Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksittömyys ajoi minut nukkumaan sohvalle.

Vierailija
20.09.2015 |

Toivottavasti vaimo kuulee kun itken itseni uneen. Lapsetkin varmasti ihmettelevät mikä isällä on hätänä.

Miksi terveystiedon tunneilla ei varoteta poikia parisuhteen vääjäämättömästä seksittömyydestä. Kaksi avioliittoa takana yhdestä suhteesta yksi lapsi ja toisesta toinen. Aina sama juttu. Synnytyksen jälkeen seksielämä muuttuu lopullisesti.

Haluaisin kierrellä kouluissa yläasteen terveystiedontunneilla valistaen poikia ja miksei tyttöjäkin siitä miten avioliitto aloittaa syöksylaskun lasten saanin jälkeen.

-Eron partaalla

Kommentit (127)

Vierailija
81/127 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein näissä tilanteissa on menty yhteen alunperinkin vääränlaisen kumppanin kanssa. Erilaiset stressitilanteet kuten työttömyys tai lasten saaminen sitten tuovat sen pintaan.

Vierailija
82/127 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda se sohvalla nukkuminen mukavaan hoteliin Pattayalla,  eikä tartte kärsiä seksittömyydestä.

Äkkiä se surkea entinen elämä ja kersat unohtuu kun alat uutta rakentaan thaikuissa sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/127 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin mielelläni järjestäisin kouluihin seksivalistusta siitä, miten erilaisia halut voivatkaan olla, eikä aina mikään vakio. Haluaisin myös korostaa näissä valistuksissa toisen kunnioittamista, tunnen monta naista jotka on "haluttomia" ihan vaan sen takia, koska ovat harrastaneet seksiä toisen mieliksi. Toisen mieliksi toki voi panna mutta jos pelätään kiukuttelu niin ollaan jo menty liian pitkälle.

Sitten myös toinen asia minkä ehdottomasti valistaisin nuorille naisille on, että asettakaa ehdottomasti kriteereitä suhteen alkuvaiheessa itsekin seksille, ei riitä että mies on komea. Jos olette seukanneet jo 4 vuotta ja uskallat vasta sitten tunnustaa ettet ole kertaakaan saanut orgasmia seksin aikana niin ymmärrettävästi mies yllättyy kun halut hiipuu. Älkää "tyytykö" siihen että nautitte läheisyydestä. Se ei riitä kovin moneksi vuodeksi. Sitten kun tajuat että kroppaasi käytetään etkä saa siitä mitään on jo suhde taputeltu. Tajutkaa se ennen sitä.

Naiset miellyttää liikaa alkuvaiheessa, ihan liikaa. Kyllä melkein kaikkia huijataan siinä, mutta ei sille voi minkään..

Vierailija
84/127 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/3924222/suhde-ilman-kosketusta-ja-helly…

Ja https://www.vauva.fi/keskustelu/3923166/kerron-nyt-miksi-en-halua-harra…

Siellä molemmissa keskusteluissa loppupuolella varsinkin naisnäkökulmaa samaan asiaan.

Tästäkin asiasta kun pystyisi keskustelemaan kunnioittavasti, jos vaan haluaisi. Ymmärrän miehiä ja naisia, olen kuullut näkökulmat molemmista puolista ja molemmat ovat oikeassa kokemuksensa kanssa.

Vierailija
85/127 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi ja hellanlettas sentään! Mua sitten ärsyttää nää seksin perään itkevät aikamiehet! Ovat kuin murrosikäisiä kolleja kun mouruuvat. Tottahan se on että kun lapsi syntyy, on siinä nimenomaan äiti aina paljon kovemmilla.Meillä aikonaan ukko meni aina 21.00 kuorsaamaan ja minä hoidin muksut nukkumaan, pesin, paijasin,syötin,nukutin jne ja ukko ei eväänsä liikuttanut ikinä että olisi auttanut. Siinä ei paljoo jaksa edes ajatella mitään seksiä ! No, nyt kun muksut aikuisia,olen päässyt tästä äijästä eroon ja on ihana rakastaja ja kyllä maittaa seksä, tämä on paras elämän vaihe tähän mennessä  :) Elän ja nautin. Kyllä se siitä sitten kun saatte penskat aikuisiksi ;) 

Vierailija
86/127 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi voi skipata ton lapsivaiheen. Tai ainakin sen vaiheen että lapsia hankkisi jonkun laiskan mieslapsen kanssa.

Vierailija
87/127 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksittömyys ajoi minut nukkumaan sohvalle. Toivottavasti vaimo kuulee kun itken itseni uneen. Lapsetkin varmasti ihmettelevät mikä isällä on hätänä.

Ei voi mitään että tulee ihan älyttömän huvittava ja naurattava mielikuva jostain aikuisesta miehestä joka sohvalla itkee itseään uneen kun ei olekaan saanut seksiä.  :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Kyllä. Näen mielessäni lokakuun hämärässä kohouman olohuoneen sohvalla vilttiin kääriytyneenä.

Seinäkello naputtaa ja viltti nytkähtelee ja niiskuttelee. "Yh yh yhyyyh, ryyst (nenä vuotaa)", pieru pääsee ja itku jatkuu taas niskutusten siivittämänä.

Lattialla on nenäliinoja ja oluttölkkejä lattialla. Mies itkee ja on hakenut lohtua vanhoista formulalehdistä ja oluesta. Aerton Sennyah ja vanhat tähdet komeilee lehden kannella. Heillä on voittajan hymy.

Hänellä ei ole. Hän itkee kun ei ole saanut kuukausiin.

Vierailija
88/127 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kärsinyt seksittömyydestä parisuhteessa, mutta minusta on silti aika kylmäävää lukea näiden naisten (?) reaktioita miehen heikkouteen ja pahaan oloon.

Vierailija
89/127 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kärsinyt seksittömyydestä parisuhteessa, mutta minusta on silti aika kylmäävää lukea näiden naisten (?) reaktioita miehen heikkouteen ja pahaan oloon.[/quote

byhyy, yyääää]

Vierailija
90/127 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi voi skipata ton lapsivaiheen. Tai ainakin sen vaiheen että lapsia hankkisi jonkun laiskan mieslapsen kanssa.

Meillä naisen nirsous loppui kun aloitin reippaasti seksielämän perheen ulkopuolelta.

Kerroin asiasta suoraan ja tulipas naisella hätä panostaa vähän enemmän suhteeseen.

Sitten minulla olikin vaimo ja pari muuta jotka taisteli minusta.

Hän pyysi anteeksi ja totesi että oli ottanut minut liian selvänä asiana.

Ei se niin mene että kun lapset saadaan, niin voidaan alkaa lepäämään. Pitää panostaa vähän suhteeseen ja perhe-elämään. Itkut silmässä tultiin anomaan uutta mahdollisuutta. Ja lasten takiahan minä annoin uuden mahdollisuuden. Muuten olisi lähtenyt vaihtoon ja vähän äkkiä olisikin.

Vierailija
91/127 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmat naiset kiinnostui kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä naisen nirsous loppui kun aloitin reippaasti seksielämän perheen ulkopuolelta.

Kerroin asiasta suoraan ja tulipas naisella hätä panostaa vähän enemmän suhteeseen.

Ei se niin mene että kun lapset saadaan, niin voidaan alkaa lepäämään. Pitää panostaa vähän suhteeseen ja perhe-elämään. Itkut silmässä tultiin anomaan uutta mahdollisuutta. Ja lasten takiahan minä annoin uuden mahdollisuuden. Muuten olisi lähtenyt vaihtoon ja vähän äkkiä olisikin.

Ei kaikilla miehillä ole tuollaiseen varaa. Pitää tietää arvonsa.

Vierailija
92/127 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se tarvitse kuin auton ja rahaa.

Ei maksa vaivaa. Netti on täynnä seuranhakupalveluita.

Vierailija
93/127 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä yönä taas sohvalla vai?

Vierailija
94/127 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette nymfoja. En voi ymmärtää miten se on joillekin niin tärkeä asia.

Vierailija
95/127 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko näin?

Vierailija
96/127 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko näin?

Minuakin kiinnostaa kysyä sama kysymys uudestaan.

Onko näin?

Vierailija
97/127 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Olin yksi tähän ketjuun vastanneista miehistä ja viime viikolla sanoin vaimolle, että seuraava askel on ero. Sain tietysti kauheat huudot päälleni, joten äsken otin yhteyttä tuttuun lakimieheen avioeron tiimoilta.

Seksiä oli vuonna 2020 yhteensä 3 kertaa ja joka kerta vaimo ei oikeastaan olisi halunnut, mutta minua miellyttääkseen makasi lahnana mahallaan. Uuden vuoden yönä yritin lämmitellä häntä sängyssä, mutta vaimo hyppäsi paniikissa ylös sängystä ja meni laittamaan vielä yhden kerraston vaatteita päälle.

Nyt se on sitten loppu. 

M38

Vierailija
98/127 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi on täysin yliarvostettua toisen kanssa.

Vierailija
99/127 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin menemään vastaavasta tilanteesta. Koetin olla rakentava, tein kotityöt, annoin vaimolle paljon omaa aikaa. Ikävä oli rikkoa lapsilta koti, mutta eihän siitä mitään tullut kun nuorin lapsi jo 6v ja olimme ilmiselvästi seksuaalisesti sopimattomia toisillemme.

Nyt on uusi seksipositiivinen nainen ja elämä hymyilee. Lapsia on ikävä, mutta olen parempi isä lapsilleni kun ei tarvitse jatkuvasti kiristellä hampaita pihtaamisen vuoksi.

Vierailija
100/127 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lasikuula isoon purkkiin jokaisen kerran jälkeen kun olet harrastanut seksiä tyttöystäväsi kanssa. Sitten kun olet mennyt naimisiin, voit ottaa jokaisen seksisession jälkeen yhden kuulan pois purkista.

On todennäköistä, että kuulat eivät koskaan lopu purkista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan