Olen aika yksinäinen ja paha olla.
Olen ollut viimeaikoina aika yksinäinen ja pahat ajatukset on vaan mun sisällä. Elämä on vähä menny näin ja näin hyviä asioita tapahtunut sekä huonoja. käyn vaa töissä ja vloput on aina raskaita jotenki koen olevani erilainen kun muut. Yksin oon koneella tai lenkkeilen ja mielialat heittelee.. hetken on hyvin ja monesti on paskaa. Olen sinkku ja mietin vaa että monet mun ikäset heillä on elämä ja multa jotenkin se puuttuu. Mulla ei ole yhtään kavereita ei tuttuja ei pääse mihkää puhelin ei koskaa soi. Se tunne on pahentunut. Jotenki elämä on vaa yksinäistä. Ei huvita yksin mitää ja rahaakaa ei oikein ole. Tää on kamalaa. Mulla on selkeesti masennus. Kaipaisin sosiaalista elämää jotain ihmisiä elämääni. Tää ei ole normaalia.
Kommentit (730)
Allu ei oo vielä päässy putkasta.
Vierailija kirjoitti:
Alluko se yhteen aikaan spämmäsi sitä Onko Marinin pyllyssä haisua -aloitusta?!
Tuskin Allu tietää, kuka Sanna Marin on...
Kävin baarissa mut ei ollut mun juttu.. olin niin ulkopuolinen ettei mun kannata enää mennä kaikilla oli kaverit ja mä yksin nurkassa katselin kauniita naisia. Ne naiset olivat mua niin paremmassa asemassa ettei mulla vain ole koskaa enää mitää saumaa. Luovutan ja elän ikisinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarttet lääkkeet.
syön lääkettä venlafaxin 150 mg annos on iso joka päivä masennuslääke.. sitte olantsapin 2.5 mg.. en viitti sitä syödä ku nukun 12 h... ja se lihottaa.
"Olanzapin Orion kuuluu psykoosilääkkeiden ryhmään ja sitä käytetään seuraavien sairauksien hoitoon:
Skitsofrenia, johon kuuluu kuulo-, näkö- tai aistiharhoja, harhaluuloja, poikkeuksellista epäluuloisuutta ja syrjäänvetäytymistä. Tästä sairaudesta kärsivillä ihmisillä voi olla myös masennusta, ahdistuneisuutta tai jännittyneisyyttä.
Kohtalaiset ja vaikeat maniavaiheet, joissa oireina ilmenee normaalista poikkeavalla tavalla kohonnut mieliala ja sairaalloinen hyvänolontunne.
Kaksisuuntaisessa mielialahäiriössä Olanzapin Orion -lääkkeen on osoitettu ehkäisevän näiden oireiden uusiutumista potilailla, joiden maniavaiheeseen olantsapiini on tehonnut."
Kyllä vaan olis syytä ottaa lääke nätisti lääkärin määräyksen mukaan. Ei se purkissa auta.
Tuo sinun tilanteesi Allu on vakava, ei mikään lievä pikku masennus vaan kyseessa on psyykkinen sairaus. Sinua vaan ei saa sitä tajuamaan ja mitä lääkärit ja psykiatrit voi muuta kuin lyödä hansakat tiskiin koska pakkolääkitykseen sinua ei saada ennenkuin teet jotain vakavaa. Sitä odotellessa, ikävä kyllä.
Sitte meen pakkohoitoon ja teen jotain... koska oon ihan sekasin.. en mä tommosia syö koska jos lihoan en saa koskaan naista.
Ehkä se on pakko hyväksyä et mun elämä on tällästä ja se on annettu mulle tälläsenä yksinäisenä velkaantuneena tyhmänä luuserina.. emmä vaa tuu hyväksyy. eikä saisi valittaa.
Mä oon ni nin rikki sisältä ja en jaksa enää oon vihainen ilkee.. ulkopuolinen kun muut.. ei mulla ole oikeestaa koskaa ollut kai elämää.. yksin käyn lenkillä ja sit oon kotona.. tää on jatkunu kauan oon katkera ja kateellinen ku toisilla on hienot autot ja parisuhteet ja elämä.. viettävät kivoja juttuja vloppuna ja mä olen se yksinäinen ulkopuolinen emmä vaa jaksa elää näin.
Olen siis ihan kokonaisesti täynnä tätä samaa elämäntilannetta tylsää harmaata paskaa lähinnä.. kaipaisin ihmisiä elämääni etten ole aina yksin ja baarissaki oon aina yksin nurkassa .. en halua sinne enää mennä ku ei naisia kiinnosta tällänen mies.. ei ne kattonu ees eilen päälle.. uskomatonta.. mutta joo sama se mitä tänne jauhaa ku ei ketää kuitenkaa kiinnosta.. en tiedä oikeesti mitä teen elämälle ja miten tätä muutan mä en tiedä.
Mitä toi auttaa... mä tapan itseni kyllä.. nyt olen sen päättänyt. Hyvästi ihmiset.
Meen ekana kourimaa väkisin naista... sitte teen itelleni jotain.. kyllä mä tiedän keinot.
Sitte hakkaan päätäni seinää verille kunnes taju lähtee ja kuolen pois.. ja huudan kurkkua myöten elämän paskaa.
sitte huudan ihmisille kadulle täysiä että oon ulkopuolinen vajaa mieslapsi.. mulla on kehitysvamma.. en saa naista ja velkaantunut sekopää.. oon 37 v yksinäinen mies.
hakkaan pampulla puuta täysiä.. lyön samalla päätäni siihen ja huudan että olen sairas sekopää.
Etkö sä Allu saisi postista jostain maaseudulta töitä? Olisi pienemmät asumis ja elämiskustannukset plus naiset on maaseudulla tavallisia ja saattaisit löytää naisen.
Otappas nyt vähän happee ensin.
SAIRAS SEKOPÄÄ MIESLAPSI KEHITYSVAMMAINEN ALLU..
VELKAANTUNUT 25 TUHATTA
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä Allu saisi postista jostain maaseudulta töitä? Olisi pienemmät asumis ja elämiskustannukset plus naiset on maaseudulla tavallisia ja saattaisit löytää naisen.
eI KIINNOSTA EN KELPAA NÄILLE HKI MISSEILLE PRINSESSOILLE VAATIVILLE NAISILLE.
OLEN POHJALLA OLEVA MIES MULLA ON VAIN VELKAA JA OLEN KOKO ELÄMÄNI OLLUT KÖYHÄ MUA ON KIUSATTU MENETIN JO VUOSIA SITTE KAVERIT LAPSUUSKAVERIT MONTA VUOTTA SITTE.. EI KUKAA HALUA OLLA TEKEMISISSÄ EI EES PERHE.. PAREMMIN MEEN OSASTOLLE LETKUIHIN.. KU ELÄMÄ ON NIIN PASKAA.. YKSINÄISTÄ.. EMMÄ HALUA OLLA NÄIN.. NYTKI ISTUN KONEELLA JA KIRJOTTELEN TÄNNE KU TÄÄ ON MUN ELÄMÄ
Ei tule tapahtumaan.