Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotivakuutus luottotiedottomalle

Vierailija
19.09.2015 |

Onko jollain kokemusta ihan lähiaikoina, saako luottotiedoton mistään kotivakuutusta? Edes niin, että maksaisi etukäteen kerralla? Tai voiko joku ottaa vakuutuksen luottotiedottoman puolesta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 10:46"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 10:39"]

Entä jos mulla on jo vakuutukset, mutta luottotiedot menee parin kk päästä... Saanko pitää vakuutukset?

[/quote]

Etköhän saa pitää, mutta eikö tosiaan olisi mitään mahdollisuuksia saada luottotietoja pidettyä? Saako kysyä syytä, miksi ne luottotiedot ovat menossa?
[/quote]

Tullut hölmöiltyä ja otettua pari nettilainaa joita en enää pysty lyhentämään ottamatta uutta lainaa... Nyt olen lopettanut uusien lainojen ottamisen, joten kahden velan lyhennykset kk ajalta maksamatta ja ulosotto seuraavaksi edessä. Velkaneuvojalle aika varattu.Toivon että luottotiedot menee etten pysty enää vippaamaan ja sos. luototuksen jolla yhdistää lainat joita yhteensä 22tuhatta.

Vierailija
2/12 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:22"]

Tullut hölmöiltyä ja otettua pari nettilainaa joita en enää pysty lyhentämään ottamatta uutta lainaa... Nyt olen lopettanut uusien lainojen ottamisen, joten kahden velan lyhennykset kk ajalta maksamatta ja ulosotto seuraavaksi edessä. Velkaneuvojalle aika varattu.Toivon että luottotiedot menee etten pysty enää vippaamaan ja sos. luototuksen jolla yhdistää lainat joita yhteensä 22tuhatta.

[/quote]

Ota mieluummin luottokielto itsellesi ja yritä pitää luottotietosi. Kulut ovat niin mahdottomat, jos päästät ulosottoon.

Vierailija
4/12 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:22"]

[/quote]

Ota mieluummin luottokielto itsellesi ja yritä pitää luottotietosi. Kulut ovat niin mahdottomat, jos päästät ulosottoon.
[/quote]
Mikä on luottokielto?

Vierailija
5/12 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakuutus tulisi saada kaikista yhtiöistä etukäteen maksamalla. Ota tarvittaessa yhteyttä Fineen, jollei onnistu.

Vierailija
6/12 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos mulla on jo vakuutukset, mutta luottotiedot menee parin kk päästä... Saanko pitää vakuutukset?

Vierailija
7/12 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/12 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 10:39"]

[/quote]

Etköhän saa pitää, mutta eikö tosiaan olisi mitään mahdollisuuksia saada luottotietoja pidettyä? Saako kysyä syytä, miksi ne luottotiedot ovat menossa?

Vierailija
9/12 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan me saatu kumpikaan miehen kanssa mistään ja siitä ettei saada piti useamman kerran viedä todistusta vuokran antajafirmalle ja sen takia meillä oli kaksi kolmen kuukauden jaksoa määräaikainen vuokrasopimus.

Vierailija
10/12 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 10:01"]Vakuutus tulisi saada kaikista yhtiöistä etukäteen maksamalla. Ota tarvittaessa yhteyttä Fineen, jollei onnistu.
[/quote]

Kiitos vastauksesta. Mikä on Fine? T: Ap (ja minä en ole siis tuo kirjoittelija, jolta on luottotiedot menossa. Minulta on mennyt jo ajat sitten).

Vierailija
11/12 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 10:01"]Vakuutus tulisi saada kaikista yhtiöistä etukäteen maksamalla. Ota tarvittaessa yhteyttä Fineen, jollei onnistu.
[/quote]

Kiitos vastauksesta. Mikä on Fine? T: Ap (ja minä en ole siis tuo kirjoittelija, jolta on luottotiedot menossa. Minulta on mennyt jo ajat sitten).
[/quote]

Anteeksi, olinpas hölmö, tuohan selvisi ihan suoraan googlettamalla :) t: Ap

Vierailija
12/12 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla kokemuksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi