Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehohoitajakaverin palkka 4600e/kk

Vierailija
01.04.2022 |

Minusta aika kohtuu. Itselläni toimistossa 2350 e.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tekeekin säännöllistä kolmivuorotyötä.

Vierailija
2/17 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä :) Miten paljon vuorotöitä ja hengen pelastamisia tuo kamusi palkka sisältää ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuonne pääsis hommiin

Vierailija
4/17 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuonne pääsis hommiin

Opiskele ja kerää työkokemusta.

Vierailija
5/17 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tuossa oli niiden vuorolisien osuus? Onko päivystysvelvollisuutta? Onko laskettu mukaan esim hälytysrahoja? Vuorolisätkin ovat vain sen vuorotyön aiheuttaman haitan kompensoimista.

Vierailija
6/17 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaihda alaa.

Vierailija
7/17 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajat ovat ilmeisesti pitkään kuvitelleet, että kun vaan jatkuvasti kitisee ja julkisuudessa ulisee huonoista palkoista niin ihmiset alkavat uskomaan hoitajien saavan todella pientä palkkaa. Todellisuus on kuitenkin aivan toinen ja palkka on jo nyt ilman mitään korotuksia aivan erinomainen matalasti koulutetulle alalle. Heillähän on vain alempi korkeakoulututkinto joka on myös varsin lyhyt kestoinen koulutus.

Vierailija
8/17 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuon tuplaten pitäisi olla mun mielestä. 10000 e olisi sopiva.

Lääkäreiltä pintaa pois, niin kaikki saa tuon

Vierailija
9/17 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minun palkka on 2600€/kk eli nettona noin 1900€/kk. En saa haittalisiä. Aika surkea palkka työoloihin verrattuna. Mitä saan siitä, että teen kahden hoitajan työt, kun työkaverin lapsi sairastaa taas? Ja siitä, kun työtehtäviä siirretään lääkäreiltä? No en mitään. Yhteiskunta toki säästää.

Vierailija
10/17 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Låhdeppä itse ap hoitsuksi- iso palkkaja helppo työ, jota voi tehdä kuka vaan.

Vierailija
11/17 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minun palkka on 2600€/kk eli nettona noin 1900€/kk. En saa haittalisiä. Aika surkea palkka työoloihin verrattuna. Mitä saan siitä, että teen kahden hoitajan työt, kun työkaverin lapsi sairastaa taas? Ja siitä, kun työtehtäviä siirretään lääkäreiltä? No en mitään. Yhteiskunta toki säästää.

Kyllä me muutkin joudumme paikkaamaan poissaolevaa työkaveria, ihan ilman lisiä?

Vierailija
12/17 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä :) Miten paljon vuorotöitä ja hengen pelastamisia tuo kamusi palkka sisältää ?

Tekee nykyisin päivätyötä.. Ainoastaan sunnuntait tekee 16 h päivän yö ml. kun rahakas päivä.

Vierailija
13/17 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoitajat ovat ilmeisesti pitkään kuvitelleet, että kun vaan jatkuvasti kitisee ja julkisuudessa ulisee huonoista palkoista niin ihmiset alkavat uskomaan hoitajien saavan todella pientä palkkaa. Todellisuus on kuitenkin aivan toinen ja palkka on jo nyt ilman mitään korotuksia aivan erinomainen matalasti koulutetulle alalle. Heillähän on vain alempi korkeakoulututkinto joka on myös varsin lyhyt kestoinen koulutus.

Juuri näin. Esim. poliisit ym tekee myös 3 vuorotyötä ja ilmoittavat julkisuuteen aina kokonaispalkka-ansiot keskimäärin. Nämä hoitajat jostain syystä ilmoittaneet aina peruspalkan pelkästään. ( joka on pieni osa)

Vierailija
14/17 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me muutkin joudumme paikkaamaan poissaolevaa työkaveria, ihan ilman lisiä?

Vaarannatko kenenkään henkeä tai onko mahdollista, että aiheutat pysyvän vamman toiselle ihmiselle ja päädyt oikeuteen, jos lähdet töistä, kun suunniteltu työaika loppuu tai teet virheen kiireessä?

Vierailija
15/17 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko on hoitsu ja sanoi että hänestä mukava olla yövuorossa rauhassa höpöttelemässä ja laittelemassa päivisin katetria ex-hoidoille :(

Nauraa että kivat työsuhde-edut.

Vierailija
16/17 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ambulanssimiesten kanssa sekä lääkäreiden kanssa aina kiva pitää pientä vipinää. Se on paras palkanlisä , riittää mulle.

Vierailija
17/17 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne voi kuka tahansa kirjoitella mitä tahansa. Vain tyhmät kuvittelevat sitä totuudeksi.

Täällä tulee harvinaisen selväksi tämän palstan ja ihmismielen saastaisuus, kun omalla nimellä ja naamalla ei tarvitse esiintyä.

En edes viitsi enää jankuttaa mitä saan palkkaa, erikoissairaanhoidossa kolmenkymmenen työvuoden kokemuksella, koska av-totuus tietää mitä o i k e a s t i tienaan.

Pitäkää tunkkinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän