ikäsi ja mitä sinulla on nyt päälläsi?
Tälläinen leikkimielinen kysely :-)
musta hihaton toppi, punainen kellohame ,mustat sukkahousut, punaiset tennarit ja puna/musta maatuskahuivi.
ikää 35 v
Kommentit (42)
Mustat kangashousut kirpparilta (nää on jonkinlaiset urheilu- tai vapaa-ajanhousut, koska merkkinä on Nike, mutta eivät ole joustavaa tai teknistä materiaalia), harmaa Fruit of the Loom -huppari 90-luvulta (tuli mökkitavaroiden joukosta ja olen pitänyt tätä kotosalla, koska muistuttaa nuoruudesta), villasukat. 35 myös.
18-vuotias, collegehousut, treenipaita, urheilurintsikat ja stringit.
Vaaleat pieruverkkarit ja harmaa t-paita
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:45"]Vaaleat pieruverkkarit ja harmaa t-paita
[/quote]
Ja ikää 23
Stringit, juoksuhousut, urheilu toppi (lyhyt), nilkkasukat
16v
Mulla kans vaaleat pieruverkkarit ja harmaa teepaita.Ikää 45.
Ikä 46, Abercrombien huppari, Aeropostalen kolitsihousut, Niken nilkkasukat, Prima Donnan rintsikat ja samaa sarjaa olevat hipsterit. Ajattelin tästä lähteä pihalle omenoita keräämään. Mukavaa päivää kaikille.
Punainen toppi, mustat lököpöksyt ja alushousut. Ikää 25 vuotta. Tytön kanssa juuri herättiin ensimmäisiltä päikkäreiltä.
26 v, harmaa verryttelypuku ja villasukat, tästäkin hiha vauvan puklussa.
Kulahtanu marimekon sininen kylpytakki ja ikää 23v.
Punasinikuvioinen vintagemekko, jossa pliseerattu helma, mustat sukkikset, kamelinvärinen pitkä villakangastakki, mustat nilkkurit, vaalea pieni vintagelaukku. Ikä 22.
23v, toppi, yöshortsit, hipsterit ja mummin neulomat villasukat :D
Lyhyet violetit trikoosortsit ja hihaton toppi. Jonkinlainen yösetti? Olisin nakkena mutta asuinkumppani on kotona :(
Ai niin ikä unohtui.. N40something
Juuri meinasin vaatteet hakea, nyt päällä mustat pikkuhousut ja turkoosi-valkoraidallinen löysä paita, ruma, mutta hyvä nukkua. Heräsin vartti sitten ja kohta menen pihalle tekemään pihatöitä. N41
42 v, nainen ja mulla on päällä froteinen kylpytakki.
24-vuotias, alasti. Ihanat vapaapäivät!