Oliko Freddie Mercury naisten mielestä hyvännäköinen elinaikanaan
Muistaako kukaan enää mitä siihen aikaan ajateltiin?
Kommentit (116)
Oli erittäin karismaattinen ja lahjakas taiteilija, joita syntyy hyvin harvoin. Ulkonäkö on makuasia, mutta Freddien valovoimaisuus, suuri persoona ja uskomaton lahjakkuus olivat varmasti ulkonäön edelle meneviä seikkoja ja siksi hän oli monen mielestä Hot.
Ei sitä tullut ajatelleeksi kuumana. Oli jotenkin setämäinen.
Billy Idol oli hottis, samoin Axl Rose.
Vierailija kirjoitti:
Ihana homo mies oli
Ei ollut vaan bi. Hänellähän oli vaimokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana homo mies oli
Ja vaimo sanoi, että hän oli homo. Mutta oli komea, karismaattinen, upea laulaja. Olin lääpälläni teininä.
Freddie itse sanoi olevansa BI johon Mary Austin totesi, että EI sinä olet GAY. Mary Austin oli se joka jätti Freddien, eikä toisin päin kuten tässäkin keskustelussa väitetään. Love of My Life biisi oli kirjoitettu Marylle. Freddiellä oli bändin alkuaikoina tapana kuskata naisia bäkkärille. Jossain haastattelussa Brian May sanoi, ettei uskonut Freddien sydämen olleen mukana noissa suhteissa. Sitten asiat muuttui ja hän vaihtoi naiset miehiin. Mary Austin on ollut Freddien jälkeen ainakin kahdesti naimisissa. Voi olla useampiakin avioliittoja mistä noista tietää. Uskon Freddien olleen hänelle niin sanottu cash cow. Keskustelupalstoilla monet ovat spekuloineet Freddiellä mahdollisesti olleen epävakaa persoonallisuushäiriö tai vähintäänkin sen piirteitä. Joka tapauksessa hän oli antelias mies ja jätti ison perinnön. Mielestäni olisi voinut sen fiksumminkin jakaa. 75 prossaa Freddielle tulevista royalteista taitaa mennä tätä nykyä Maryn taskuun, koska Freddien omat vanhemmat ovat kuolleet.
Kyllä oli minusta tosi komea, sitä mieltä olin silloin ja sitä mieltä olen edelleen.
Aika persoonallinen, mutta ei nyt pahankaan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana homo mies oli
Jätti perinnön naiselle. Exälle. Vaihtoi sen jälkeen miehiin ja huonostihan siinä sitten kävi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä perse. Ja se ratkaisee. Kaikilla.
Ei ollut. Littana.
Vierailija kirjoitti:
Freddie itse sanoi olevansa BI johon Mary Austin totesi, että EI sinä olet GAY. Mary Austin oli se joka jätti Freddien, eikä toisin päin kuten tässäkin keskustelussa väitetään. Love of My Life biisi oli kirjoitettu Marylle. Freddiellä oli bändin alkuaikoina tapana kuskata naisia bäkkärille. Jossain haastattelussa Brian May sanoi, ettei uskonut Freddien sydämen olleen mukana noissa suhteissa. Sitten asiat muuttui ja hän vaihtoi naiset miehiin. Mary Austin on ollut Freddien jälkeen ainakin kahdesti naimisissa. Voi olla useampiakin avioliittoja mistä noista tietää. Uskon Freddien olleen hänelle niin sanottu cash cow. Keskustelupalstoilla monet ovat spekuloineet Freddiellä mahdollisesti olleen epävakaa persoonallisuushäiriö tai vähintäänkin sen piirteitä. Joka tapauksessa hän oli antelias mies ja jätti ison perinnön. Mielestäni olisi voinut sen fiksumminkin jakaa. 75 prossaa Freddielle tulevista royalteista taitaa mennä tätä nykyä Maryn taskuun, kosk
Kaikki naiset ei halua olla edes bi miehen kanssa. Iso riski monella tavalla, kuten freddien elämästä näkyy. Homoilla voi olla hyvin uskoton suhde, mutta ei tuosta romanttista rakkautta naiseen saa. Se olisi jakomielitautista. Eli todella räikeää elämää ainakin sisäpiirissään avoimesti.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm...hampaat ei meinaa mahtua suuhun, se vähän haittaa. Loistava laulaja kyllä.
Minusta hän oli persoonallisen näköinen hampaineen. Mielelläänhän tuota Freddietä katseli silloin ja mielellään katselee vieläkin hänen ja Queenin videoitaan.
Pellenä sitä yleisesti pidettiin, ainakin Suomessa. Erityisesti kun se aikaisempi Queen-rymistely oli vaihtunut puolidiskoksi ja patsasteluksi.
En tiedä muista, mutta itse fanitin Queenia 80-luvulla ja minusta Freddie oli hyvännäköinen, mutta se ei ollut pääpointti siinä miehessä, vaan se jumalainen ääni. Bändin sexyin oli Roger.
Teininä olin aivan rakastunut Freddyyn ja halusin naimisiin hänen kanssa ja tietty näin hänestä märkiä unia.
Oli se komea. Jotkut järkyttyi siitä homoudesta ja mietittiin, että tuoltako ne homot näyttää. Onko homoilla tuollaiset hampaat jne. Nyt vähän sekä naurattaa että hävettää.