Oliko Freddie Mercury naisten mielestä hyvännäköinen elinaikanaan
Muistaako kukaan enää mitä siihen aikaan ajateltiin?
Kommentit (133)
näytti omalaatuiselta, mutta eihän se nyt ruma ollut, ilmeisesti kärsi nuorena niistä hampaistaan jotka sojotti suusta ulos ja kasvatti viikset niitä peittämään.selkeä homoseksuaalihan se mielestäni aina on ollut, silloin nuorempanakin kun kasarilla queeniä katsoin tuli voimakas tunne ettei tuo ole NORMAALI.
Vierailija kirjoitti:
No ei tätä sillä tavalla osannut ajatella koska oli niin selvä homo viiksineen.
Otti Tom of Finland -lookin vasta myöhemmällä urallaan.
Pidin Queenista 70-luvun alussa. Lopetin fanitukseni Bohemian Rhapsodyyn.
Vierailija kirjoitti:
Oli erittäin karismaattinen ja lahjakas taiteilija, joita syntyy hyvin harvoin. Ulkonäkö on makuasia, mutta Freddien valovoimaisuus, suuri persoona ja uskomaton lahjakkuus olivat varmasti ulkonäön edelle meneviä seikkoja ja siksi hän oli monen mielestä Hot.
Brian May oli Queenin tärkein muusikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15-vuotiaana oli mun kaukorakkauden kohde (vuonna 1985), karismaattinen esiintyjä. Hampaisiin kiinnitin huomiota vasta myöhemmin, mutta silti hyvännäköisen puolelle kallistuu, varsinkin vartalo oli hyvä.
Olin myös ihan rakastunut häneen. Tosi kuuma.
Olet siis homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana homo mies oli
Ei ollut vaan bi. Hänellähän oli vaimokin.
Olihan Michael Jacksonillakin "vaimo".
Mahtava ääni,paras pändi ikinä.Ja Freddie seksisäs.Homot usein on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana homo mies oli
Ei ollut vaan bi. Hänellähän oli vaimokin.
Ja vaimo sanoi, että hän oli homo. Mutta oli komea, karismaattinen, upea laulaja. Olin lääpälläni teininä.
Sama.981
Fanitin sitä monta vuotta, mutta kai siitä näkyi ulospäin jokin "vain miehille", kun pidin siinä mielessä enemmän Rogerista.
Liikkuihan Freddie seksikkäästi, mutta ei vaan napannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, se oli vanha eikä muutenkaan sellainen hottis. Bon Jovi ja George Michael oli siihen aikaan komeimmat muusikot nuorten naisten makuun.
Juu ei. T. Sen ajan nuori nainen.
Bon Jovi ei kai kuitenkaan ole homo...
Ei varsinaisesti komea, mutta karismaattinen ja hyvä esiintymään. Hampaat eivät olleet edukseen
Olin myös ihan rakastunut häneen. Tosi kuuma.