Kuka muistaa Modern Talking yhtyeen??
Olin jo melkein unohtanut, mutta kaveri vinkkasi MT-nettiradiosta
http://radiomakela.net/2015/09/22/modern-talking-nettiradio-soi-modern-talking-yhtyeen-tuotantoa/
Tuo kiharampi kaveri oli mun suosikki!
Kommentit (77)
"melkein kuuskymppisinä"?? Dieter juu onkin mutta Thomas on 52 vuotias!!!! Ei siis ees lähelle kuuskymppinen!
thomas Anders oli Helsingissä MT:N soittajien kanssa ,ei Dieter Bohlen!
Olin kauhee MT-fani. Valitettevasti mun äitikin muistaa sen :)
Tuo nettiradio on tosi kiva. Kiitos vinkistä.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:29"]
"melkein kuuskymppisinä"?? Dieter juu onkin mutta Thomas on 52 vuotias!!!! Ei siis ees lähelle kuuskymppinen!
[/quote]
Niinpä onkin "vasta" 52-vuotias, joskin ikäistään vanhemman näköinen kun vertaa esimerkiksi Tom Cruiseen. Luulin Thomas Andersia (tai siis Bernd Weidungia :D ) vajaa kuusikymppiseksi mutta google kertoi totuuden.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:08"]Mulla oli oikein oma Modern Talkingin kasetti, kun sukulainen nauhotti sen mulle. Enkä ollut vielä edes koulussa! :D En mä sitä tainnut juurikaan vielä silloin kuunnella. Mutta 90-luvun lopullahan tuo oli taas pinnalla ja silloin niitä remixejä soi joka paikassa. Viikonloppuisin kylänraitilla joka toisesta autosta kuului joku MT:n biisi.
[/quote]
Tällaista oli Porin rännilläkin aikoinaan..
Haa, Dieter Bohlen ja Thomas Anders :D
täällä myös yks.
ihana vinkki.
nyt laitetaan vaippapöksy joraamaan :)
Cherry cherry lady.... you can win if you want.... mitä niitä nyt olikaan....
Hirveissä riidoissa hajosivat, sitten tuli joku come backin tapainen, sitten taas riidoissa. Nyt melkein kuuskymppisinä tekivät sovinnon :)
Totta kai Modern Talking pitää muistaa 80-luvulta, vaikka itse tosin olin silloin vl, enkä pahemmin kuunnellut kevyttä musiikkia. Mutta se soi esimerkiksi kahviloiden jukebokseissa, kun odotin linja-autoa kulkiessani opiskelupaikan ja kodin väliä. Esim. Cheri, cheri lady on jäänyt mieleen.
Eikös se ollut vähän ongelma kun se vaatimattomamman näköinen teki biisit mutta kiharatukka sai kaiken (naisten) suosion.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:05"]
Eikös se ollut vähän ongelma kun se vaatimattomamman näköinen teki biisit mutta kiharatukka sai kaiken (naisten) suosion.
[/quote]
Tais olla! :D
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 09:58"]täällä myös yks.
ihana vinkki.
nyt laitetaan vaippapöksy joraamaan :)
[/quote]
Voi helvetti, vaippapöksy! Modern Talking on siis kuumaa fetissimusaa
Juu muistan kyllä, se oli 1980-luvun inhokkini ja on sitä vieläkin..aivan kauheaa huttua, kuten esim. Sandra..Se kikkarapää oli kornin näköinen jossain musiikkivideossa, mieleeni on jäänyt, kun tyyppi katsoo kameraan jollain musiikkivideolla ja vaaleanpunainen huulikiilto kimaltelee "ihanasti"..
Kaverit olivat aivan hulluina Modern Talkingiin ja yksikin sanoi kuuntelevansa sitä aina ennen kuin laittoi nukkumaan kuulokkeilla tuolloin kultaisella 1980-luvulla..
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:06"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:05"]
[/quote]
Tais olla! :D
[/quote]
Dieter on kuitenkin biisien tekijänä kaksikosta se, joka nauraa matkalla pankkiin :D Thomas Anders on/oli "vain" laulaja, hänellä ei tainnut olla juuri mitään tekemistä säveltämisen kanssa.
Brother Louie, Louie, Louie...
Kaikki 80-luvulla nuoruutensa eläneet muistavat Modern Talkingin!
http://www.moderntalking.hobby.ru/photo/modern18.jpg
Pojat balettitunnilla.