Nainen, voisitko seurustella mukavan ja kunnollisen miehen kanssa, joka kuitenkin alkoa otettuaan saattaa korottaa ääntään/lyödä nyrkkiä pöytään?
Itse olen siis kunnollinen ja asiallinen mies, usein kehuttu nallekarhuksi (johtuu myös varmaan koostani 190cm/130kg). Mutta olutta/viinaa kun otan niin saatan helposti korottaa ääntäni, joskus jopa lyönyt nyrkkiä pöytään. Korostan vielä, että koskaan en ole lyönyt naista, enkä aiokkaan, koska naisia ei lyödä. Mutta tuo äänen korottaminen ja nyrkin takominen on huono tapa, josta koitan kyllä päästä eroon.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
V * tun lut * at täällä taas heti tuomitsemassa vaikka eivät edes tunne koko ihmistä... tämä olikin siis tällainen katkerien naisten palsta, hyvää viikonloppua vaan sinnekin
Justhan tuo mies itse kertoi, että juo niin paljon, että on humalassa aggressiivinen. Muuta ei tarvitse tietääkään.
Minä saatan korottaa ääntäni ihan selvin päinkin, joten en pitäisi sellaista miestä mitenkään erikoisena.
Mukava ja kunnollinen mies on mukava ja kunnollinen senkin jälkeen kun juo alkoholia.
Muuten ei oo mukava ja kunnollinen. Ymmärsitkö?
En voisi. Tuommoiset miehet ei ole kilttejä ja leppoisia vaikka niin väittävät, humalassa se todellinen luonto paljastuu.
En missään nimessä. Jos alkoholia juotuaan ei pysty hillitsemään aggressiivisia eleitään, ei silloin pidä juoda. Mun kotona ei katsella minkäänlaista karjumista tai nyrkinpaukuttelua.
Et ikinä löisi naista, koska naista ei lyödä. Mutta miestä lyöt tarvittaessa, eikö niin?
En todellakaan. Olet liian iso mies minun makuuni. En pidä juopottele osta miehistä. Ääntä voi korottaa, jos siihen on aihetta. Nyrkillä pöytään lyönti ei mahdu minun ymmärrykseen. Ikää sinulla oli?
Eli siis olet tyypillinen suomalaismies joka alkaa rähjätä ja huutaa saatuaan viinaa.
Millä mittakaavalla voit sanoa että olet mukava ja kunnollinen? Minun puolisoni ei ala huutaa ja lyödä nyrkkiä pöytään vaikka juokin olutta ja väkevämpiäkin silloin tällöin. On siis kunnollinen ja mukava niin selvinpäin kuin huppelissakin.
On sinulla vielä petrattavaa. Lopeta juominen kokonaan, se ei sovi sinulle koska aiheuttaa heti aggressioita ja pelottavaa käytöstä. Katsotaan sitten uudestaan sitä mukavuutta ja kunnollisuutta.
Nyrkillä pöytään lyömisellä ja huutamisella se alkaa, sitten mukaan tulee muutakin. Kun humalainen ei päästä puolisoa nukkumaan tai herättää kesken unien, puoliso vttuuntuneena käskee toisen painua hlvettiin, humalainen suuttuu ja heittää puolison pihalle keskellä yötä tai alkaa lyödä. Rähinäviinaa ei kenenkään tarvitse juoda, alkoholin käytön voi lopettaa kokonaan, jos ei osaa olla kunnolla.
Ei missään tapauksessa.
Mies pitää voida aina kimittää hiljaiseksi.
Nyrkillä pöytään lyönti on huijaamista, koska se lopettaa kimityksen ja pakkokäynnistää psyykksesti tuskallisen pakkokuuntelun.
En. Nyt on jo yksi alkopäissään väittelyitä aloittava. Mitään uhkaavaa tyyppiä En katselisi.
Tänne vaan nalleni, Pipsan kanssa pontikkaa pämppäämään, hik🥴
Et sinä ole kunnollinen mies. Muuten tuollainen riehuminen luokitellaan henkiseksi väkivallaksi. Uhkaavan ilmapiirin pitäminen, nyrkin lyöminen pöytään, äänekäs esineiden tai seinien hakkaaminen luokitellaan henkiseksi väkivallaksi. Joten kysymyksesi kuuluu ottaisiko joku nainen lähes kaksimetrisen ja 130kg painavan väkivaltaisen miehen. Vastaus on ei.
Lähikapakasta voisi löytyä joku rähjäävä siiderimatami sulle. Normaalien naisten kanssa tsäänssit on aika huonot.
En. Minulle kelpaa vain raitis tai melko raitis mies, ja minkäänlaista huutamista tai uhoamista en kuuntele.
En. Sorru vaan et kuulosta mukavalta, vaikka niin itsellesi uskottelelet.