Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksittömyys ajoi minut nukkumaan sohvalle.

Vierailija
20.09.2015 |

Toivottavasti vaimo kuulee kun itken itseni uneen. Lapsetkin varmasti ihmettelevät mikä isällä on hätänä.

Miksi terveystiedon tunneilla ei varoteta poikia parisuhteen vääjäämättömästä seksittömyydestä. Kaksi avioliittoa takana yhdestä suhteesta yksi lapsi ja toisesta toinen. Aina sama juttu. Synnytyksen jälkeen seksielämä muuttuu lopullisesti.

Haluaisin kierrellä kouluissa yläasteen terveystiedontunneilla valistaen poikia ja miksei tyttöjäkin siitä miten avioliitto aloittaa syöksylaskun lasten saanin jälkeen.

-Eron partaalla

Kommentit (127)

Vierailija
21/127 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen haluttomuus vuosikausia synnytyksen jälkeen on normaalia. Miksi sitä ei opeteta koulussa.

Siitä pitää varottaa. Muuten jokainen mies aina pettyy ja katuu koko avioliittoa. Ikävä huomata tälläkin palstalla että aha, kaikki tiesi tämän jo, mutta siitä ei vaan puhuta tarpeeksi. Luulin olevani ainoa, mutta ongelmahan on hyvin laaja. Miksi tästä ei varoteta. Todella monen ihmisen parisuhde kariutuu lasten takia.

Vierailija
22/127 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeskentelevät lahnatkin ovat parempia kuin pihtarit. Kouluissa terveystiedon tunneilla voisi valistaa tyttöjä tulevaan ongelmaan ja siihen miten parisuhde pelastetaan. Pakko koulun on siihen puuttua kun omat vanhemmat eivät osaa neuvoa. Eihän lapsi sitä näe kuin lapsen silmin. Lapsi näkee vain miten äiti ja isä ovat etäisiä ja isä murjottaa sohvan perällä äidille. Ei lapsi tiedä silloin syytä että syynä on vain se että isä ei ole saanut lemmenreikiä äidiltään tarpeeksi usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/127 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollaan myöskin eron partaalla saman asian vuoksi. Mies on se haluton.
N37

Vierailija
24/127 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no enpä usko että vuosien haluttomuus on mikään normaali olotila lapsen/ lasten saannin jälkeen. en tiedä mikä "luonnonoikku" mä olen , mutta ihan normaalit halut ollu koko ajan. lapsi meillä pian 3- vuotias ja koko raskaus ajanki harrastettiin seksiä entiseen tapaan, kuten myös sen jälkeen, no tietysti synnytyksen jälkeen oli  "jäähy" tauko, mutta haluja siis kyllä oli ja on edelleen. tietysti asiaan vaikuttaa paljo sekin, minkälainen vauva on, miten nukkuu jne. meillä sattu helppo vauva, nukkui ja söi hyvin, enkä minä kokenut rasittuvani vauvan hoitamisesta. meillä miehen kanssa seksiä nykyään 1-2 krt viikossa ja se on minusta ihan hyvä.

Vierailija
25/127 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo valistus koulussa olisikin hyvä ajatus. Ne, joiden mielestä lasten jälkeen ei tarvita seksiä, voisivat opetella pariutumaan toistensa kanssa ja jättää seksuaalisemmat ihmiset rauhaan.

Vierailija
26/127 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:19"]Minkäikäinen lapi kyseessä? On ihan luonnollista, ettei vauvavuonna riitä energiaa seksiin. Asia korjaantuu samassa tahdissa kuin univelka vähenee ja oma aika lisääntyy. Seksielämä ei katoa lopullisesti.
[/quote]Meillä nuorin vauva on nyt 7-vuotias, eikä tilanne ole parantunut. Olen tasan varmasti tehnyt osani sekä vauva-, taapero- että naperoajasta, joten siitä asia ei ole kiinni. Kun ei vain halua, eikä halua myöskään tehdä asialle mitään. Näillä mennään, kunnes ero tulee. Vääjäämättä se myös tällä menolla tulee.

Vierailija
27/127 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 11:00"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 10:39"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 10:30"] [quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:16"]Hirveän yleistä että nainen muuttuu haluttomaksi synnyttämisen jälkeen. Syynä hormonitoiminnot elimistössä. Vain harva nainen pysyy halukkaana lasten saannin jälkeen. Osalla kestää vuosia päästä menneeseen tilaan. Mies saattaa häipyä ennen sitä. [/quote] Sitten kannattaisi antaa edes toisen mieliksi, eikä ajatella vain itseään. [/quote] Meillä toimi hyvin haluttomuus jakso. Mies sanoi kun teki mieli ja minä pyllistin ja homma hoitui alle 5min. Ei sattunut pahemmin ja liukkaria tietenkin käytettiin koska kuiviltaan tulisi haavoja eikä menisi sisäänkään. Säästyi samalla myös ehkäisyssä. En erityisemmin nauttinut enkä edes teeskennellyt. Kuvotti ottaa lopussa suuhun likainen elin, mutta samapa tuo kun en olisi nauttinut seksistä kuitenkaan. Näin meillä mentiin nelisen vuotta, kunnes halut palasivat ja nyt kaikki on taas hyvin. [/quote] whaat?! Miksi se likainen elin piti vielä suuhunkin ottaa, jos ei halua? Oksettavaa.

[/quote]

No se hoituu nopeiten noin. 5 min on aika nopea.

Vierailija
28/127 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:46"]

Minä syön lääkkeitä ahdistukseen, jotka vievät 99% seksihaluista. Tosi ikävä juttu miestä ajatellen, mutta lääke on ensimmäinen lajissaan joka minulle sopii sekä tehoaa hyvin, joten miehestäkin järkevämpää näin. On silti huono omatunto kun ei nappaa oma kulta ollenkaan eikä tule ajateltua seksiä muutenkaan. :/

[/quote] Hyvin näyttää sopivan joo, jos lähtee kaikki halut. Sama kuin sanoisi, että ammuin itseäni käteen niin ei enää päänsärky vaivaa.

Vierailija
29/127 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:16"]Hirveän yleistä että nainen muuttuu haluttomaksi synnyttämisen jälkeen. Syynä hormonitoiminnot elimistössä. Vain harva nainen pysyy halukkaana lasten saannin jälkeen. Osalla kestää vuosia päästä menneeseen tilaan. Mies saattaa häipyä ennen sitä.
[/quote]

No kuule yhtä yleistä on että mies muuttuu haluttomaksi! Naiselle myös rankka paikka ja täytyy miettiä lähteäkkö vai jäädä, lähes seksittömään suhteeseen.

Vierailija
30/127 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan on pihtareita syntymästä saakka ...meillä ei mies halunnut seksiä kun kerran 3kk välein tätä jatkui pari vuotta lapsen syntymän jälkeen , vaikka kroppani palautui täysin samoihin mittoihin kuin ennen raskautta ja kaikki viettelystä seksikkäisiin alusvaatteisiin tuli kokeiltua mutta lopulta oli vain erottava ukosta kun ahdisti liikaa ainainen ruinaaminen

Vierailija
31/127 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpöhöpö. Mä olen nainen(32v) parisuhteessa elämme uusperheenä,jossa minulla alakoulu ikäistä lasta. Alussa kaikki oli mahtavaa,kaikki toimi puolin ja toisin tehtiin yhdessä kaikkea kaksin ja lasten kanssa. Nyt sitten ei mitään. Minä teen kaikki kotityöt ja kaupassa käynnit. ei ole vaikuttanut asiaan olinko töissä vaiko en. kaikki teen. ruuasta saan kiitoksen. Minä olen meillä se sohvalla nukkuja kyllästynyt kun en saa seksiä silloin kun haluan ,mies on tähän mennessä aina saanut.Mies kattelee vieraita naisia ja ties mitä videoita varmaankin..koittaa sitten mua lämmitellä.. nyt ei jaksa kiinostaa enää kiinnostaa.olen koittanut puhua ja puhua asioista ei vaikuta... fuck this..sanompa vaan.

Vierailija
32/127 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:58"]

höpöhöpö. Mä olen nainen(32v) parisuhteessa elämme uusperheenä,jossa minulla alakoulu ikäistä lasta. Alussa kaikki oli mahtavaa,kaikki toimi puolin ja toisin tehtiin yhdessä kaikkea kaksin ja lasten kanssa. Nyt sitten ei mitään. Minä teen kaikki kotityöt ja kaupassa käynnit. ei ole vaikuttanut asiaan olinko töissä vaiko en. kaikki teen. ruuasta saan kiitoksen. Minä olen meillä se sohvalla nukkuja kyllästynyt kun en saa seksiä silloin kun haluan ,mies on tähän mennessä aina saanut.Mies kattelee vieraita naisia ja ties mitä videoita varmaankin..koittaa sitten mua lämmitellä.. nyt ei jaksa kiinostaa enää kiinnostaa.olen koittanut puhua ja puhua asioista ei vaikuta... fuck this..sanompa vaan.

[/quote]

Sä oot niin nuori vasta. Et oikei ntiedä elämästä mitään. Kyllä se siitä kun kasvat vähän ja asettuu elämä muuhunkin kuin siihen omaan napaan.

Mies 35

Vierailija
33/127 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen 15 vuotiaasta asti tiennyt elämän kovuuden toisille se antaa toisilta se ottaa.kyllä tässä kaikkeen muuhun kuin omaan napaan kerkee tuijottamaan,kun ei keskustelu tässä suhteessa auta ja mä kun oon luullu et sillä voi pelastaa paljonkin muttei näemmä voi.noh tätä menoa alan tuijottaan omaan napaan.mä en tietääkseni ole mieheni äiti enkä sen kodinhoitaja..joten tällasta tämä nyt on

Vierailija
34/127 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 13:15"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:29"]

Ei se LOPULLISESTI muutu. Siihen vaikuttaa monet tekijät; millainen synnytys oli, millainen lapsi on, miten teillä arki pyörii? Meillä lapsi on täytti juuri vuoden eikä meillä ole koskaan ollut spontaanimpaa seksiä kuin nyt.

[/quote]

Riippuu paljon siitä, mitä ajattelee loputtomaksi. Lasten saannin jälkeen exä lopetti seksin ainakin kuudeksi vuodeksi, minusta se oli jo lopullista... Eli eroon päädyttiin noin 5 vuotta sitten, muuten olisi vietetty vietetty viime vuonna seksittömyyden 10 vuotisjuhlia. Eikä kannata kysyä kotitöistä tai lastenhoidosta, ne olivat noin 60 - 70% minun vastuullani, seksikin oli aiemmin molempia tyydyttävää, spontaania ja monipuolista, mutta loppui kuin seinään toisen lapsen syntymään.

M38

[/quote]

Meillä seksi onneksi palasi takaisin kahden vuoden jälkeen. Silti se katkeruus monista pakeista jäi eloon. Saan jotain sairasta tyydytystä siitä että pihtaan vaimoltani ja masturboin, koska olen edelleenkin loukattu ja katkera mies.

Pitäisi edetä ja antaa anteeksi mutta minä taidan olla liian ylpeä siihen. Ajattelin että teen vielä neljännen lapsen ja jätän koko perheen kostoksi. Siinäpä oppii antamaan.

Vierailija
35/127 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 11:32"]Toivottavasti vaimo kuulee kun itken itseni uneen. Lapsetkin varmasti ihmettelevät mikä isällä on hätänä.

Miksi terveystiedon tunneilla ei varoteta poikia parisuhteen vääjäämättömästä seksittömyydestä. Kaksi avioliittoa takana yhdestä suhteesta yksi lapsi ja toisesta toinen. Aina sama juttu. Synnytyksen jälkeen seksielämä muuttuu lopullisesti.

Haluaisin kierrellä kouluissa yläasteen terveystiedontunneilla valistaen poikia ja miksei tyttöjäkin siitä miten avioliitto aloittaa syöksylaskun lasten saanin jälkeen.

-Eron partaalla
[/quote]
minä ainakin valistan omaa poikaani tällaisista asioista ja neuvon ettei mene ikinä naimisiin eikä seurustele liian vakavasti ikinä vaan vaihtaisi naista muutaman vuoden välein tai pitäisi useampaa naista kerrallaan.
t.m

Vierailija
36/127 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:29"]

Ei se LOPULLISESTI muutu. Siihen vaikuttaa monet tekijät; millainen synnytys oli, millainen lapsi on, miten teillä arki pyörii? Meillä lapsi on täytti juuri vuoden eikä meillä ole koskaan ollut spontaanimpaa seksiä kuin nyt.

[/quote]

Riippuu paljon siitä, mitä ajattelee loputtomaksi. Lasten saannin jälkeen exä lopetti seksin ainakin kuudeksi vuodeksi, minusta se oli jo lopullista... Eli eroon päädyttiin noin 5 vuotta sitten, muuten olisi vietetty vietetty viime vuonna seksittömyyden 10 vuotisjuhlia. Eikä kannata kysyä kotitöistä tai lastenhoidosta, ne olivat noin 60 - 70% minun vastuullani, seksikin oli aiemmin molempia tyydyttävää, spontaania ja monipuolista, mutta loppui kuin seinään toisen lapsen syntymään.

M38

Vierailija
37/127 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan paljon puhuttu tästä seksittömyydestä, meillä siis 2 lasta (7 ja 1 vee). Ko ekan lapsen jälkeen mies sanoi omista tunteistaan, siis siitä miltä hänestä tuntuu. Eli jos nainen on vain ja ainoastaan vauvakuplassaan, kiinni vauvassa koko ajan, niin puoliso voi tuntea itsensä hyvin ulkopuoliseksi tästä kuviosta. Äiti on väsynyt ja hoitaa hormooni höyryissään kuin viimeistä päivää ja mies tuntee olevansa fyysisesti ulkopuolella, ja vaikka mitä tekisi niin lopputulos olisi todnäk huono. Joten, me sovittiin heti että ei unohdeta toisiamme. Seksiä harrastettiin tai paremminkin kokeiltiin niin pian kuin mahdollista vauvan tulon jälkeen, kosketeltiin paljon ja huomioitiin toisemme tällä saralla. Välillä eroottinen hierontakin on parempi kuin yhdyntä jos siihen liittyy traumoja. Joku ääri feministi nyt sanoo että pitää vielä miehenkin tunteet huomioida.. kyllä ne pitää, valitettavasti. Sellaista se vaan on. Toki jos haluaa eristää itsensä ja vauvan omaksi yksikökseen josta irtoaa isälle vain kakan pesut ja yösyötöt niin en ihmettele jos ero tulee. Mun mielestä on kumma kun siitä vauvan teosta on tehty sellaista tähtiedettä, jo laitoksella huomasin molemmilla kerroilla miten isä laitettiin passaamaan äitiä. Isä sai tuskin mehulasia yön kestäneen synnytyksen jälkeen kun äidille kärrättiin aamupalaa. Toki kaikki vaikuttaa kaikkeen, isän asenne ja vauvan nukkumiset. Mutta peräänkuulutan sitä kumppanin arvostamista. Se maksaa kyllä itsensä takaisin. Samat ihmiset siinä yhtälössä on vauvan tulon jälkeenkin kuin sitä ennen. Voimia matkaan!

Vierailija
38/127 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä kerron miksi meillä ei ole seksiä. Ei tarvita kuin luottamuksen menettäminen ja pari rumaa kommenttia tuoreen äidin alapäästä niin seksittömyys on taattu vuosiksi eteenpäin. Olisin lapsen ollessa pieni kaivannut mieheltä tukea, mutta sen sijaan mies jätti minut henkisesti täysin yksin selviämään vauvan hoidosta ja synnytyksen jälkeisestä masennuksesta. Kaiken huipuksi mies kertoi alapääni olevan löysä ensimmäisten seksikertojen jälkeen. Nykyään mies on sitä mieltä, että minun pitäisi vain unohtaa nuo ajat ja kommentit, mutta en pysty. Minusta tuntuu edelleen, että alapääni on kuin ämpäri, vaikka kuinka jumppaan. Koen, että miehen inhottavien kommenttien myötä koko seksuaalisuuteni kuoli.

Vierailija
39/127 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän sama ongelma mutta mies on se haluton osapuoli. Mussa ei ole mitään vikaa, olen hoikka, nätti ja nuori ja mieskin jatkuvasti kehuu mua kauniiksi ja tahtoo tulevaisuuden kanssani. Miehellä ei vaan yksinkertaisesti ole haluja. Ollaan vielä niin nuoria ja muuten niin onnellisia. Olisi harmi päättää suhde vain sen takia että en yksinkertaisesti saa tarpeeksi seksiä.

N21

Vierailija
40/127 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:20"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:19"]Minkäikäinen lapi kyseessä? On ihan luonnollista, ettei vauvavuonna riitä energiaa seksiin. Asia korjaantuu samassa tahdissa kuin univelka vähenee ja oma aika lisääntyy. Seksielämä ei katoa lopullisesti. [/quote]Meillä nuorin vauva on nyt 7-vuotias, eikä tilanne ole parantunut. Olen tasan varmasti tehnyt osani sekä vauva-, taapero- että naperoajasta, joten siitä asia ei ole kiinni. Kun ei vain halua, eikä halua myöskään tehdä asialle mitään. Näillä mennään, kunnes ero tulee. Vääjäämättä se myös tällä menolla tulee.

[/quote]

Meillä auttoi kun laihdutin 10kg pois ja korkeakoulutin itseni. Parempi palkka ja näytän paremmalta. Vaimoni kiinnostui pikkuhiljaa mutta myös neljä muuta. Ketään en jätä koskaan vaan jatkan panemista, koska otan takaisin sen mitä menetin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä