Voisitko seurustella mielisairaalassa olleen kanssa?
Olen itse ollut mielisairaalassa ja aika samanlainen on kuin sairaalan osastot muutenkin.
Kommentit (30)
En voisi. Eikös noi kohtaukset ole syklisiä ja niistä ei ikinä parane?
Ei enää puhuta mielisairaaloista. Ne on psykiatrisia sairaaloita.
Työkokemuksen perusteella: en ikinä
Kyllä periaatteessa voisin jos muuten olisi sopiva
Vierailija kirjoitti:
Masennusko syklinen?
Riippuu siitä mistä syystä siellä on ollut.
Voisin kunhan on nykyään ihan normaalisti akateeminen ja työssäkäyvä. Mitään sellaista kanta-asiakasta en jaksaisi.
Meillä itä-euroopassa noita kutsutaan hullujen huoneiksi. Ne laitetaan häkkiin ja sitten vähän härnätään hulluja kunnes ne suuttuu. Sitten naureskellaan hulluille ja lähdetään kahvitauolle.
Kyllä voisin seurustella ja mennä naimisiin, jos luonteet sopivat yhteen. Psykiatrisella osastolla on voinut olla vaikkapa anoreksian takia, josta on toipunut. Pystyn tukemaan myös masennusta potevaa. M37
Riippu miksi on siellä ollut. On niimonelaisia tapauksia jollakin iloinen riesa, jollakin ohimenevä jne... Tunnen tutun joka sekosi kun menetti kaiken. Hoidossa pikkuhiljaa sai kasattua ajatukset järjestykseen, on nykyään perheellinen. Tapauksesta 12v.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä mistä syystä siellä on ollut.
No tämä juuri.
Vierailija kirjoitti:
Meillä itä-euroopassa noita kutsutaan hullujen huoneiksi. Ne laitetaan häkkiin ja sitten vähän härnätään hulluja kunnes ne suuttuu. Sitten naureskellaan hulluille ja lähdetään kahvitauolle.
Kyllähän se muutaman kerran onnistuu, mutta useimmat sellaista harrastavat "hoitajat" ovat saaneet vakavia nuhteita, palkanalennuksia ja potkut.
Vaimo on ollut nuorena opiskelijana 30 vuotta sitten. Miksi se minulle olisi ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu sairaudesta ja taudinkuvasta.
Mukava mies Niuvanniemestä, pidän nahkahanskoista ja sinusta,
tapaammeko pian? t. Michael
Ootko 140v?