Oliko Freddie Mercury naisten mielestä hyvännäköinen elinaikanaan
Muistaako kukaan enää mitä siihen aikaan ajateltiin?
Kommentit (116)
Freddiellä oli todella komea lookki. Kestää kyllä aikaa hienosti. Suuri sääli että kuoli jo 45-vuotiaana.
Just olin tulossa sanomaan, että Miracle levyn aikaan oli naisiin vetoava tyyli. Niinkuin tuolla Brekthrough videolla juurikin parhaimmillaan.
Tyylikäs ja hyvännäköinen mies. Hoikkuus on kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesikö kaikki fanit jo silloin Mercuryn suuntautumisen?
Se ei koskaan ollut mikään salaisuus, mutta tän ketjun perusteella monet eivät tiedä vieläkään
Se, että Mercury ei ollut heteroseksuaali tuskin oli kovinkaan iso salaisuus, mutta itse pidin häntä "paljastumsieen asti" bi-seksuaalina. Tästä osoituksena se, että hän asui ja eli vuosia (muistaakseni kuusei tai seitsemän) vuotta naisen kanssa. Vaan eipä tuolla minulle mitään merkitystä ole. - Ja tuskin kaverini olisi hänen kanssaa päässyt kihloihin vaikka "M" olisikin ollut bi tai hetero vaikka kovasti jumaloi Mercuryä.,
Voin kertoa. Oli naisten lehdissä juttua, miten seksikäs mies voi olla. Varsinkin -85 Live Aidin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
No ei tätä sillä tavalla osannut ajatella koska oli niin selvä homo viiksineen.
Ehkä ihan lopussa moni ymmärsi sen kun tuli AIDS-huhut, mutta ei vielä 1985-86. Moni heteromies piti viiksiä tuohon aikaan esim. rallikuskit.
Freddie Mercuryn viimeinen musiikkivideo. Kauheaa, kuinka riutunut hän. Surullista, että nykypäivän hoidoilla hän olisi edelleen elossa. Kuinka karmiva tauti AIDS olikaan tuolloin.
Nököhammas. Muuten olisi ollut ihan OK.
Vierailija kirjoitti:
Freddie Mercuryn viimeinen musiikkivideo. Kauheaa, kuinka riutunut hän. Surullista, että nykypäivän hoidoilla hän olisi edelleen elossa. Kuinka karmiva tauti AIDS olikaan tuolloin.
Hän teki kaiken tyylillä.379
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei koskaan ollut mikään salaisuus, mutta tän ketjun perusteella monet eivät tiedä vieläkään
Se, että Mercury ei ollut heteroseksuaali tuskin oli kovinkaan iso salaisuus, mutta itse pidin häntä "paljastumsieen asti" bi-seksuaalina. Tästä osoituksena se, että hän asui ja eli vuosia (muistaakseni kuusei tai seitsemän) vuotta naisen kanssa. Vaan eipä tuolla minulle mitään merkitystä ole. - Ja tuskin kaverini olisi hänen kanssaa päässyt kihloihin vaikka "M" olisikin ollut bi tai hetero vaikka kovasti jumaloi Mercuryä.,
Minä uskon, että Freddie oli homoseksuaali, mutta rakasti Marya aidosti. Kyllähän se jotain kertoo, että hän jätti kuollessaan suurimman osan omaisuudestaan Marylle ja tämä on myös ainoa, joka tietää Freddien hautapaikan.
Vierailija kirjoitti:
Myöhempi tyylinsä oli suoraan Tom of Finland-kuvastoa mutta se ei todellakaan ollut tuttua keskimääräiselle Suosikin lukijalle, eli ei. Muutenhan asiasta oltaisiin oltu ylpeitä. Aiemmin pitkätukkaisena oli kuin kuka tahansa hard rock -laulaja ja lehdissä oli mainintoja suhteesta elämänsä rakkauteen Maryyn. Huhuttiin jopa että Maryn lapsi olisi oikeasti Freddien...
Musiikkivideo Freddien 39-vuotissynttäreiltä ja jäähyväisistä Münchenille:
Ollessani teini kasarilla, ei ollut mielestäni erityisen komea, koska itse ihailin pitkähiuksisia miehiä. Mutta todellakin karismaattinen esiintyjä ja huikea laulaja kyllä mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon, että Freddie oli homoseksuaali, mutta rakasti Marya aidosti. Kyllähän se jotain kertoo, että hän jätti kuollessaan suurimman osan omaisuudestaan Marylle ja tämä on myös ainoa, joka tietää Freddien hautapaikan.
Mercury käsittääkseni kuvasi itsekin Marya elämänsä rakkaudeksi. Testamentissakin luki: "If things had been different you would have been my wife, and this would have been yours anyway."
Erikoista, että miehistä seksuaalisesti viehättynyt henkilö rakastuu naiseen. Jotenkin traagista jopa.
Vierailija kirjoitti:
Freddie oli geeneiltään arabi, koska hänen isänsä on Sansibarista, joka kuuluu Tansanialle. Lapsuutensa hän asui Intiassa. Tämä tiedoksi muillekin, jotka ihmettelivät, miksi hän ei ole tumma tai intialaisen näköinen.
Ei ole arabi vaan parsi, eli persialaistaustainen
Mahtava, karismaattinen laulaja mutta en kyllä koskaan pitänyt erityisen komeana.
Pidin häntä seksikkäänä, mutta en komeana.
Kappale ”Love of my life” on omistettu Marylle.
Hänhän oli ihan erinäköinen 1980-luvulla, pitkät tummat hiukset. Kaivakaa tubesta esiin video ”We will rock you.”
Tyyli muuttui, kun suhde Maryyn päättyi. Alkoi pyöriä avoimesti noissa h-piireissä, ja hiukset lyhenivät radikaalisti. Oli kauniskasvoinen mies.
Nuo viimeiset julkiset esiintymiset näyttävät, että oli hyvin sairas, kuolemaa kohti kulkeva mies. Hän tiesi sen itsekin.
Upeita konserttitaltiointeja mm Wembleyltä katselen silloin tällöin.
Upea esiintyjä ja viihdyttäjä, loistava laulaja!
N 69 v