Mies petti jälleen. Vaikka olen viikot kotona vauvan kanssa : (
Eli meillä on imetysikäinen vauva, jota ruokitaan rintamaidolla lähinnä. Käytän rintapumppua koska haluan viikonloppuisin pitää vapaata rintaruokinnasta. Ja silloin käytetään vastikkeita, jos tarvitaan.
Lauantait on miehen keittiövuoro. Toivoin hyvää pihviä ja perunakrokantteja ja salaattia, koska maitoa on niin paljon varastossa, että voin juoda hyvää punaviiniä (kiva Bordeaux St Emilion Grande Cru).
Mutta sitten mies ei kuunnellut mun ohjeita tehdä mun pihvi medium plus (en uskalla syödä liian raakaa lihaa ymmärrettävästi). Minun pihvi oli ihan yli ja miehen pihvi oli medium raw, eli en sitä uskaltanut sitä syödä. Mies yritti paistaa omaansa lisää mulle, mutta siitä tuli sitkeä ja mauton (Kuka edes yrittää paistaa lisää jäähtynyttä pihviä, jossa kastike päällä?) Multa meni fiilikset ja alkoi oksettaa. Mies ehdotti kiinalaista Woltista mutta mulla oli jo silmät kosteina: mun oma ilta pilalla!!!
Nyt mies syöttää vauvaa olkkarissa ja minä itken täällä makkarissa. Jotenkin aina jaksaa hämmästyä miten tunnekylmä puoliso mulla onkaan!
Kommentit (24)
Tämä ei ole mikään vitsi. Kyse on minusta ja minun tunteista!
Ap
Se on miehellä sianjättöaika, vai emakon... 😊
Yhyyy mies petti kun filu oli well done
Ullanlinna problems
Yhyyy
Onneksi tykätään kypsistä pihveistä ja saa mennä aina yli.