Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sairaalloisen lihava, ruma ja työtön - mitä järkeä elää?

Vierailija
19.09.2015 |

Kertokaa te? Olen nainen ja 28-vuotias.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta, laittaudu, kouluttaudu uuteen ammattiin. Tadaa - sinulla on elämä.

Kannattaa ensin hoitaa toki masennus.

Vierailija
2/9 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka tekemällä asioiden eteen jotain ja lopettaa marina ja itsensä surkuttelu joka ei johda mihinkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 10:02"]No vaikka tekemällä asioiden eteen jotain ja lopettaa marina ja itsensä surkuttelu joka ei johda mihinkään?
[/quote]

nokun masennus ja läskigeenit...

Vierailija
4/9 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naamastani saa meikillä kaunista, koska rumat piirteet. Laihdutan koko ajan, silti vielä 40kg että olisin edes normaalipainossa. Siksi turhaudun ja repsahdan taas. Alussa paino lähti nopeasti, nyt hyvä jos kilon viikossa. Minulla on kaksi koulutusta.

Vierailija
5/9 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 10:14"]

Ei naamastani saa meikillä kaunista, koska rumat piirteet. Laihdutan koko ajan, silti vielä 40kg että olisin edes normaalipainossa. Siksi turhaudun ja repsahdan taas. Alussa paino lähti nopeasti, nyt hyvä jos kilon viikossa. Minulla on kaksi koulutusta.

[/quote]

Painonpudotuksessa kestää, hyvänen aika. Jos laihdut liian nopeasti ihosi rupsahtaa lopullisesti ja siihen auttaa vain leikkaus.

Meikillä saa rumimmistakin naisista kaunottaria. Opettele meikkaamaan youtubevideoiden avulla, esim. countourvarjostuksilla saa ihmeitä aikaan.

Sitten kouluttaudut vielä uudelleen jos et löydä nyt töitä.

Tää on sun elämä, eli toki jos päätät rypeä tossa itsesäälissä niin se on sun oma valinta ja vastuulla miten elämäs hoidat.

Vierailija
6/9 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään ei ole noin vähän ominaisuuksia. Saatat myös olla utelias, nopeapäinen tai hyvä keskittymään ja pitkäjännitteinen, monella tapaa lahjakas. Jos et ole provo, niin huumorintajua sinulla tuskin on, eikä sitä voi ikävä kyllä oppia. Sen kanssa on vähän niinkuin karisman, sen kanssa joko syntyy tai sitten ei. Mutta huihai, suurin osa ihmisistä syntyy ilman huumorintajua ja karismaa. 

Elämme pärjäämis- ja suorituskulttuurissa, jossa naisia yhä edelleen arvotetaan ulkonäön perusteella, ei onneksi kuitenkaan enää kuin viime vuosisadalla. On omassa valinnassa meneekö siihen mukaan, vaikka sen tunnustaisikin tosiasiaksi. Sinulla on äly ja vapaa tahto, käytä niitä. 

Voit alkaa toimia vallitsevaa kulttuuria vastaan: voit opiskella, osallistua vapaaehtoistyöhön ja yhteiskunnalliseen keskusteluun, parantaa terveyttäsi ihan itsekkäistä syistä yms. Pian unohdat miten lihava ja ruma olet, etkä ehkä silloin enää olekaan. Työtä on vaikea mennä lupaamaan.

Älä ota itseäsi niin vakavasti, vaan katsele ympärillesi. Maailma on mielenkiintoisempi kuin sinun napasi. :)

Vierailija
7/9 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän sulla on 100% ajasta tehdä mitä vain haluat. käytä se hyväksesi.

Vierailija
8/9 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sure ap. Pitkällä elämänkokemuksella tiedän, että kaikille löytyy paikka ja tehtävä maailmassa. Yritä hoitaa masennusta, niin sitten muutkin asiat alkavat sujumaan paremmin. Et ole tarpeeton, kaikkia tarvitaan. Nytkin olet tarpeellinen meille, jotka vastaamme sinulle. Varsinkin ymmärtämättömille ilkeilijöille annat apua, jota he tarvitsevat enemmin kuin sinä.

Olet niin nuori, että et vielä tiedä mitä elämällä on sinulle tarjota.

t.mummeli

Vierailija
9/9 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin viisas että kouluttauduin ammattiin jossa riittää työtä. Olen todella kaunis blondi, jolla ois ottajia liikaakin, ja mulla on myös upea kroppa, vaikka olen neljän lapsen äiti. 

1.Hommaa ammatti millä alalla töitä riittää.

2.Laihdutat vaan sitkeästi! olen itsekin tehnyt helevetinmoisen työn kroppani eteen.

3.Kasvoja on paha tietty muuttaa, mutta sekin on mahdollista. Pienikin asia vaikuttaa paljon. Jo se muuttaa kasvojasi kun laihdut.

Se on totta että surkuttelu ei ainakaan auta, nää on sun valintojasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän