Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksittömyys ajoi minut nukkumaan sohvalle.

Vierailija
20.09.2015 |

Toivottavasti vaimo kuulee kun itken itseni uneen. Lapsetkin varmasti ihmettelevät mikä isällä on hätänä.

Miksi terveystiedon tunneilla ei varoteta poikia parisuhteen vääjäämättömästä seksittömyydestä. Kaksi avioliittoa takana yhdestä suhteesta yksi lapsi ja toisesta toinen. Aina sama juttu. Synnytyksen jälkeen seksielämä muuttuu lopullisesti.

Haluaisin kierrellä kouluissa yläasteen terveystiedontunneilla valistaen poikia ja miksei tyttöjäkin siitä miten avioliitto aloittaa syöksylaskun lasten saanin jälkeen.

-Eron partaalla

Kommentit (127)

Vierailija
61/127 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on myös tuollaista. Olen nyt jo vuoden nukkunut sohvalla kun ei emäntää kiinnosta seksi.

Huomasin jo lasten tultua että nukkuu vaatteet päällä, että hommiin siirtyminen olisi hankalampaa ja usein teeskentelee nukkuvaa ignoratakseen yritykseni läheisyydelle.

Jos olisin tiennyt että lapset aiheuttavat naisessa hormonaalisen muutoksen ja seksittömyyden, niin olisi kyllä jäänyt omalta osalta hankkimatta.

Sama meillä, tosin siihen ei tarvittu edes lapsia. Vaimo laittaa suurinpiirtein 6 kerrosta vaatteita päälle sänkyyn, esittää nukkuvaa ja alkaa sitten räplätä kännykkää kun minä jo muka nukun. No niinpä nukunkin nyt sitten vierashuoneen sohvalla, koska samahan se on missä sitä nukkuu. Vaimolle se ei ole mikään ongelma vaan jos yritän nukkua sängyssä niin alkaa kiukuttelemaan, koska luulee, että haluan sitten kuitenkin seksiä - ja päädyn takaisin sohvalle.

Vuoden loppuun asti katson tätä teatteria ja sitten lähden hakemaan seksini muualta. Edellisen kerran seksiä oli maaliskuussa.

Miehet aikojen alusta on hakeneet seksinsä muualta. Ei sellainen disneymäinen onni mahdu  perhe-elämään.

Sellainen olisi liian naivi todellisuus. Ongelma näissä on usein se, että vaimo ei suo seksiä miehelleen muualta, mutta ei myöskään anna sitä itse :D

Vierailija
62/127 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on myös tuollaista. Olen nyt jo vuoden nukkunut sohvalla kun ei emäntää kiinnosta seksi.

Huomasin jo lasten tultua että nukkuu vaatteet päällä, että hommiin siirtyminen olisi hankalampaa ja usein teeskentelee nukkuvaa ignoratakseen yritykseni läheisyydelle.

Jos olisin tiennyt että lapset aiheuttavat naisessa hormonaalisen muutoksen ja seksittömyyden, niin olisi kyllä jäänyt omalta osalta hankkimatta.

Sama meillä, tosin siihen ei tarvittu edes lapsia. Vaimo laittaa suurinpiirtein 6 kerrosta vaatteita päälle sänkyyn, esittää nukkuvaa ja alkaa sitten räplätä kännykkää kun minä jo muka nukun. No niinpä nukunkin nyt sitten vierashuoneen sohvalla, koska samahan se on missä sitä nukkuu. Vaimolle se ei ole mikään ongelma vaan jos yritän nukkua sängyssä niin alkaa kiukuttelemaan, koska luulee, että haluan sitten kuitenkin seksiä - ja päädyn takaisin sohvalle.

Vuoden loppuun asti katson tätä teatteria ja sitten lähden hakemaan seksini muualta. Edellisen kerran seksiä oli maaliskuussa.

Miehet aikojen alusta on hakeneet seksinsä muualta. Ei sellainen disneymäinen onni mahdu  perhe-elämään.

Sellainen olisi liian naivi todellisuus. Ongelma näissä on usein se, että vaimo ei suo seksiä miehelleen muualta, mutta ei myöskään anna sitä itse :D

Niinhän se menee, että tutustumisvaiheessa naiset ovat valmiita nussimaan kuin jänöpuput siihen asti kunnes mies on saatu naimisiin. Kun sitten ne 1-2 lasta on tehty niin nainen voi helposti 40-vuotiaana liimata reidet kiinni, koska mies on jo nalkissa ja lapset tehty. Sitten huudetaan pettäjäsikaa kun 8 kuukautta ilman seksiä ollut mies polkaisee jossain pikkujouluissa halukasta kolleegaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/127 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä. Oottakaa että lapset lentää pesästä. Todellinen seksielämä alkaa sitten. Jos miehellä enää seisoo. Mutta onneksi on nuoremmat miehet!

Vierailija
64/127 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerroin meidän nuorille lapsille, että isi on surullinen, koska äiti ei enää helli isiä makuuhuoneessa. No lapset alkoi sitten tämän jälkeen painostamaan äitiä, että täytyy helliä isiä makkarissa tai muuten isi on surullinen. Nyt on taas säännöllisesti seksiä meillä :)

Vierailija
65/127 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä. Oottakaa että lapset lentää pesästä. Todellinen seksielämä alkaa sitten. Jos miehellä enää seisoo. Mutta onneksi on nuoremmat miehet!

Ja mikäs tekosyy niillä on, jotka ovat lopettaneet seksin, vaikka edes lapsia ei ole?

Vierailija
66/127 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on myös naisia jotka eivät halua lapsia.

Vierailija
67/127 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kyllästyvät seksiin saman miehen kanssa.

Vierailija
68/127 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä naisten käyttämä esimerkki "olkaa itse kuukausia vähillä unilla ja imettäkää niin tajuatte että ei sitten paljon seksi huvita" ei nyt vain toimi miehille. Naiset eivät tajua että iso osa miehistä ei koskaan ole niin väsyneitä että unohtaisivat kokonaan seksin ja tarpeensa. Se on niin täydellisen eri kokemusmaailma miehillä ja niaislla tässä että sitä on kummankin hankala tavoittaa.

Vierailija
69/127 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, ei mun mies ole koskaan nukkunut sohvalla vaikka lapsia on kolme. Seksissäkään ei itseasiassa ollut edes viikon taukoa koska me sovitaan niin hyvin yhteen. Ennen miestäni mulla on kyllä ollut poikaystävä, jonka kanssa seksi loppui jo ennen yhteistä arkea ja samalla kaikki muukin. Aloittaja ei nyt ilmeisesti tule toimeen lastensa äitien kanssa ja ehkä on katsellut kumppaninsa joka kerta samasta katalogista. Ei se sitten ihme ole jos aina käy noin. Ja joo, tilastot jne todistaa, että miehet kokevat etteivät naiset halua heitä ja naiset kokevat, etteivät halua seksiä miestensä kanssa. Ihan oikeasti se, että kuvio etenee tyypillisesti noin, ei tarkoita, että kyseessä on jokin muuttumaton luonnonlaki. Elintavoilla, ehkäisymenetelmillä, yhteensopivuudella ja miljoonalla asialla on silti merkitystä siihen, miksi yleensä kuvio etenee noin. Mutta miljoona asiaa voi tehdä myös toisin, jotta ei aina kävisi noin.

Vierailija
70/127 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän sama ongelma mutta mies on se haluton osapuoli. Mussa ei ole mitään vikaa, olen hoikka, nätti ja nuori ja mieskin jatkuvasti kehuu mua kauniiksi ja tahtoo tulevaisuuden kanssani. Miehellä ei vaan yksinkertaisesti ole haluja. Ollaan vielä niin nuoria ja muuten niin onnellisia. Olisi harmi päättää suhde vain sen takia että en yksinkertaisesti saa tarpeeksi seksiä.

N21

Homo???

Vierailija
71/127 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksittömyys ajoi minut nukkumaan sohvalle. Toivottavasti vaimo kuulee kun itken itseni uneen. Lapsetkin varmasti ihmettelevät mikä isällä on hätänä.

Ei voi mitään että tulee ihan älyttömän huvittava ja naurattava mielikuva jostain aikuisesta miehestä joka sohvalla itkee itseään uneen kun ei olekaan saanut seksiä.  :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
72/127 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sillä miehelläkin seisoo kun astuu nuorempaan naiseen. Ryppyinen possu ei paljoa seisota.

Vierailija
73/127 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen vätys jää ruikuttamaan seksittömään suhteeseen sen sijaan, että pitäisi rajoistaan kiinni ja vaihtaisi maisemaa?

Minun kanssani ei voi olla, jos ei halua seksiä. Tämän olen tehnyt selväksi kaikille, joka kanssani haluaa seurustella, joten yllätyksiä ei pitäisi tulla.

Vierailija
74/127 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä kuuleekin. Meillä on lapsi ja sitäkin pahempi paikka oli toisen vakava sairastuminen, silti kaikesta ollaan puhuttu ja seksielämä kukoistaa vielä yli 10 vuoden parisuhteen jälkeenkin.

Vierailija
75/127 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...tai naisella vaihdevuodet kolkuttelee, niin eipä niistä nuoremmista miehistä niin väliä...

Vierailija
76/127 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että aloittajan tilanne on hänelle henkilökohtaisesti todella kova paikka. Mutta sitä en ymmärrä miksi näissä aloituksissa viedään aina asia sitten siihen väitteeseen että näin se menee lähes kaikissa liitoissa ja kyse on jostain luonnonlaista. Ehkä tämä on joku defenssi jossa itseä lohdutetaan sillä että kaikki muutkin kärsivät yhtä paljon kuin itse.

Silti tämä ei kyllä ole totta. Todella moni pariskunta jatkaa pienen paussin jälkeen seksielämäänsä ihan normaalisti, tietysti vaiva-arjen aiheuttaman väsymyksen ja kiireen asettamissa rajoissa. Ja kun lapsi kasvaa, tilanne yleensä palaa aika lailla ennalleen.

En ainakaan meillä ole kahdenkaan lapsen jälkeen huomannut mitään erityistä muutosta. Ja moni kaverinikin on sanonut ihan samaa.

Vierailija
77/127 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen hormonitasot ovat tapissa lapsen kanssa joten miehen kanssa ei huvita enää kiehnätä. Kyllä se nainen vielä sieltä kuoriutuu seksin haluiseksi. Pelaa vaikka wowia pari vuotta sitä odotellessa.

Vierailija
78/127 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää nyt muistaa että ihmisen historia on biologisesti ”eläimen historia” jolloin rlämän tarkoituksena oli lisääntyminen. Kun jälkeläiset oli saatu, ei naisen kohdalla enää ollut mitään tarvetta lisääntyä, elämäntehtävä oli täytetty.

Nyky-yhteiskunnassa on tietenkin erilaista ja ihmisillä valinnan mahdollisuuksia, mutta ei pidä väheksyä biologisen taustamme viestejä.

Näin kärjistetysti nais-eläimen tehtävä on tehdä luontainen määrä jälkeläisiä ja hoivat ne, elämä oli siinä. Mies-eläimen tehtävä oli tehdä jälkeläisiä monen eri naaraan kanssa ja olla hoitamatta niitä.

Vierailija
79/127 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se menee, että tutustumisvaiheessa naiset ovat valmiita nussimaan kuin jänöpuput siihen asti kunnes mies on saatu naimisiin. Kun sitten ne 1-2 lasta on tehty niin nainen voi helposti 40-vuotiaana liimata reidet kiinni, koska mies on jo nalkissa ja lapset tehty. Sitten huudetaan pettäjäsikaa kun 8 kuukautta ilman seksiä ollut mies polkaisee jossain pikkujouluissa halukasta kolleegaa.

Tämän vuoksi palstan naiset yrittävät teille aina selittää, että tyytyminen ei ikinä kannata eikä omista mieltymyksistä tule tinkiä. Liian nirsoja naisia ei ole, vaan jos ei saa mitä haluaa niin on sitten ennemmin yksin kuin loukkaa jotakuta toistakin saattelemalla sen seksittömään suhteeseen.

Kun nainen todella haluaa miestä, se halu ei pääty lapsiin.

Vierailija
80/127 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen hormonitasot ovat tapissa lapsen kanssa joten miehen kanssa ei huvita enää kiehnätä. Kyllä se nainen vielä sieltä kuoriutuu seksin haluiseksi. Pelaa vaikka wowia pari vuotta sitä odotellessa.

Hyvä vinkki vaikka tuo ei päde ihan jokaiseen naiseen.

Minulla ei ole hormonit vaikuttaneet juurikaan suorimmin seksihaluihin. Minua kiinnostaa seksi aina samanlaisten miesten kanssa eli siihenkään hormoneilla en ole huomannut olevan vaikutusta esim. kuukautiskierron mukaan. Käytin sitten e-pillereitä, ovulaatioaikaan, olin raskaana tai imetin, aina samanlaiset miehet kiinnostaa. Seksissä sitten tietenkin eri variaatioita ehkä hormoneiden, mutta eniten mielestäni sosiaalisten ja psykologisten tekijöiden mukaan.

En muista, että minulla olisi ollut itsekseen käynnistyvää aivan hulluksi tekevää panetusta sitten murrosiän suurten hormoniheittelyiden ja ensimmäisten maagisten orgasmien. Koko aikuisikäni on panettanut enemmän ja vähemmän järjellisissä määrin. Yleensä itsekseni ei syty haluja ollenkaan vaikka aikani kuluksi saatan masturboida ja vasta aloittaessani syttyy oikeastaan se panetus ja kiihottuminen. Tietenkin joskus helpommin, on ehkä hormonien tai muuten ympäristön takia. Myös miehen kanssa sytyn seksille aina, kyllä useita kertoja viikossa. Itsellä innostus lähtee kuitenkin aina enemmän kosketuksesta eikä sitä intoa valmiiksi kauheasti ole. Tietenkin teen myös tarkoituksella aloitteita miehelle koska mies pitää siitä ja koska tiedän aina itsekin innostuvani omienkin aloitteiden kautta sitten tilanteessa.

Yli 10 v suhteen aikana on mennyt molemmilla pari kertaa mönkään ja toinen on torjunut, mutta sen yli on päästy kun ei olla tehty siitä liian isoa ongelmaa. Kai se on ihan oletettavaakin, että niin voi käydä vuosien aikana. En ole koskaan kokenut seksiä vastenmieliseksi tai täysin epäkiinnostavaksi kun olen ollut mieheni kanssa.

Sitten joku itkuinen mies sohvalla ei vedä puoleensa yhtään, valitettavasti, joten se on kyllä siltä osin itsekin aiheutettu ongelma. Vauvan kanssa valvoessa voi naisen voimat olla myös koetuksella niin, ettei jaksa olla niin empaattinen sille sohvalle itkevälle aikuiselle miehelle, jonka pitäisi olla tasavertaisesti jaksava puoliso eikä rasite. Yhden eronneen ystäväni mies oli usein tuuppinut stondiksella imettävää vaimoaan, joka on siis kivuliaasti ja pahoinvoivana tissistä kiinni vauvassa, vaatien seksiä. Voin hyvin kuvitella, että tuollaiset miehet vääristää statistiikkaa naisten seksihaluista parisuhteissa johonkin suuntaan... Että normaalisti naiset haluaa vähän enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän