Mies petti jälleen. Vaikka olen viikot kotona vauvan kanssa : (
Eli meillä on imetysikäinen vauva, jota ruokitaan rintamaidolla lähinnä. Käytän rintapumppua koska haluan viikonloppuisin pitää vapaata rintaruokinnasta. Ja silloin käytetään vastikkeita, jos tarvitaan.
Lauantait on miehen keittiövuoro. Toivoin hyvää pihviä ja perunakrokantteja ja salaattia, koska maitoa on niin paljon varastossa, että voin juoda hyvää punaviiniä (kiva Bordeaux St Emilion Grande Cru).
Mutta sitten mies ei kuunnellut mun ohjeita tehdä mun pihvi medium plus (en uskalla syödä liian raakaa lihaa ymmärrettävästi). Minun pihvi oli ihan yli ja miehen pihvi oli medium raw, eli en sitä uskaltanut sitä syödä. Mies yritti paistaa omaansa lisää mulle, mutta siitä tuli sitkeä ja mauton (Kuka edes yrittää paistaa lisää jäähtynyttä pihviä, jossa kastike päällä?) Multa meni fiilikset ja alkoi oksettaa. Mies ehdotti kiinalaista Woltista mutta mulla oli jo silmät kosteina: mun oma ilta pilalla!!!
Nyt mies syöttää vauvaa olkkarissa ja minä itken täällä makkarissa. Jotenkin aina jaksaa hämmästyä miten tunnekylmä puoliso mulla onkaan!
Kommentit (24)
Tekstin luettuani en ihmettele yhtään, että petti.
Siis minä olen nyt juonut sen verran, että ihan 2-3 rivin aloituksia kun keskittymiskykyni on kuin oravalla.
Oisko nyt niin, että hormonit heittelee ja alkonkin kanssa kannattaisi ottaa iisimmin. Kyllä se siitä. Joskus pihvi menee yli tai ali.
JSS!
Miehesi kuulostaa kamalalta ihmseltä !
Olen miehesi puolella! Olet kiitämätön oikukas nainen tai sitten sinulla on raskauden aikainen,synytyksen jälkeinen masennus. Aihesta voit kysyä neuvolasta enempi.
Nyt pyydät mieheltä anteeksi ja annat pikkukakkosta.
Ihan normaali viikonloppu Porvoossa.
Jo toi sun viinivalinta kertoi et sun ilta tulee meneen pärsiilleen.
Minäkin lypsän itseni aina viikonloppua varten pumpulla ettei tarvitse vaimoa imettää kun haluan katsoa matsia telkasta ja juoda kaljaa. Vaimo voi kätevästi imeskellä lenkkimakkaraa ja sitten hörpätä tuotokseni lasista.
Masa
Tuo ei ole ongelma. Sinulla on upea mies.
Saatiin sovittua kompromissi että mies hakee
Al dente pastat läheisestä fine dining paikasta
Nyt mies sanoi että Teslasta on akku tyhjä ja minun pitäisi muka odotella muutama tunti.
Oli ollut liitin huonosti kiinni. Itkettää. Nälkäkin on jo kova.
Mies nyt on leikkivinään lapsen kanssa.
Miten tuosta saisi miehen tehtyä?
AP
Vierailija kirjoitti:
Al dente pastat läheisestä fine dining paikastaNyt mies sanoi että Teslasta on akku tyhjä ja minun pitäisi muka odotella muutama tunti.
AP
Lupaa suikkeli, niin se hakee fine-diningit vaikka fillarilla.
Vierailija kirjoitti:
Al dente pastat läheisestä fine dining paikastaNyt mies sanoi että Teslasta on akku tyhjä ja minun pitäisi muka odotella muutama tunti.
AP
Eli mielikuvituksessasi miehesi tuo sinulle hieman huonosti keitettyä pastaa?
Ei ole hääppöinen illallinen sitten odotettavissa, olisi pyytänyt sen pastan kylkeen jotain
vaikkapa vasikkaa.
Vierailija kirjoitti:
AP
Tämä ei ole oikea ap
Oikea ap
Jos oot tosissas niin oot kyl aika hirviö emäntä. Miehes ansaitsisi parempaa.
Tl, dr; Mutta ensi viikolla on sun vuoro pettää ja mies jää hoitamaan vauvaa.