Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko seurustella mukavan ja kunnollisen miehen kanssa, joka kuitenkin alkoa otettuaan saattaa korottaa ääntään/lyödä nyrkkiä pöytään?

Vierailija
01.04.2022 |

Itse olen siis kunnollinen ja asiallinen mies, usein kehuttu nallekarhuksi (johtuu myös varmaan koostani 190cm/130kg). Mutta olutta/viinaa kun otan niin saatan helposti korottaa ääntäni, joskus jopa lyönyt nyrkkiä pöytään. Korostan vielä, että koskaan en ole lyönyt naista, enkä aiokkaan, koska naisia ei lyödä. Mutta tuo äänen korottaminen ja nyrkin takominen on huono tapa, josta koitan kyllä päästä eroon.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä mies. Tuollaiseltahan ne suositut tytöt mielellään ottaa turpaan

Vierailija
42/47 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni se on jo iso EI, että mies tietää muuttuvansa aggressiiviseksi humalassa ja jatkaa juomista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Nollatoleranssi alkoholiin ja mihin tahansa voimankäyttöön, oli se sitten ääni tai nyrkit.

Vierailija
44/47 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuollainen räyhä voi räyhätä itsekseen, vai kaipaako jonkun, jota voi pelotella? Onko malli tullut lapsuuden perheestä? Pelännyt känniläistä isäänsä pienenä poikana?

Vierailija
45/47 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ikinä suostu pelkäämään omassa kodissani. En puolisoa, en eläintä, en omaa lasta, en yhtään ketään. 

Eli ei, ei kävisi minulle sinun kaltaisesi ihminen.

... ja sitten avaat Ylen ja iltapaskat ja saat ilmastoahdistuksen

Miumau. En kärsi ilmastoahdistuksesta, edes sota ei ahdista. Elämä on sellaista kuin siitä omien mahdollisuuksien mukaan tekee. Eli toki kierrätän ja teen parhaani oman hiilijalanjälkeni pienentämiseksi, mutta en silti näe mitään hyötyä ahdistumisesta, kun se ei mitään eikä ketään auta, päin vastoin.

Mutta niihin omiin mahdollisuuksiin oman elämän muokkauksessa kuuluu juuri se, että lähelle ei tarvitse päästää tai lähellä pitää yhtäkään sellaista henkilöä tai muuta tekijää, joka ottaa enemmän kuin antaa.

Vierailija
46/47 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä mies. Tuollaiseltahan ne suositut tytöt mielellään ottaa turpaan

Niin. Ja me epäsuositut ollaan mieluummin yksin ja onnellisia.

Vierailija
47/47 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellainen kiltti ja kunnollinen tällä kertaa... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi