Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksittömyys ajoi minut nukkumaan sohvalle.

Vierailija
20.09.2015 |

Toivottavasti vaimo kuulee kun itken itseni uneen. Lapsetkin varmasti ihmettelevät mikä isällä on hätänä.

Miksi terveystiedon tunneilla ei varoteta poikia parisuhteen vääjäämättömästä seksittömyydestä. Kaksi avioliittoa takana yhdestä suhteesta yksi lapsi ja toisesta toinen. Aina sama juttu. Synnytyksen jälkeen seksielämä muuttuu lopullisesti.

Haluaisin kierrellä kouluissa yläasteen terveystiedontunneilla valistaen poikia ja miksei tyttöjäkin siitä miten avioliitto aloittaa syöksylaskun lasten saanin jälkeen.

-Eron partaalla

Kommentit (127)

Vierailija
41/127 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:28"]Teeskentelevät lahnatkin ovat parempia kuin pihtarit. Kouluissa terveystiedon tunneilla voisi valistaa tyttöjä tulevaan ongelmaan ja siihen miten parisuhde pelastetaan. Pakko koulun on siihen puuttua kun omat vanhemmat eivät osaa neuvoa. Eihän lapsi sitä näe kuin lapsen silmin. Lapsi näkee vain miten äiti ja isä ovat etäisiä ja isä murjottaa sohvan perällä äidille. Ei lapsi tiedä silloin syytä että syynä on vain se että isä ei ole saanut lemmenreikiä äidiltään tarpeeksi usein.
[/quote]

Isä ei ole saanut äidiltään? Huh huh ja eipä ihme.

Vierailija
42/127 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutut tunnistaa, koska valistan ystäviä aina tästä samasta. Hormonit. Raskaana olet hormonien pyörteissä, imettäessä olet hormonipäissäsi ja imetyksen loputtua otat hormoniehkäisyn (pillerit, kierukan, implantin jne.). Naiset, valitkaa hormoniton ehkäisy. Hormonaaliset ehkäisyvälineet tekevät haluttomiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/127 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön lääkkeitä ahdistukseen, jotka vievät 99% seksihaluista. Tosi ikävä juttu miestä ajatellen, mutta lääke on ensimmäinen lajissaan joka minulle sopii sekä tehoaa hyvin, joten miehestäkin järkevämpää näin. On silti huono omatunto kun ei nappaa oma kulta ollenkaan eikä tule ajateltua seksiä muutenkaan. :/

Vierailija
44/127 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:28"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:20"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:19"]Minkäikäinen lapi kyseessä? On ihan luonnollista, ettei vauvavuonna riitä energiaa seksiin. Asia korjaantuu samassa tahdissa kuin univelka vähenee ja oma aika lisääntyy. Seksielämä ei katoa lopullisesti. [/quote]Meillä nuorin vauva on nyt 7-vuotias, eikä tilanne ole parantunut. Olen tasan varmasti tehnyt osani sekä vauva-, taapero- että naperoajasta, joten siitä asia ei ole kiinni. Kun ei vain halua, eikä halua myöskään tehdä asialle mitään. Näillä mennään, kunnes ero tulee. Vääjäämättä se myös tällä menolla tulee.

[/quote]

Meillä auttoi kun laihdutin 10kg pois ja korkeakoulutin itseni. Parempi palkka ja näytän paremmalta. Vaimoni kiinnostui pikkuhiljaa mutta myös neljä muuta. Ketään en jätä koskaan vaan jatkan panemista, koska otan takaisin sen mitä menetin.

[/quote]

Ei auttanut katkeruuteen. Tuo katkeruutesi pilaa koko avioliittosi. Sinä hävisit jo kun lähdit tuolle tielle.

Vierailija
45/127 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:16"]Hirveän yleistä että nainen muuttuu haluttomaksi synnyttämisen jälkeen. Syynä hormonitoiminnot elimistössä. Vain harva nainen pysyy halukkaana lasten saannin jälkeen. Osalla kestää vuosia päästä menneeseen tilaan. Mies saattaa häipyä ennen sitä.
[/quote]

Sitten kannattaisi antaa edes toisen mieliksi, eikä ajatella vain itseään.

Vierailija
46/127 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:34"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:28"]Teeskentelevät lahnatkin ovat parempia kuin pihtarit. Kouluissa terveystiedon tunneilla voisi valistaa tyttöjä tulevaan ongelmaan ja siihen miten parisuhde pelastetaan. Pakko koulun on siihen puuttua kun omat vanhemmat eivät osaa neuvoa. Eihän lapsi sitä näe kuin lapsen silmin. Lapsi näkee vain miten äiti ja isä ovat etäisiä ja isä murjottaa sohvan perällä äidille. Ei lapsi tiedä silloin syytä että syynä on vain se että isä ei ole saanut lemmenreikiä äidiltään tarpeeksi usein. [/quote] Isä ei ole saanut äidiltään? Huh huh ja eipä ihme.

[/quote]

Jos lapsi ei saa äidiltään rakkautta eikä myöhemmin vaimoltaan niin se aiheuttaa kovan kriisin.

Sanoisin että koko peli on menetetty siinä yhtälössä. Voi tulla perhesurmia tai alkoholismia. Yleensä kaikkea pahaa. Lopputulos ei ole koskaan hyvä rakkaudettomassa suhteessa. Etenkään jos rakastajat ovat kiellettyjä ja suhde on sairaanloisen mustasukkainen ilman seksiä? Siinä on liikaa ristiriitoja hyvälle parisuhteen pohjalle.

Vierailija
47/127 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 10:30"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:16"]Hirveän yleistä että nainen muuttuu haluttomaksi synnyttämisen jälkeen. Syynä hormonitoiminnot elimistössä. Vain harva nainen pysyy halukkaana lasten saannin jälkeen. Osalla kestää vuosia päästä menneeseen tilaan. Mies saattaa häipyä ennen sitä. [/quote] Sitten kannattaisi antaa edes toisen mieliksi, eikä ajatella vain itseään.

[/quote]

Meillä toimi hyvin haluttomuus jakso. Mies sanoi kun teki mieli ja minä pyllistin ja homma hoitui alle 5min. Ei sattunut pahemmin ja liukkaria tietenkin käytettiin koska kuiviltaan tulisi haavoja eikä menisi sisäänkään. Säästyi samalla myös ehkäisyssä.

En erityisemmin nauttinut enkä edes teeskennellyt. Kuvotti ottaa lopussa suuhun likainen elin, mutta samapa tuo kun en olisi nauttinut seksistä kuitenkaan. Näin meillä mentiin nelisen vuotta, kunnes halut palasivat ja nyt kaikki on taas hyvin.

Vierailija
48/127 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tekee samaa ja mulle on täysi turn off itkeminen (no mieheni ei itke mutta suuttuu) ja vihainen lapsellinen mies joka menee sohvalle nukkumaan, jos ei saa. Tosin meillä mies lähinnä haluaa sitä suihinottoa usein ja mä en oikeasti jaksa kuin max kerran viikkoon ja aina en sitäkään, jos on ollut väsynyt viikko. Mies ei toiminnallaan ole ainakaan yrittänyt parantaa asiaa. Mun pitäis vielä aloitekin tehdä ilman haluja. Yleensä sytyn jos mies tekee aloitteen ilman sitä alkukiukuttelua miksen ikinä tee aloitetta tai ota suihin. Ja aina se "en ikinä vaikka olisin viimo viikolla tehnyt. Se, etten saa itse kuunnella kehoani ja tehdä aloitetta sillon kun siltä tuntuu, on tehnyt sen ettei huvita oikeasti koskaan. Kyllä mä silti annan, mutta se kiukuttelu on täys turn off tai varsinkin itkeminen tosta asiasta. Itkeminen syystä on miehellekin hyvä asia, mutta seksistä itkeminen on naurettavaa.

Vierailija
49/127 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 10:39"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 10:30"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:16"]Hirveän yleistä että nainen muuttuu haluttomaksi synnyttämisen jälkeen. Syynä hormonitoiminnot elimistössä. Vain harva nainen pysyy halukkaana lasten saannin jälkeen. Osalla kestää vuosia päästä menneeseen tilaan. Mies saattaa häipyä ennen sitä. [/quote] Sitten kannattaisi antaa edes toisen mieliksi, eikä ajatella vain itseään.

[/quote]

Meillä toimi hyvin haluttomuus jakso. Mies sanoi kun teki mieli ja minä pyllistin ja homma hoitui alle 5min. Ei sattunut pahemmin ja liukkaria tietenkin käytettiin koska kuiviltaan tulisi haavoja eikä menisi sisäänkään. Säästyi samalla myös ehkäisyssä.

En erityisemmin nauttinut enkä edes teeskennellyt. Kuvotti ottaa lopussa suuhun likainen elin, mutta samapa tuo kun en olisi nauttinut seksistä kuitenkaan. Näin meillä mentiin nelisen vuotta, kunnes halut palasivat ja nyt kaikki on taas hyvin.
[/quote]

Mulle tulee ainakin tosi ahdistunut olo, jos harrastan seksiä ilman haluja. En tiedä onko joku trauma, mutta tuntuu hyväksikäytetyltä, raiskatulta.

Vierailija
50/127 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä kävi samat. Lapsi syntyi ja kiinnostus parishteeseen puolisolta lopahti, eikä se koskaan palannut takaisin. Siis se kiinnostus. Eikä kyllä vaimokaan eron jälkeen.

M39

Vierailija
51/127 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 10:47"]Itellä kävi samat. Lapsi syntyi ja kiinnostus parishteeseen puolisolta lopahti, eikä se koskaan palannut takaisin. Siis se kiinnostus. Eikä kyllä vaimokaan eron jälkeen.

M39
[/quote]

No veikkaan, että siltä vaimolta loppui rakkaus sinua kohtaan myös samalla jostain syystä.

Vierailija
52/127 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 10:39"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 10:30"]

[/quote]

[/quote]
whaat?! Miksi se likainen elin piti vielä suuhunkin ottaa, jos ei halua? Oksettavaa.

Vierailija
53/127 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös tuollaista. Olen nyt jo vuoden nukkunut sohvalla kun ei emäntää kiinnosta seksi.

Huomasin jo lasten tultua että nukkuu vaatteet päällä, että hommiin siirtyminen olisi hankalampaa ja usein teeskentelee nukkuvaa ignoratakseen yritykseni läheisyydelle.

Jos olisin tiennyt että lapset aiheuttavat naisessa hormonaalisen muutoksen ja seksittömyyden, niin olisi kyllä jäänyt omalta osalta hankkimatta.

Vierailija
54/127 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani ex-mies muutti sohvalle, kun ei halunnut seksiä. Ei halunnut, että tulisin lähelle.

Vierailija
55/127 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetaitoja opettelemaan. Itsellä väsymystä usein eikä halut korkealla mutta jos mieheni aloitteellinen lähden muutamassa minuutissa touhuun mukaan oli sitten aamuyö tai varhainen aamu

Vierailija
56/127 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi lapsia ei ole mikään pakko hankkia.

Olen velamies, ja meillä on seksiä joka päivä.

Vierailija
57/127 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on myös tuollaista. Olen nyt jo vuoden nukkunut sohvalla kun ei emäntää kiinnosta seksi.

Huomasin jo lasten tultua että nukkuu vaatteet päällä, että hommiin siirtyminen olisi hankalampaa ja usein teeskentelee nukkuvaa ignoratakseen yritykseni läheisyydelle.

Jos olisin tiennyt että lapset aiheuttavat naisessa hormonaalisen muutoksen ja seksittömyyden, niin olisi kyllä jäänyt omalta osalta hankkimatta.

Miten joku voi olla tietämättä tuota?

Vierailija
58/127 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monelta haluttomalta mieheltä on tsekattu testot? Tuntuu että ihan liian vähän tiedostetaan että kyse voi oikeasti olla vain hormonivajauksesta.

Vierailija
59/127 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama meillä, tosin siihen ei tarvittu edes lapsia. Vaimo laittaa suurinpiirtein 6 kerrosta vaatteita päälle sänkyyn, esittää nukkuvaa ja alkaa sitten räplätä kännykkää kun minä jo muka nukun. No niinpä nukunkin nyt sitten vierashuoneen sohvalla, koska samahan se on missä sitä nukkuu. Vaimolle se ei ole mikään ongelma vaan jos yritän nukkua sängyssä niin alkaa kiukuttelemaan, koska luulee, että haluan sitten kuitenkin seksiä - ja päädyn takaisin sohvalle.

Vuoden loppuun asti katson tätä teatteria ja sitten lähden hakemaan seksini muualta. Edellisen kerran seksiä oli maaliskuussa.

Vierailija
60/127 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teeskentelikö vanhempasi asiaa niin hyvin että ajattelit että lapsiperheissä on onnea?

Tästä syystähän ukkomiehet ovat käyneet vieraissa kautta ihmiskunnan historian ja tästä syystä on myös maksulliset palvelut olemassa.

Ei niitä palveluja muuten olisi syntynyt, jos ei olisi kysyntää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi