronimo's cadillac on ihan älytön biisin nimi ja nyt se soi päässä :)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:33"]Olin kauhee MT-fani. Valitettevasti mun äitikin muistaa sen :)
Tuo nettiradio on tosi kiva. Kiitos vinkistä.
[/quote]
Mä pistän pohjat noloudessa. Pidin teininä Kake Randelinista ja mun äiti muistaa sen. Ja muistaa muistuttaa.
Voiko ne olla jo kuuskumppisiä? Ei kai?
Yksi suosikkiyhtyeistäni ollut jo teinistä asti.
T: 20 v tyttö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
22.09.2015 klo 11:33
Olin kauhee MT-fani. Valitettevasti mun äitikin muistaa sen :)
Tuo nettiradio on tosi kiva. Kiitos vinkistä.
Mä pistän pohjat noloudessa. Pidin teininä Kake Randelinista ja mun äiti muistaa sen. Ja muistaa muistuttaa.
Mun pikkuveljellä oli Joel Hallikainen collage :)
kiva radio totta tosiaan. löysin samoilta sivuilta lisää, http://radiomakela.net/category/1980-luku/
Hyvä bändi .harmi et ovat erillään.mut ehkä parempi jos ei suju.tykkään molemmista ovat suosikkeja i jo 80 luvulta asti.blue systemistä.dieter on kyllä ja Thomas anders hurmaavia.vaikka vanhuus se tulee kaikille.ihmisiähän me kaikki ollaan.
Muistan kyllä, vaikken heitä kuunnellutkaan. Heillä oli jo silloin 35 vuotta sitten sellainen w t imago, niin ei napannut.
Mukavia muistoja tulee mieleen :)
En nyt muista juuri tätä, mutta muistan Boner M:n.
Voi ei, fanitin tätä noin 10-vuotiaana 1980-luvulla. Jommahaa jommasoo💪
Millos tää oli ? Kasarilla kävin lukion nimen tunnistan yhtään kappaletta en muista, ei tainnu olla mun juttu. Annie Lennox oli paras.