Miehet, mitä mieltä Hottisten Martasta?
Kaunis, hoikka ja nuori, kyllä. Mutta myös; ilkeä, pinnallinen, kiusaajatyyppi (kommentit lyhyistä miehistä, nauraminen päin treffikumppanin naamaa...), hemmoteltu prinsessa joka kehuu olevansa "aito".. Öö, missä mielessä? Lässyttää ällöttävän keimailevasti ja antaa koko olemuksellaan ymmärtää olevansa jotain erityistä, kerjää huomioita kyllä "aidosti" koko olemuksellaan, hiustenpidennykset, laitetut hampaat, solarium, geelikynnet, silikoonit.. Unohtuiko jotain aitoa? :)
Kommentit (58)
En tiedä Martasta, mutta mun mielestä se heebo, jonka kans oli treffeillä (se tumma tuottaja) vaikutti tosi kuumalta :)! ...Miks nää "hottikset" eivät vois alkaa treffailla toisiaan, vai ovatko liian hottiksia jopa toisilleen ;).
Martalla on hyvännäköisiä kavereita.
Suomessa on ihan liikaa näitä Hottisten Martan mielellä varustettuja naisia.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:53"]
Martalla on hyvännäköisiä kavereita.
[/quote]
paremmannäköisiä kavereita
Seksikäshän se on. Itseeni iskee myös tuollainen huoleton bimbo luenne enemmän kuin älykkö naiset.
M28
Vaikuttaa persoonaltaan aika tylsältä. Nättihän se on.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 09:22"]
Kaikki lyhyet miehet katkeroituvat Suomessa, koska eivät kelpaa naisille. Lyhyt mies on aina katkera, yksinäinen ja syrjitty.
[/quote]Outoa, mä tunnen suuret määrät ihmisiä ja osa lyhyitä miehiä, jotka kaikki ovat aviossa kauniiden ja usein heitä itseään pitempien naisten kanssa. Ovat hyviä ja uskollisia aviomiehiä.(siinähän se vika taitaa ollakin)
Tykkääkö joku mies oikeasti tuollasesta joka-toisen-vastaantulijan-näköinen-blondi joka pukeutuu hennez mauritsiin.
Mikä tää traumatisoitunut lyhyt mies on? Kerro meille miksi olet niin traumatisoitunut naisista? Joku antoi sulle pakit ja haukkui lyhyeksi? Tää ei oo ainut ketju minne lyhyt mies on kirjoitellut. Mä en oo koskaan osannut ajatella miehen pituutta.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:09"]
Seksikäshän se on. Itseeni iskee myös tuollainen huoleton bimbo luenne enemmän kuin älykkö naiset. M28
[/quote]
Mun mielestä Martta ei vaikuttanut bimbolta vaan käyttäytyy ihan fiksusti. Tietysti käyttää paljon rahaa ja aikaa ulkonäköön, mutta ei ollut mikään tyhjäpää.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:47"]
Tykkääkö joku mies oikeasti tuollasesta joka-toisen-vastaantulijan-näköinen-blondi joka pukeutuu hennez mauritsiin.
[/quote]
Jos alkaa miettiä, millaisilla naisilla on suurimmalla todennäköisyydellä miesystävä, niin se on juurikin sievän näköinen blondi, joka ostaa henkkamaukalta samat vaatteet kuin muilla sievillä blondeilla (ja muutamalla brunella).
Martan pitäis äkkiä löytää joku hemmo, kauneus on hänen kohdallaan eriyisen katoavaista. Iho on tosi ohut ja jo nyt näyttää vuosia ikäistään vanhemmalta.
Tylsä, väkisinväännetty ja epäaito, ihan perussöpö sössöttäjä, mutta ei erityisen kaunis, ei ainutlaatuinen, raikas tai luonnollinen.. Tusinahupakko. Ei jatkoon!
Ihmeen nihkeä ja huumorintajuton henkilö. Mikä nykymaailmaa vaivaa kun ollaan tarkoituksellisesti ilkeitä muille ja vielä ylpeitä siitä?
Lyhyet naiset eivät halua edes keskustella, jos diskossa menee tekemään tuttavuutta, pubissa, mutta itseäni pidemmät naiset tulevat automaattisesti keskustelemaan ilman mitään ennakkoluuloja. Yleisin suomalaisnaisen kommentti on ollut, joisit vähän maitoa, niin luut vahvistuvat ja toinen kommentti on, Aasian maissa on sinun kokoisille miehille seuraa. Suomalaiset naiset käyvät ensin kaikki rentut lävitse ja sen jälkeen etsitään pankinjohtajaa, ministeriä ja sitten, kun lisääntymisaika on mennyt ohitse aletaan etsimään lyhyttä miestä. Ei ole kiva saada viimeisessä vaiheessa naista, kun hän on jo parhaat päivänsä nähnyt ja kiertänyt kaikenmaailman idiootit lävitse.
Mä oon lyhyt mies ja laitoin google kuvahakuun "Hottikset Martta". Ei tuo mun silmää ainakaan kovin kummosesti säväytä, ihan hyvännäköinen nuori nainen mut en päätä kääntäis tuon takia. Ite tykkään 155-165cm tytöistä ja nään koululla tosi paljon omasta mielestä kauniimpia harva se päivä. m25 168cm :)
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:39"]
Mä oon lyhyt mies ja laitoin google kuvahakuun "Hottikset Martta". Ei tuo mun silmää ainakaan kovin kummosesti säväytä, ihan hyvännäköinen nuori nainen mut en päätä kääntäis tuon takia. Ite tykkään 155-165cm tytöistä ja nään koululla tosi paljon omasta mielestä kauniimpia harva se päivä. m25 168cm :)
[/quote]
Pidät h&m klooniarmeijan tytöistä?
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:42"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:39"]
[/quote]
Pidät h&m klooniarmeijan tytöistä?
[/quote] Miks en tykkäisi? Tykkään itsekin H&M:n vaatteista ja Ikean huonekaluista, edullista ja hyvännäköistä :)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 23:46"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 23:13"] Yks ulkonäön arvosteluketju lisää. Laita oma kuvasi, niin olisi kiva sitäkin arvostella ja analysoida :) [/quote] Lähinnä ihmetyttää, että miksi ulkonäön arvostelu on sun mielestä niin paljon pahempi juttu kuin persoonan arvostelu, että tulet valittamaan asiasta jopa persoonaa arvostelevaan ketjuun. Kumpikaan ei noin yleensä ole kovin kiva juttu, mutta tahallaan tv:ssä provosoiva henkilö ei oikein voi valittaa. [/quote] Enpä väittänytkään, etteikö itse siihen provosoisi. Itseäni ärsyttää ketjut toistensa perään, jossa arvostellaan ihmisten ulkonäköjä. Kukaan tuskin on täydellinen. Mielestäni on vaan kohtuutonta, kuinka ihmisiä pitää jatkuvasti tuomita ulkonäön perusteella. Tehköön kukin mitä lystää ja arvostelkoon ulkonäköjä, mutta siinä kohti voisi laittaa myös oman kuvan, jotta sitäkin voisi vapaasti arvostella, mikäli arvostelu on viihdyttävää.
[/quote]
Kamoon tosikko. Nämä sarjat on nimenomaan tehty siksi, että ne provosoi arvostelemaan ja nimenomaan ulkoisia seikkoja!
Sitten näiden ihmisten ei olisi pitänyt osallistua ohjlemaan jos eivät halua tulla arvostelluksi. He,mjotka julkisuuteen pyrkii ja haluaa, haluavat myös huomiota eikä se ole aina edes puoliksi positiivista.
On ihan kornia pyytää arvostelujen oheen laittaa omaa kuvaa vastapainoksi. Ei arvostelulle ole mitään naamarajaa. Vai ainoastaanko "hottikset " saa sanoa kommenttinsa, myös negatiivisen? Ja kuka sitten määrittelee sen kuka on tarpeeksi hottis arvostelemaan? Sinä?
On totta, että ulkonäön arvostelu on typerää, mutta näissä ohjelmissa ja julkisuudessa siihen usein provosoidaan tarkoituksella ja suurin osahan menee ainakin omalla mittapuulla siten, että joku joka on toisen mielestä nätti niin näyttää mun silmissä ällöttävältä jos kyseisen henkilön suusta tulee pelkkää ala-arvoista skeidaa ja itseriittoisuus ylittää hyvän maun rajat mennen tullen. Nämäkin henkilöt ei herättäisi itsessäni mitään keskustelun tarvetta edes ellen olisi sattunut kääntään kanavaa kerran ohjelman tullessa ja kuullut sitä sönkkäystä mitä heidän mielessä liikkuu.
Kauneinkin kaunotar tai komeinkin komistus aiheuttaa kylmänväreitä ilkeällä tavalla jos mieli ja tunneäly on tuntemattomia käsityksiä. Nämä henkilöt kun itse nostavat itsensä muiden yläpuolelle halutessaan ohjelmaan ja kokevat oikeudekseen arvostella ja moittia muita. Ja sen arvosteluun ei kuvia sen enempää tarvita. Vai kuvaako joku kamera sen mitä minun päässäni liikkuu?