Kuka muistaa Modern Talking yhtyeen??
Olin jo melkein unohtanut, mutta kaveri vinkkasi MT-nettiradiosta
http://radiomakela.net/2015/09/22/modern-talking-nettiradio-soi-modern-talking-yhtyeen-tuotantoa/
Tuo kiharampi kaveri oli mun suosikki!
Kommentit (77)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:19"]
Modern talkingin ensimmäinen hitti You´re my you´re my soul oli iso hitti ja oikeasti hyvä. Ne muut kappaleet olikin sitten tosi korneja iskelmiä joita diggas lähinnä amiksen käyneet.
[/quote] Joo olin teini silloin ja tajusin jo silloin että " Geronimo´s cadillac " on jo laulun nimenä niin korni että pahaa tekee
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 09:55"]Olin jo melkein unohtanut, mutta kaveri vinkkasi MT-nettiradiosta
http://radiomakela.net/2015/09/22/modern-talking-nettiradio-soi-modern-talking-yhtyeen-tuotantoa/
Tuo kiharampi kaveri oli mun suosikki!
[/quote]
Apua. Nyt nolostuttaa. Muistin lähettäneeni pojille kirjeenkin. Eivät vastanneet mutra toivottavasti polttivat kirjeen..
Kivaa musiikkia edelkeen.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:58"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:29"]
"melkein kuuskymppisinä"?? Dieter juu onkin mutta Thomas on 52 vuotias!!!! Ei siis ees lähelle kuuskymppinen!
[/quote]
Niinpä onkin "vasta" 52-vuotias, joskin ikäistään vanhemman näköinen kun vertaa esimerkiksi Tom Cruiseen. Luulin Thomas Andersia (tai siis Bernd Weidungia :D ) vajaa kuusikymppiseksi mutta google kertoi totuuden.
[/quote]
Dieter taitaa olla jo melkein 60? Hänellä on kai kolmas tai neljäs vaimo nyt, nuori ja kaunis ja hänen kanssaan kaksi ihan pientä lasta. Osa Dieterin lapsista ekasta avioliitosta jo 3-kymppisiä.
Dieter on ollut Saksan popstarsin ja talentkisan päätuomari jo kymmenen vuotta ja edelleen aika iso stara... tai ehkä ei enää niin iso. Mutta jollain lailla kulttipersoona kuitenkin.
Hauskaa poppia! En oo kuullutkaan tästä bändistä aiemmin. oon syntynyt 1996.
Pitäisikö kokeilla mitä 16v tyttö tykkää :)
Dieter on nykyään upporikas ja menestyvä ja hirveän ruma. Thomaksesta ei kuulu mitään xD
Mulla oli oikein oma Modern Talkingin kasetti, kun sukulainen nauhotti sen mulle. Enkä ollut vielä edes koulussa! :D En mä sitä tainnut juurikaan vielä silloin kuunnella. Mutta 90-luvun lopullahan tuo oli taas pinnalla ja silloin niitä remixejä soi joka paikassa. Viikonloppuisin kylänraitilla joka toisesta autosta kuului joku MT:n biisi.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:57"]
Jomma haa, jomma soo
[/quote]
jomma kumma
You're my heart, you're my soul, I'll be holding you forever, stay with you together..
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:17"]Bad Boys Blue oli/on niiiiin paljon parempi!
[/quote]Feministi ei tykkää kun laulavat että You're a woman I'm a man... Sukupuoli kun on patriarkalismin konstruktio :p
Muistaakseni bändi oli kesällä 2014 Hesassa.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:10"]
Juu muistan kyllä, se oli 1980-luvun inhokkini ja on sitä vieläkin..aivan kauheaa huttua, kuten esim. Sandra..Se kikkarapää oli kornin näköinen jossain musiikkivideossa, mieleeni on jäänyt, kun tyyppi katsoo kameraan jollain musiikkivideolla ja vaaleanpunainen huulikiilto kimaltelee "ihanasti"..
Kaverit olivat aivan hulluina Modern Talkingiin ja yksikin sanoi kuuntelevansa sitä aina ennen kuin laittoi nukkumaan kuulokkeilla tuolloin kultaisella 1980-luvulla..
[/quote]
Mun elämää (aika kauan sitten) :)
Joo, se oli sitä ihanaa nuoruuta silloin kauan sitten. = )
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:10"]
http://dieterbohlen2010.narod.ru/member/mt13.jpg
IhQ!!!!
[/quote]Pojat, lopettakaa se äidin vaatteilla leikkiminen! Heti pois sieltä kaapilta!
Toki muistan. Sitä inhottiin urakalla.
Täytyy sanoa, että nykymusiikki, siis suosittu sellainen, on enimmäkseen niin kauheaa paskaa, että Modern Talking kuulostaa suorastaan taiteelta, vaikka onkin aivan täyttä roskaa. Mutta ne räpit, hiphopit ja huhhepit ja mitkä lie kepit... :)
Modern talkingin ensimmäinen hitti You´re my you´re my soul oli iso hitti ja oikeasti hyvä. Ne muut kappaleet olikin sitten tosi korneja iskelmiä joita diggas lähinnä amiksen käyneet.