Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ex vaatii tapaamista

Vierailija
20.09.2015 |

Muutimme miehen kanssa yhteen ja miehen lapsi vierailee isänsä luona säännöllisesti. Nyt miehen ex on alkanut vaatia minun tapaamistani. En ajatellut suostua, sillä mies osannee itse päättää kenen kanssa asuu ja kuka on lapsen kanssa tekemisissä (oletan että tämä on liittyvinään lapseen). Minulla ei ole mitään kiinnostusta tavata kyseistä ihmistä, enkä koe sitä velvollisuudekseni. Onko muilla tullut eteen vastaavaa? Oletteko tavanneet, ja mitä hyötyä siitä oli? Vaatisitko itse tapaamista exän uuden kumppanin kanssa? Itselleni ei tulisi mieleenkään.

Kommentit (196)

Vierailija
121/196 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:58"]Tämä ketju on todella outo. 

minä olen tavannut mieheni eksän ohimennen, kadulla. Se ei muuttanut kenenkään elämää mitenkään. Hänen tekemisensä ei kuulu minulle. Minun tekemiseni eivät kuulu hänelle. 

Minua ei kiinnosta tavata lasteni isän nyksää. Olen kyllä tavannut, rippijuhlissa. Ei se muuttanut mitään. Mies on puolisonsa valinnut, eikä tämä kuulu minulle.

summa summarum: eksien tapaaminen ei tuo lisäarvoa, eikä vaikuta mihinkään millään tavalla. Eikä heidän tapaamatta jättäminen sitä tee. Jokainen ihminen on omanlaisensa, ja jokaisella ihmisellä on oikeus omaan elämäänsä omalla tavallaan. Evvk kuka tapaa kenenkin.
[/quote]
No kyllähän se lapsille tuo lisäarvoa, että ne eksät ja nyksät tulee toimeen! Ettekö te koskaan voi ajatella niitä?

Vierailija
122/196 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 08:21"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 07:21"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:59"] [quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:56"] Ja pointti oli siis se, että nämä perusteet exän tapaamattomuudelle ovat tässä ketjussa olleet 1) ei ole pakko tavata ketään, jota ei halua 2) ei tarvita exän lupaa seurusteluun 3) ei haluta, että kukaan kyylää 4) ai halua tutustua vieraisiin ihmisiin. Kaikki nämä pätevät myös äitiin tai veljeen. Jos tosiaan on niin erakkoluontoinen ihminen, niin miksi kukaan ei nillitä niistä sukulaisista tai vaikka työkavereista. Ainoa syy, joka minulle tulee mieleen on se, että exä koetaan uhaksi. Kun se aikuisten käsipäivää ei nyt mikään mahdoton uhraus kenenkään puolelta ole. [/quote]   Mitä asiaa sillä exällä on tunkeilla pariskunnan elämään? [/quote]Sitä asiaa, että siinä pariskunnan elämässä on mukana hänen lapsena. Onko se moikkaaminen nyt niin kauheaa tunkeilemista? Kyllä te pienistä koette olonne uhatuksi. [/quote] Taitaa miehet näillä tapauksilla haikailla vielä exän perää .. ;) muuten en ymmärrä, miksi joku kokee exän uhaksi.

[/quote]Minä ainakin sanoin tuolla jo ihan alussa, että minulle on ihan sama, ketä mieheni tapailee silloin kun lapset ovat minulla. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Mutta silloin, kun lapset ovat hänen luonaan, minua todellakin kiinnostaa, keitä siellä majailee. Ja kun he isänsä luota tulevat, minä jopa kyselen, mitä lapset ovat siellä tehneet ja leikkineet. Olen luullut, että omien lapsien asioista kiinnostuminen on ihan normaalia, mutta ei, minähän olenkin kyylä. :D

[/quote]

Mikä siinä kiinnostaa? Et voi kuitenkaan tehdä asialle yhtään mitään, tykkäsit muista majailijoista tai et.
[/quote]
No jos olisi noin kummallinen tyyppi ettei voi esittäytyä eikä tavata niin kyllä minä eksältäni takuulla kyselisin, onko sillä kaikki muumit nyt laaksossa... :D joka ei uusperhekuvioita kestä, voi hankkia lapsettoman jakamaan elämänsä. Meillä ainakin tulevat uudet puolusot tulevat molempien eksät tapaamaan viimeistään siinä vaiheessa kun heidät esitellään lapsille. Mistä tulikin mieleeni, että sekin on yksi syy miksi keskusteluyhteys pitää avata: lapset ymmärtää että äidille/isälle toisen uusi heila on ok ja sitä kautta lastenkin on helpompi ottaa uusi aikuinen vastaan. En näe mitään negatiivista tuossa esittäytymisessä, mutta tuollaisessa "minähän en esiin tule edes vaihtotilanteessa" -asenteessa on jotain selkäpiitä karmivaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/196 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen lasten äiti on noin suuri uhka uudelle naiselle?

Vierailija
124/196 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen lasten äiti on noin suuri uhka uudelle naiselle?

Vierailija
125/196 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 13:10"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 08:21"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 07:21"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:59"] [quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:56"] Ja pointti oli siis se, että nämä perusteet exän tapaamattomuudelle ovat tässä ketjussa olleet 1) ei ole pakko tavata ketään, jota ei halua 2) ei tarvita exän lupaa seurusteluun 3) ei haluta, että kukaan kyylää 4) ai halua tutustua vieraisiin ihmisiin. Kaikki nämä pätevät myös äitiin tai veljeen. Jos tosiaan on niin erakkoluontoinen ihminen, niin miksi kukaan ei nillitä niistä sukulaisista tai vaikka työkavereista. Ainoa syy, joka minulle tulee mieleen on se, että exä koetaan uhaksi. Kun se aikuisten käsipäivää ei nyt mikään mahdoton uhraus kenenkään puolelta ole. [/quote]   Mitä asiaa sillä exällä on tunkeilla pariskunnan elämään? [/quote]Sitä asiaa, että siinä pariskunnan elämässä on mukana hänen lapsena. Onko se moikkaaminen nyt niin kauheaa tunkeilemista? Kyllä te pienistä koette olonne uhatuksi. [/quote] Taitaa miehet näillä tapauksilla haikailla vielä exän perää .. ;) muuten en ymmärrä, miksi joku kokee exän uhaksi.

[/quote]Minä ainakin sanoin tuolla jo ihan alussa, että minulle on ihan sama, ketä mieheni tapailee silloin kun lapset ovat minulla. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Mutta silloin, kun lapset ovat hänen luonaan, minua todellakin kiinnostaa, keitä siellä majailee. Ja kun he isänsä luota tulevat, minä jopa kyselen, mitä lapset ovat siellä tehneet ja leikkineet. Olen luullut, että omien lapsien asioista kiinnostuminen on ihan normaalia, mutta ei, minähän olenkin kyylä. :D

[/quote]

Mikä siinä kiinnostaa? Et voi kuitenkaan tehdä asialle yhtään mitään, tykkäsit muista majailijoista tai et.

[/quote]Mikä nyt ylipäätään lapsien asioissa kiinnostaa? Haloo! Kyllä minua kiinnostaa millaisia opettajia heillä on, millaisia luokkakavereita heillä on, millaisia harrastusvetäjiä heillä on jne. Miksi tällaista pitää jotenkin erikseen selittää? Ja kyllä minulla sentään jotain sanavaltaa lapsieni elämään on, jos jotain ongelmia tulee ilmi. Ei tässä olekaan pointti mikään tykkääminen, vaikka se nyt joillekin tuntuu olevan ihan uskomatonta.

Vierailija
126/196 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tästä ketjusta mieleen se siskonpeti-ohjelman sketsi, jossa se yksi pelkää naapurinsa kohtaamista niin kovasti, että runttaa ostokset oven väliin ja yrittää epätoivoisesti vetää niitä sisälle. :D

Vierailija
127/196 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassuja nää "mä seurustelen sen ihmisen kanssa enkä sen lasten kanssa" ihmiset. Ne lapset haluavat olla myös sen uuden ihmisen kanssa, tehdä asioita ihan niin kuin isän ja äidin kanssa. Ootteko siinä vaiheessa "emmä sun kaa leiki ku mä leikin vaan sun isin/äidin kanssa, sä et kuulu mun elämään enkä ole sun lapsenvahti?
Veikaan et jos asenne on tuollainen niin saa aika nopeasti etsia uudet kuviot.

Vierailija
128/196 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksi niistä nykyisistä, jonka tapaamista eksä on vaatinut/toivonut. Mulle ihan ok. Kyllä mä ymmärrän, että lasten elämässä oleva ihminen kiinnostaa. Jos se äitiä ilahduttaa niin lapsille hyvä ja lasten etu on tärkein. Itse kenen siis ihan mielellään tavattavaksi. Ei ole minulta pois. Miehen mielipide on kuitenkin, että ihan sama tykkääkö eksä vai ei, silti olemme pari. Kilttiä kuitenkin tutustua, kun lasten toinen vanhempi toivoo.

Vierailija
129/196 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:06"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:58"]Tämä ketju on todella outo.  minä olen tavannut mieheni eksän ohimennen, kadulla. Se ei muuttanut kenenkään elämää mitenkään. Hänen tekemisensä ei kuulu minulle. Minun tekemiseni eivät kuulu hänelle.  Minua ei kiinnosta tavata lasteni isän nyksää. Olen kyllä tavannut, rippijuhlissa. Ei se muuttanut mitään. Mies on puolisonsa valinnut, eikä tämä kuulu minulle. summa summarum: eksien tapaaminen ei tuo lisäarvoa, eikä vaikuta mihinkään millään tavalla. Eikä heidän tapaamatta jättäminen sitä tee. Jokainen ihminen on omanlaisensa, ja jokaisella ihmisellä on oikeus omaan elämäänsä omalla tavallaan. Evvk kuka tapaa kenenkin. [/quote] No kyllähän se lapsille tuo lisäarvoa, että ne eksät ja nyksät tulee toimeen! Ettekö te koskaan voi ajatella niitä?

[/quote]

MITEN se tuo lapsille lisäarvoa? 

Ymmärrän kyllä, että jos ihmiset haukkuu toisiaan, niin se on lapsille hankalaa. Ja ymmärrän, että jos kaikki eksät ja nyksät ovat big happy family, niin se on lapsista kivaa. Mutta en ymmärrä, että tunteminen tai juttelu tai neutraali asennoituminen toisi mitään lisäarvoa. 

Vierailija
130/196 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:58"]

Tämä ketju on todella outo. 

minä olen tavannut mieheni eksän ohimennen, kadulla. Se ei muuttanut kenenkään elämää mitenkään. Hänen tekemisensä ei kuulu minulle. Minun tekemiseni eivät kuulu hänelle. 

Minua ei kiinnosta tavata lasteni isän nyksää. Olen kyllä tavannut, rippijuhlissa. Ei se muuttanut mitään. Mies on puolisonsa valinnut, eikä tämä kuulu minulle.

summa summarum: eksien tapaaminen ei tuo lisäarvoa, eikä vaikuta mihinkään millään tavalla. Eikä heidän tapaamatta jättäminen sitä tee. Jokainen ihminen on omanlaisensa, ja jokaisella ihmisellä on oikeus omaan elämäänsä omalla tavallaan. Evvk kuka tapaa kenenkin.

[/quote]No sehän tässä juuri onkin pointti, että ihmisiä nyt tavataan milloin missäkin ja mistäkin syystä eikä siinä ole mitään ihmeempää taustalla. Siksi ap:n käytös ihmetyttääkin. Eihän tässä nyt puhuttu mistään säännöllisestä tapaamisesta vaan ihan vain esittäytymisestä. Välttely on outoa.

Vierailija
131/196 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:06"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:58"]Tämä ketju on todella outo.  minä olen tavannut mieheni eksän ohimennen, kadulla. Se ei muuttanut kenenkään elämää mitenkään. Hänen tekemisensä ei kuulu minulle. Minun tekemiseni eivät kuulu hänelle.  Minua ei kiinnosta tavata lasteni isän nyksää. Olen kyllä tavannut, rippijuhlissa. Ei se muuttanut mitään. Mies on puolisonsa valinnut, eikä tämä kuulu minulle. summa summarum: eksien tapaaminen ei tuo lisäarvoa, eikä vaikuta mihinkään millään tavalla. Eikä heidän tapaamatta jättäminen sitä tee. Jokainen ihminen on omanlaisensa, ja jokaisella ihmisellä on oikeus omaan elämäänsä omalla tavallaan. Evvk kuka tapaa kenenkin. [/quote] No kyllähän se lapsille tuo lisäarvoa, että ne eksät ja nyksät tulee toimeen! Ettekö te koskaan voi ajatella niitä?

[/quote]

Ymmärrän kyllä, että jos ihmiset haukkuu toisiaan, niin se on lapsille hankalaa. Ja ymmärrän, että jos kaikki eksät ja nyksät ovat big happy family, niin se on lapsista kivaa. Mutta en ymmärrä, että tunteminen tai juttelu tai neutraali asennoituminen toisi mitään lisäarvoa. 
[/quote]
No antaahan se esim. enemmän yhteistä aikaa molempien vanhempien kanssa kun voidaan viettää joskus yhdessäkin aikaa. Ja esim. järkätä niitä synttäreitä ja muita juhlia yhdessä.

Vierailija
132/196 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:13"]

[/quote]

[/quote]Tottakai se tuo lisäarvoa, että toimitaan luontevasti niin kuin aikuiset ihmiset, eikä sännätä komeroon, jos exä on oven takana.

Vierailija
133/196 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:17"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:06"] [quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:58"]Tämä ketju on todella outo.  minä olen tavannut mieheni eksän ohimennen, kadulla. Se ei muuttanut kenenkään elämää mitenkään. Hänen tekemisensä ei kuulu minulle. Minun tekemiseni eivät kuulu hänelle.  Minua ei kiinnosta tavata lasteni isän nyksää. Olen kyllä tavannut, rippijuhlissa. Ei se muuttanut mitään. Mies on puolisonsa valinnut, eikä tämä kuulu minulle. summa summarum: eksien tapaaminen ei tuo lisäarvoa, eikä vaikuta mihinkään millään tavalla. Eikä heidän tapaamatta jättäminen sitä tee. Jokainen ihminen on omanlaisensa, ja jokaisella ihmisellä on oikeus omaan elämäänsä omalla tavallaan. Evvk kuka tapaa kenenkin. [/quote] No kyllähän se lapsille tuo lisäarvoa, että ne eksät ja nyksät tulee toimeen! Ettekö te koskaan voi ajatella niitä? [/quote] MITEN se tuo lapsille lisäarvoa?  Ymmärrän kyllä, että jos ihmiset haukkuu toisiaan, niin se on lapsille hankalaa. Ja ymmärrän, että jos kaikki eksät ja nyksät ovat big happy family, niin se on lapsista kivaa. Mutta en ymmärrä, että tunteminen tai juttelu tai neutraali asennoituminen toisi mitään lisäarvoa.  [/quote] No antaahan se esim. enemmän yhteistä aikaa molempien vanhempien kanssa kun voidaan viettää joskus yhdessäkin aikaa. Ja esim. järkätä niitä synttäreitä ja muita juhlia yhdessä.

[/quote]

vähän kaukaa repästy väite. Kuka eronnut pari viettää synttäreitä yhdessä? Ja jos viettää, niin miksi sen nyksän pitää mennä paikalle? 

Vierailija
134/196 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä exissä sitten niin kaihertaa? Hyvänen aika, aikuiset ihmiset. Ihmisiä ne exätkin vain ovat.

Vierailija
135/196 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:17"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:06"] [quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:58"]Tämä ketju on todella outo.  minä olen tavannut mieheni eksän ohimennen, kadulla. Se ei muuttanut kenenkään elämää mitenkään. Hänen tekemisensä ei kuulu minulle. Minun tekemiseni eivät kuulu hänelle.  Minua ei kiinnosta tavata lasteni isän nyksää. Olen kyllä tavannut, rippijuhlissa. Ei se muuttanut mitään. Mies on puolisonsa valinnut, eikä tämä kuulu minulle. summa summarum: eksien tapaaminen ei tuo lisäarvoa, eikä vaikuta mihinkään millään tavalla. Eikä heidän tapaamatta jättäminen sitä tee. Jokainen ihminen on omanlaisensa, ja jokaisella ihmisellä on oikeus omaan elämäänsä omalla tavallaan. Evvk kuka tapaa kenenkin. [/quote] No kyllähän se lapsille tuo lisäarvoa, että ne eksät ja nyksät tulee toimeen! Ettekö te koskaan voi ajatella niitä? [/quote] MITEN se tuo lapsille lisäarvoa?  Ymmärrän kyllä, että jos ihmiset haukkuu toisiaan, niin se on lapsille hankalaa. Ja ymmärrän, että jos kaikki eksät ja nyksät ovat big happy family, niin se on lapsista kivaa. Mutta en ymmärrä, että tunteminen tai juttelu tai neutraali asennoituminen toisi mitään lisäarvoa.  [/quote] No antaahan se esim. enemmän yhteistä aikaa molempien vanhempien kanssa kun voidaan viettää joskus yhdessäkin aikaa. Ja esim. järkätä niitä synttäreitä ja muita juhlia yhdessä.

[/quote]

vähän kaukaa repästy väite. Kuka eronnut pari viettää synttäreitä yhdessä? Ja jos viettää, niin miksi sen nyksän pitää mennä paikalle? 
[/quote]
Öö, me o/ asutaan 300 metrin päässä toisistamme, lapset vuoroviikoin kummankin luona ja synttärit vietetään yhdessä siellä kumman viikon vuoro on. Pidättekö te oikeasti kahdet juhlat/vuosi??

Vierailija
136/196 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:19"]

[/quote]

[/quote]Tottakai se tuo lisäarvoa, että toimitaan luontevasti niin kuin aikuiset ihmiset, eikä sännätä komeroon, jos exä on oven takana.

[/quote]

ei se lapsi sitä tajua, mistä on kyse, jos vain toinen käy ovella ja toinen on toisessa huoneessa. Lapsi sopeutuu omaan elämäänsä eikä koskaan kyseenalaista, voisko tilanteessa olla jotain outoa. Kaikki käyttäyyminen on lapsen silmissä normaalia.

Vierailija
137/196 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:26"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:17"] [quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:06"] [quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:58"]Tämä ketju on todella outo.  minä olen tavannut mieheni eksän ohimennen, kadulla. Se ei muuttanut kenenkään elämää mitenkään. Hänen tekemisensä ei kuulu minulle. Minun tekemiseni eivät kuulu hänelle.  Minua ei kiinnosta tavata lasteni isän nyksää. Olen kyllä tavannut, rippijuhlissa. Ei se muuttanut mitään. Mies on puolisonsa valinnut, eikä tämä kuulu minulle. summa summarum: eksien tapaaminen ei tuo lisäarvoa, eikä vaikuta mihinkään millään tavalla. Eikä heidän tapaamatta jättäminen sitä tee. Jokainen ihminen on omanlaisensa, ja jokaisella ihmisellä on oikeus omaan elämäänsä omalla tavallaan. Evvk kuka tapaa kenenkin. [/quote] No kyllähän se lapsille tuo lisäarvoa, että ne eksät ja nyksät tulee toimeen! Ettekö te koskaan voi ajatella niitä? [/quote] MITEN se tuo lapsille lisäarvoa?  Ymmärrän kyllä, että jos ihmiset haukkuu toisiaan, niin se on lapsille hankalaa. Ja ymmärrän, että jos kaikki eksät ja nyksät ovat big happy family, niin se on lapsista kivaa. Mutta en ymmärrä, että tunteminen tai juttelu tai neutraali asennoituminen toisi mitään lisäarvoa.  [/quote] No antaahan se esim. enemmän yhteistä aikaa molempien vanhempien kanssa kun voidaan viettää joskus yhdessäkin aikaa. Ja esim. järkätä niitä synttäreitä ja muita juhlia yhdessä. [/quote] vähän kaukaa repästy väite. Kuka eronnut pari viettää synttäreitä yhdessä? Ja jos viettää, niin miksi sen nyksän pitää mennä paikalle?  [/quote] Öö, me o/ asutaan 300 metrin päässä toisistamme, lapset vuoroviikoin kummankin luona ja synttärit vietetään yhdessä siellä kumman viikon vuoro on. Pidättekö te oikeasti kahdet juhlat/vuosi??

[/quote]

kyllä. Asumme 2 km:n Päässä toiSistamme, ja lapset asuvat vuoroviikoin. Vasta rippijuhlat ovat olleet yhteiset. 

Lapsemme ovat sanoneet, että parasta meidän erossa on se, että on kahdet synttärit ja kahdet joulut.

Vierailija
138/196 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään syytä tavata. Minusta outoa, jos nyksä vaatii tapaamista. Itse en suostuisi, missään nimessä. Siinähän vaatii. Toisten asioihin sekaantujat ja turhanjauhajat ova tällaisia tuppautujia. Asiat hoituvat muutenkin.

Vierailija
139/196 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:24"]

Mikä niissä exissä sitten niin kaihertaa? Hyvänen aika, aikuiset ihmiset. Ihmisiä ne exätkin vain ovat.

[/quote]

se selän takana puhuminen. Kaikki kaverit ja työkaverit ja kaikki aina haukkuvat eksänsä uusia naisia, tai säälivät heitä. En halua olla säälin kohteena. 

Ja tunnustan sääliväni oman eksäni nykyistä puolisoa...

Vierailija
140/196 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:19"]

[/quote]

[/quote]

ei se lapsi sitä tajua, mistä on kyse, jos vain toinen käy ovella ja toinen on toisessa huoneessa. Lapsi sopeutuu omaan elämäänsä eikä koskaan kyseenalaista, voisko tilanteessa olla jotain outoa. Kaikki käyttäyyminen on lapsen silmissä normaalia.
[/quote]
Onpa sulla tyhmiä lapsia. Ei menis meidän lapsilla läpi..