Olen aika yksinäinen ja paha olla.
Olen ollut viimeaikoina aika yksinäinen ja pahat ajatukset on vaan mun sisällä. Elämä on vähä menny näin ja näin hyviä asioita tapahtunut sekä huonoja. käyn vaa töissä ja vloput on aina raskaita jotenki koen olevani erilainen kun muut. Yksin oon koneella tai lenkkeilen ja mielialat heittelee.. hetken on hyvin ja monesti on paskaa. Olen sinkku ja mietin vaa että monet mun ikäset heillä on elämä ja multa jotenkin se puuttuu. Mulla ei ole yhtään kavereita ei tuttuja ei pääse mihkää puhelin ei koskaa soi. Se tunne on pahentunut. Jotenki elämä on vaa yksinäistä. Ei huvita yksin mitää ja rahaakaa ei oikein ole. Tää on kamalaa. Mulla on selkeesti masennus. Kaipaisin sosiaalista elämää jotain ihmisiä elämääni. Tää ei ole normaalia.
Kommentit (730)
tää on todella sairasta mun elämä ja erikoista.. mistää ei koskaa tuu mitää velat ei lyhene.. velkasumma kasvaa.. aina tulee laskuja ja ei mun rahat riitä.. pyöritän velkoja 20 v en saa parempaa autoa.. en saa mitää.. kaikki muut saa parisuhteita miks mä katon ja kärsin???
Vierailija kirjoitti:
Äiti haukkuu ihmiset haukkuu mua täys nolla luuseriksi kuin olisin alkoholisti.
Äiti tietää parhaiten❤️
Vierailija kirjoitti:
tää on todella sairasta mun elämä ja erikoista.. mistää ei koskaa tuu mitää velat ei lyhene.. velkasumma kasvaa.. aina tulee laskuja ja ei mun rahat riitä.. pyöritän velkoja 20 v en saa parempaa autoa.. en saa mitää.. kaikki muut saa parisuhteita miks mä katon ja kärsin???
Varaa aika velkaneuvontaan
Kyllä haluan tappaa itseni kai tähän joskus uskaltaa tehdä sen.
Vierailija kirjoitti:
Siis haukkuuko äitisikin ihmisiä samalla tavalla, kuin sinä? Häneltäkö olet tuon väkivallalla uhkailunkin oppinut?
Vierailija kirjoitti:
mä en niinku jaksa enää tätä elämää tätä taistelua en kelpaa naisille.. velkaa kohta 30 tuhtta.. rahat aina loppu ja velkaa .. oon niin nolla ja loppu.. mistä saisin aseen?
Täh, miten ne velat vaan lisääntyy? Ootko ratkennut pelaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis haukkuuko äitisikin ihmisiä samalla tavalla, kuin sinä? Häneltäkö olet tuon väkivallalla uhkailunkin oppinut?
Haukkuu kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä en niinku jaksa enää tätä elämää tätä taistelua en kelpaa naisille.. velkaa kohta 30 tuhtta.. rahat aina loppu ja velkaa .. oon niin nolla ja loppu.. mistä saisin aseen?
Täh, miten ne velat vaan lisääntyy? Ootko ratkennut pelaamaan?
En pelaa enkä juo.. koska en tiedä... saan liian vähän palkkaa.
Maksa korkeakorkoisin laina ensin pois.
Ei se auta mitään.. koska maksan sitä 10 v
Minä olin yksin 17 vuotta kunnes päätin kysyä työkaveria treffeille. Hän oli myös yksinäinen. Treffit menivät hyvin ja meillä oli kivaa yhdessä. Harmi kun en kysynyt aiemmin kaikkien näiden vuosien aikana. Sain ainakin hetken jutella mukavan ihmisen kanssa.
17 v mieluiten tapan sitte itseni.
sairasta olla yksinäinen ilman kumppania.. aivan sekoo tässä.
t. allu
Mä en tiedä mitä tekisin elämälle...
Kai mä jatkan vaa tätä yksinäistä elämää.. eihän tälle vaan voi näköjään mitään koskaan.
Hakkaan päätäni seinää ja hommaan aseen ja ammun aivot pellolle.
Miten ne sun velat ei lyhene ollenkaan? Sähän oot sanonut, että sulla on ihan hyvä palkkakin. Lyhennä niitä velkojasi äläkä juokse huorissa.
Huudan hurraa hurraa hurraa ja sit pum
Vierailija kirjoitti:
Miten ne sun velat ei lyhene ollenkaan? Sähän oot sanonut, että sulla on ihan hyvä palkkakin. Lyhennä niitä velkojasi äläkä juokse huorissa.
Aika heikko palkka 1600 € kk.. kävin huorissa 100 € oli pakko.. oli pakko saada naista ja seksiä.. ei ne vaa lyhene oikein.
Miten mä jaksan tällästä elämää?? pakko käydä vaa töissä ja kuunnella tätä samaa paskaa.. naista en saa.. elän vaa yksin katon tyhjiä seiniä vuodesta toiseen tää elämä on sairasta.