Nainen, voisitko seurustella mukavan ja kunnollisen miehen kanssa, joka kuitenkin alkoa otettuaan saattaa korottaa ääntään/lyödä nyrkkiä pöytään?
Itse olen siis kunnollinen ja asiallinen mies, usein kehuttu nallekarhuksi (johtuu myös varmaan koostani 190cm/130kg). Mutta olutta/viinaa kun otan niin saatan helposti korottaa ääntäni, joskus jopa lyönyt nyrkkiä pöytään. Korostan vielä, että koskaan en ole lyönyt naista, enkä aiokkaan, koska naisia ei lyödä. Mutta tuo äänen korottaminen ja nyrkin takominen on huono tapa, josta koitan kyllä päästä eroon.
Kommentit (47)
Olet aggressiivinen ja vaarallinen. Mene hoitoon ennenkuin teet jollekin jotain.
No ei kuulostaa mukavalta. Tuollaista alkaa pelkäämään.
Tottakai voisin, mutta en halua. Miksi ihmeessä haluaisin seurustella ihmisen kanssa, jolle alkoholi ei sovi, mutta silti käyttää sitä?
Mua nykyään inhottaa viinaa juovat miehet.
Moni muuten ihan ok mies saattaa käyttäytyä välillä humalassa ärsyttävästi, joten tuo ei olisi ongelma, mutta minun kohdallani jäisi välistä noiden mittojen vuoksi.
Liian isokokoinen minun makuuni.
Oletko se sinä jolla oli se 11 cm kikuli? Koko ainakin muutoin täsmää.
V * tun lut * at täällä taas heti tuomitsemassa vaikka eivät edes tunne koko ihmistä... tämä olikin siis tällainen katkerien naisten palsta, hyvää viikonloppua vaan sinnekin
En.
En todellakaan jäisi katsomaan, kun aggressiivinen käytös siirtyy muuhun.
Ei se alkoholi kaikille sovi. En tiedä johtuuko se patoutumista tai jostain alitajuisesta traumasta, mutta jos on aggressiivinen tai liian impulsiivinen niin kannattasi jättää alkoholi vähemmälle. Sehän pelottaa ihmisiä tuommoinen ja voi aiheuttaa riitoja.
En voisi. En halua alkon kanssa luttaajaa enkä aggressiivista miestä.
Minä en ikinä suostu pelkäämään omassa kodissani. En puolisoa, en eläintä, en omaa lasta, en yhtään ketään.
Eli ei, ei kävisi minulle sinun kaltaisesi ihminen.
En. Mulle ei kukaan mies huuda tai osoita väkivaltaisia eleitä
Vierailija kirjoitti:
Minä en ikinä suostu pelkäämään omassa kodissani. En puolisoa, en eläintä, en omaa lasta, en yhtään ketään.
Eli ei, ei kävisi minulle sinun kaltaisesi ihminen.
... ja sitten avaat Ylen ja iltapaskat ja saat ilmastoahdistuksen
En.
Aivan naurettava lause: ”En ole koskaan lyönyt naista, enkä aiokaan”. Jos tuollaista pitää erikseen sanoa, niin on jo asenteessa jotain pahasti vialla.
(Väännän nyt vielä rautalangasta varmuuden vuoksi. Entäs miesten lyöminen? Lasten? Koirien? Kissojen? Lähtökohtaisesti ketään ei lyödä, minusta ei tarvitse erikseen luetella.)
En