Hieno maa tuo USA
kun katsoo tuota fahrenheit dokumenttia. kunnon kansakunnan kusetusta!
Kommentit (80)
Vierailija:
Ole aivan vapaasti lammas joka uskoo kaiken mitä esim. Mooren dokumentissa sanotaan
luen tämä niin että myöntävät niissä kohdin " tappionsa"
tekee itsestään maailman navan. Mitäs mieltä muuten olette siitä, että maailman pahin saastuttaja kieltäytyy Kioton sopimuksesta? Miten USA:n puolustajat kommentoitte tätä?
Vierailija:
Itse haluat olla Bushin lammas? Osoita Mooren väitteet perättömiksi? Vai oletko itse tyhmä/laiska?
ihmeessä alkaisin täällä osoittamaan väitteitä perättömiksi. Pointtini oli, että suhtaudun varauksella tällaiseen propagandaan ja minulla on oma käsitykseni asioista. Mielestäni Mooren tapa esittää asiansa on lähinnä huvittava.
olet aika huono arvioimaan suomalaisena Mooren tapaa tehdä omassa kulttuurissaan ja kulttuuristaan dokumenttia.
" jännä että nämä usa-fanit tarttuvat joihinkin pikkuasioihin mutta jättävät nuo merkittävimmät ja selvimmät epäkohdat kommentoimatta
luen tämä niin että myöntävät niissä kohdin " tappionsa" "
usa-fanit? Minkä tappion?
Sinun viestisi taas kertoo täydestä kyvyttömyydestä keskittyä olennaisiin asioin.
Mooren mollaajat. En jaksa enää muutenkaan tätä lammas/eipäs/juupas/tyhmät-keskustelua. Moore koittaa hätkähdyttää ja avata silmiä, ei kaikkea tietenkään kannata purematta niellä, jne. Kunhan todellakin huomaa pelon ilmapiirin, kaiken sirkuksen ja ihan turhan vastakkainasettelun, johon suomalaisetkin ajautetaan tahtomattaan. Ihan samanlaisia ja -arvoisia ihmisiä Irakissa kuolee kuin Ameriikan yhdysvalloissakin.
jossa kritisoidaan kritiikkiä, tervettäkin kritiikkiä! nykyisin on hauskaa seurata tällaisia keskusteluja joita jonkun asian kritisointi (esim. Mooren dokumentti Bushin hallituksesta) on synnyttänyt sillä ennen pitkää nämä " kritiikin kritisoijat" ryntäävät paikalle. Se jos mikä on paranoidista ettei enää pysty ottamaan kantaa mihinkään epäilemättä ihan kaikkia ja ihan kaikkea.
varsinkin heidän vast' ikään eronnut kansanedustajansa Mark Foley...
Kiva " pikku-skandaali" siinäkin, mitäköhän Bush siihen sanoo?
www. saemu. ch/wp-content/uploads/2006/04/usa-iq. jpg
Vierailija:
olet aika huono arvioimaan suomalaisena Mooren tapaa tehdä omassa kulttuurissaan ja kulttuuristaan dokumenttia.
Miten niin huono arvioimaan suomalaisena? Minä olen suomalainen ja arvioin dokumenttia suomalaisesta näkökulmasta. Vai eikö suomalainen saa kritisoida amerikkalaista dokumenttia?
Mielestäni sinä menet täysin epäolennaisuuksiin nimittelemällä Mooren dokumentin kritisoijia usa-faneiksi ja selittämällä jostain tappiosta. Etkö osaa keskustella itse asiasta vai mitä yrität?'
Mainitsin jo edellisellä sivulla, että minulla ei ole mitään tarvetta puolustella Bushia tai omaa kantaani täällä palstalla. Nyt oli kysymys Mooren dokumentista ja itse kritisoin hänen tapaansa tehdä dokumentteja eli irrottaa pätkiä asiayhteydestään, jotta saisi asian näyttämään omiin tarkoitusperiinsä sopivalta.
Kopioi sinä vaan noita linkkejä, kun aivokapasiteettisi ei selvästikään riitä keskustelemaan asioista oikeasti.
No jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä.
Minä ainakin oletan, että ihmiset ainakin Suomessa tuntevat peruskoulun oppimäärään kuuluvan osion USA:n historiasta. Jos keskustelukumppani on täysin aivopesty ja tätä myöten unohtanut USA:n teot, se taas osoittaa kumppanin olevan tyhmä ja keskustelusta ei luultavimmin tulisi mitään, koska faktojahan ei silloin saisi kertoa.
Vierailija:
Tottakai Bushin toimista saa esittää kritiikkiä mutta silloin niiden pitäisi ainakin olla perusteltua. Yleensä ne perustelut jäävät kuitenkin tasolle, " USA on paha maa ja kiusaa viattomia" ja " Kaikkihan vihaavat jenkkejä" .En väitä, että USA:n politiiksta ei löytyisi mitään kritisoitavaa mutta nykyinen lynkkausmeininki on aivan ylimitoitettua ja naurettavaa. Yleinen mielipide tuntuu olevan, että kaikki on Bushia vastaan, eikä hänellä ole yhtään kannattajaa mutta niin vain hänet valittiin uudelleen presidentiksi.
37
Muistathan niiden sini-puna-valkoisten lasiesi takana, että kansa ei valinnut Bushia presidentiksi, vai oletko täysin tietämätön tästäKIN tapahtumasta USA:n historiassa ?
Et sanallakaan kommentoinut esim linkin sisältöä vaan tyydyit jauhamaan ympäripyöreyksiä mooresta kun ketjussa keskustellaan myös usa:n ongelmista.
niinpä tietysti... ei kai tuollaista " keskustelijaa" voi kovin tosissaan ottaa, eihän sinulla ole edes mitään sanottavaa saati perusteita sanoillesi.
Vierailija:
Mielestäni sinä menet täysin epäolennaisuuksiin nimittelemällä Mooren dokumentin kritisoijia usa-faneiksi ja selittämällä jostain tappiosta. Etkö osaa keskustella itse asiasta vai mitä yrität?'Mainitsin jo edellisellä sivulla, että minulla ei ole mitään tarvetta puolustella Bushia tai omaa kantaani täällä palstalla. Nyt oli kysymys Mooren dokumentista ja itse kritisoin hänen tapaansa tehdä dokumentteja eli irrottaa pätkiä asiayhteydestään, jotta saisi asian näyttämään omiin tarkoitusperiinsä sopivalta.
Vierailija:
Minä ainakin oletan, että ihmiset ainakin Suomessa tuntevat peruskoulun oppimäärään kuuluvan osion USA:n historiasta. Jos keskustelukumppani on täysin aivopesty ja tätä myöten unohtanut USA:n teot, se taas osoittaa kumppanin olevan tyhmä ja keskustelusta ei luultavimmin tulisi mitään, koska faktojahan ei silloin saisi kertoa.Vierailija:
Tottakai Bushin toimista saa esittää kritiikkiä mutta silloin niiden pitäisi ainakin olla perusteltua. Yleensä ne perustelut jäävät kuitenkin tasolle, " USA on paha maa ja kiusaa viattomia" ja " Kaikkihan vihaavat jenkkejä" .En väitä, että USA:n politiiksta ei löytyisi mitään kritisoitavaa mutta nykyinen lynkkausmeininki on aivan ylimitoitettua ja naurettavaa. Yleinen mielipide tuntuu olevan, että kaikki on Bushia vastaan, eikä hänellä ole yhtään kannattajaa mutta niin vain hänet valittiin uudelleen presidentiksi.
37
Muistathan niiden sini-puna-valkoisten lasiesi takana, että kansa ei valinnut Bushia presidentiksi, vai oletko täysin tietämätön tästäKIN tapahtumasta USA:n historiassa ?
Mielestäni juuri sinun kaltaisesi ihmiset ovat aivopestyjä.
Voit spekuloida usa:n vaaleja vaikka maailman tappiin asti mutta Bush joka tapauksessa nimitettiin presidentiksi, joten tarviiko siitä vielä kiistellä?
Olen samaa mieltä siitä, että keskustelustamme ei tule yhtään mitään niin kauan kuin vakuuttava argumentointisi perustuu keskustelukumppanin nimittelemiseen aivopestyksi, tyhmäksi ja täysin tietämättömäksi.
Vierailija:
niinpä tietysti... ei kai tuollaista " keskustelijaa" voi kovin tosissaan ottaa, eihän sinulla ole edes mitään sanottavaa saati perusteita sanoillesi.Vierailija:
Mielestäni sinä menet täysin epäolennaisuuksiin nimittelemällä Mooren dokumentin kritisoijia usa-faneiksi ja selittämällä jostain tappiosta. Etkö osaa keskustella itse asiasta vai mitä yrität?'Mainitsin jo edellisellä sivulla, että minulla ei ole mitään tarvetta puolustella Bushia tai omaa kantaani täällä palstalla. Nyt oli kysymys Mooren dokumentista ja itse kritisoin hänen tapaansa tehdä dokumentteja eli irrottaa pätkiä asiayhteydestään, jotta saisi asian näyttämään omiin tarkoitusperiinsä sopivalta.
Eikö tuossa jälkimmäisessä kappaleessa ole perustelut sille, miksi kritisoin Mooren dokumenttià?
Siinäpä loistavasti perusteltu mielipide! Jatka samaan malliin.
Itse haluat olla Bushin lammas? Osoita Mooren väitteet perättömiksi? Vai oletko itse tyhmä/laiska?