Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parasta maailmassa on herätä siihen, että mies hiplailee :D

Vierailija
20.09.2015 |

Ei voi päivä huonosti alkaa.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta maailmassa on herätä siihen, kun on saanut nukkua häiritsemätöntä unta.

Vierailija
2/35 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 15:20"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 15:00"]Minä herään aamuisin siihen, kun koira luikahtaa vaivihkaa sänkyyni ja pistää maate selkä minun selkääni vasten. En vaihtaisi hiplailuun. [/quote] Sitten sivelet mansikkahilloa häpyhuuliin ja annat koirat nuolla ne pois.

[/quote]

Oot sinäkin kyllä sairas. Hyi saatana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi herätys se on että lapsi tulee vetämään hiuksista

Vierailija
4/35 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa. Mä ainakin inhosin herätä siihen kun ex-mies hiplailee mun klitorista ja tökkii mua melalla reiteen. Sanoin sille että oon valmis mihin vaan vuorokauden aikaan mutta älä herätä mua keskellä yötä, koska oon äärimmäisen kiukkuinen jos mun unet jää kesken. Ja joka yö silti heräsin siihen raivostuttavaan tökkimiseen. Tai viimeistään aamulla tuntia ennen herätystä. Miksei sitä voi hoitaa ennen nukkumaanmenoa tai aamulla kun ollaan herätty? Miksi? Ja ikinä en pihtaillut, siitä ei ollut kiinni!

Vierailija
5/35 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:46"]Parempi herätys se on että lapsi tulee vetämään hiuksista
[/quote]
Minä herään siihen että 1v hakkaa mua päähän.

Vierailija
6/35 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:47"]Aijaa. Mä ainakin inhosin herätä siihen kun ex-mies hiplailee mun klitorista ja tökkii mua melalla reiteen. Sanoin sille että oon valmis mihin vaan vuorokauden aikaan mutta älä herätä mua keskellä yötä, koska oon äärimmäisen kiukkuinen jos mun unet jää kesken. Ja joka yö silti heräsin siihen raivostuttavaan tökkimiseen. Tai viimeistään aamulla tuntia ennen herätystä. Miksei sitä voi hoitaa ennen nukkumaanmenoa tai aamulla kun ollaan herätty? Miksi? Ja ikinä en pihtaillut, siitä ei ollut kiinni!
[/quote]
No ei se sieltä hiplaile kuin vasta sitten kun olen hereillä ja jos haluan. Lähinnä selkää, pakaroita, tissejä... Ei se sitä sen vuoksi tee että sais itse jotain:D

Vierailija
7/35 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin vituttaa hiplailu. Haluaisin nukkua rauhassa, ne hiplailut vois suorittaa mun puolesta 9-23 välillä.

Vierailija
8/35 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vai joku spuge kun olet lauantaiaamuna heräilemässä paikallispuiston kukkaistutuksista?

Vierailija
9/35 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on herätä halaukseen. Mulla on refleksinä lyöminen jos joku yllättäen tulee koskemaan tai tökkimään, mies tietää tämän joten ei herätä mua hiplailemalla.

Vierailija
10/35 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:52"]Oma vai joku spuge kun olet lauantaiaamuna heräilemässä paikallispuiston kukkaistutuksista?
[/quote]
Häh?

Vierailija
11/35 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäis jos mua hiplailtais

Vierailija
12/35 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kanssa sovittu että voin aloittaa sivelemällä selkää ja reisiä vaikka keskellä yötä jos hänellä on tulossa vapaa päivä tai iltavuoro

Vierailija
13/35 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:50"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:47"]Aijaa. Mä ainakin inhosin herätä siihen kun ex-mies hiplailee mun klitorista ja tökkii mua melalla reiteen. Sanoin sille että oon valmis mihin vaan vuorokauden aikaan mutta älä herätä mua keskellä yötä, koska oon äärimmäisen kiukkuinen jos mun unet jää kesken. Ja joka yö silti heräsin siihen raivostuttavaan tökkimiseen. Tai viimeistään aamulla tuntia ennen herätystä. Miksei sitä voi hoitaa ennen nukkumaanmenoa tai aamulla kun ollaan herätty? Miksi? Ja ikinä en pihtaillut, siitä ei ollut kiinni!
[/quote]
No ei se sieltä hiplaile kuin vasta sitten kun olen hereillä ja jos haluan. Lähinnä selkää, pakaroita, tissejä... Ei se sitä sen vuoksi tee että sais itse jotain:D
[/quote]

Ei tietenkään.

Vierailija
14/35 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin vaan vituttaa herätä nännin nypläykseen tai siihen et mies on runkannut mun pepulle

Vierailija
15/35 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 11:16"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:50"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:47"]Aijaa. Mä ainakin inhosin herätä siihen kun ex-mies hiplailee mun klitorista ja tökkii mua melalla reiteen. Sanoin sille että oon valmis mihin vaan vuorokauden aikaan mutta älä herätä mua keskellä yötä, koska oon äärimmäisen kiukkuinen jos mun unet jää kesken. Ja joka yö silti heräsin siihen raivostuttavaan tökkimiseen. Tai viimeistään aamulla tuntia ennen herätystä. Miksei sitä voi hoitaa ennen nukkumaanmenoa tai aamulla kun ollaan herätty? Miksi? Ja ikinä en pihtaillut, siitä ei ollut kiinni!
[/quote]
[/quote]

Ei tietenkään.
[/quote]
No yleensä se ei saa mitään, erittäin harvoin tuo johtaa mihinkään seksuaaliseen :D

Vierailija
16/35 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D:D :D eka kokemus miehen kanssa? Vai miksi ":D"

Vierailija
17/35 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 11:19"]:D:D :D eka kokemus miehen kanssa? Vai miksi ":D"
[/quote]
Mitä tarkoitat?

Vierailija
18/35 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihaninta on herätä miehen hiplailuun lusikka asennossa mies jo valmiiksi kovana ja siitä vaan sisään. Tuntuu niin hyvältä naida heti herättyään! Niinkuin tänä aamuna :)

Vierailija
19/35 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas on ihanaa herätä hiplailuun ;), niin ja mä myös tykkään herättää kumppanin hiplaillen. Mahtavaa kun molemmat tykkää läheisyydestä ja koskettelusta monin eri tavoin.

Vierailija
20/35 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:47"]

Aijaa. Mä ainakin inhosin herätä siihen kun ex-mies hiplailee mun klitorista ja tökkii mua melalla reiteen. Sanoin sille että oon valmis mihin vaan vuorokauden aikaan mutta älä herätä mua keskellä yötä, koska oon äärimmäisen kiukkuinen jos mun unet jää kesken. Ja joka yö silti heräsin siihen raivostuttavaan tökkimiseen. Tai viimeistään aamulla tuntia ennen herätystä. Miksei sitä voi hoitaa ennen nukkumaanmenoa tai aamulla kun ollaan herätty? Miksi? Ja ikinä en pihtaillut, siitä ei ollut kiinni!

[/quote]

Testotasot nousee miehillä usein tiettynä kellonaikana, useimmilla aamuyöllä/aamulla, ja silloin sitä nyt vaan tekee mieli.