Oliko Freddie Mercury naisten mielestä hyvännäköinen elinaikanaan
Muistaako kukaan enää mitä siihen aikaan ajateltiin?
Kommentit (116)
Ulkonäöstä en osaa sanoa, mutta laulut menivät syvälle ja esiintyminen oli huikeaa.
En oo oikeen koskaan kuunnellut, niin en osaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöstä en osaa sanoa, mutta laulut menivät syvälle ja esiintyminen oli huikeaa.
Tätä nyt on turha kysyäkään.
Kiitos videolinkistä. Tuli mieleen ikä 14 ja teini-ikä ja MTV musiikkivideot. Olihan hänelläjumalainen ääni, mutta ihailin muita laulajamiehiä ;)
Kuvitelkaa se nahkachapseihin pukutuneena slingissä haarat levällä.
Hmmm...hampaat ei meinaa mahtua suuhun, se vähän haittaa. Loistava laulaja kyllä.
Ei, se oli vanha eikä muutenkaan sellainen hottis. Bon Jovi ja George Michael oli siihen aikaan komeimmat muusikot nuorten naisten makuun.
Freddiellä oli Karismaa, isolla K:lla. Sellainen kuittaa aika paljon mahdollisia puutteita ulkomuodossa.
15-vuotiaana oli mun kaukorakkauden kohde (vuonna 1985), karismaattinen esiintyjä. Hampaisiin kiinnitin huomiota vasta myöhemmin, mutta silti hyvännäköisen puolelle kallistuu, varsinkin vartalo oli hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Freddiellä oli Karismaa, isolla K:lla. Sellainen kuittaa aika paljon mahdollisia puutteita ulkomuodossa.
Sanoiko kaverisi 35 vuotta sitten sitä hyvännäköiseksi? Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko kaverisi 35 vuotta sitten sitä hyvännäköiseksi? Ei.
Ei, mutta seksikkääksi kyllä.
Fantastinen laulaja.En koskaan ajatellut hänen attraktiviisuutta kun kuuntelin häntä.
Queenin söpöläisenä pidettiin rumpali Roger Tayloria
Elinaikanaan joo, en usko että enää on.
Ihan varmasti hän oli paremman näköinen elinaikanaan kuin sen jälkeen.
Mä löysin Queenin vasta Freddien kuoleman jälkeen. Mä olin vasta 12 kun Freddie kuoli. Silloin kuuntelin vähän Queeniä kun äiti osti Innuendon c-kasettina. Kunnolla bändi kolahti kolmisen vuotta myöhemmin ja fani olen edelleen näin 43-vuotiaana. Kyllä Freddie mun silmissä oli ihan hyvännäköinen, mutta mun suosikki on aina ollut Roger.
Vierailija kirjoitti:
Elinaikanaan joo, en usko että enää on.
Aika moni sanoo nykyään että se oli komea ja karismaattinen.
Vaikea uskoa, etteikö olisi ollut jo silloin kaikista tosi kuuma!