Mitä ihmettä siellä Olympiakomiteassa tapahtuu? :D
https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/f234af2d-98a0-4abf-8ef5-0974f09ef3…
Naiset ahdistelee miehiä näköjään Vapaavuoren mukaan. 😂
Kommentit (229)
Julkista masturbointia. Mitä sitten?
Jos nuo huhut Annista eivät pidä paikkaansa, hän voi perustellusti kokea kunniaansa loukatun ja viedä sen oikeuteen.
Suomi on edelleen oikeusvaltio.
Vapaavuoren tulisi nyt erottaa Olumppiakomitean hallituksen muut jäsenet ja valita tilalle uusia kykyjä.
Vierailija kirjoitti:
Anni voi nostaa myös syytteen perättömästä väitteestä häntä kohtaan.
Mutta odotetaan nyt sitä selvitystä asiasta, ennen kuin "tuomioita" jaellaan...
Itsehän se sen tuossa vuodatuksessaan julkisuuteen paljasti joten itsensäkö se haastaa?
Poliisi tutkikoon koko homman. Valtio keskeyttäisi koko komitean rahoituksen tutkinnan ajaksi. Muuten koko huhumylly komitean ympärillä vain kasvaa.
Onks Anni vähän niinku se lääkäri kontio/parmaksesta😬
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mistä kyse.
Älä välitä, moni muukin on jo pudonnut kärryiltä, niin häröistä tämä Olympikomityean touhu on viime vuosina ollut.
Nyt olis kaikkein järkevintä, että peli vihellettäisiin poikki ja koko hallitus laitettaisiin kokonaan uusiksi ja Suek tutkisi kaikki mahdolliset häirintätapaukset pohjamutia myöten ja syylliset saisivat rangaistuksensa.
Niin kauan, kuin Vapaavuori roikkuu epätoivoisesti tehtävässään, tämä juttu vaan paisuu ja paisuu. Jos johtaja ei ymmärrä erota, niin silloin hänet on erotettava. Jos hallitus ei sitä kykene tekemään, niin silloin koko hallituksen kannattaa erota ja näin on pakko valita uusi hallitus puheenjohtajineen, johon Vapaavuorella ei enää mitään asiaa. Näin on toimittu ennenkin vastaavissa tapauksissa, kun hallituksen jäsen ei suostu eroamaan.
Vapaavuori STT:lle:
"On totta, että minun tietooni on saatettu epäily, että Anni Vuohijoki olisi syyllistynyt epäasialliseen käytökseen tai seksuaaliseen häirintään. Tämän pohjalta olen käynyt Anni Vuohijoen kanssa keskustelun. Olympiakomitea on saattanut asian Suekin käsittelyyn."
Minä en usko Annin edenneen ronskeja puheita pidemmälle Pekingissä.
Uskon Annia tässä asiassa 100-prosenttisesti.
Vapaavuori ja Lehtimäki kostavat/yrittävät kostaa hänelle sen, että Lehtimäki joutui eroamaan omista oikeista tekosistaan...
Olympiakomitean kokouksen pitää nyt erottaa olympiakomitean hallitus kokonaan, ja valita sinne uudet jäsenet ja puheenjohtajat.
Vuohijoki on myös itse kääntynyt Suekin puoleen ja pyytänyt selvitystä tästä väitetystä asiasta. Annetaan Suekille nyt työrauha!
Aina näissä hyvä-veli kerhoissa tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vapaavuoren tulisi nyt erottaa Olumppiakomitean hallituksen muut jäsenet ja valita tilalle uusia kykyjä.
Ei vaan hallituksen pitäisi kiireesti erottaa Vapaavuori, sillä niin kauan kun tämä mulkero jatkaa puheenjohtajana, tämä kohu vaan paisuu ja paisuu. Kyllä miehessä pitäisi edes sen verran munaa olla, että tajuaa missä kohtaa on väistyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en usko Annin edenneen ronskeja puheita pidemmälle Pekingissä.
Uskon Annia tässä asiassa 100-prosenttisesti.
Vapaavuori ja Lehtimäki kostavat/yrittävät kostaa hänelle sen, että Lehtimäki joutui eroamaan omista oikeista tekosistaan...
Ne ronskit puheet ovat myös ihan oikeita tekoja, jotka eivät kuulu luottamustehtävissä toimivan henkilön käytökseen. Toki pitää tietää mikä on yksityiselämää ja mikä on tapahtunut luottamustehtäviin kuuluvassa roolissa.
Muistakaapas nyt, että mahdollista ahdistelua ei koskaan pidä vähätellä tai puolustella tai vierittää jonkun aivan muun henkilön syyksi. Just saying.
Vierailija kirjoitti:
Onko se vetänyt handuun julkisella paikalla?
Suek tulee olemaan Vuohijoki-keississä kuin katolisen kirkon pappi parannuksen sakramentissa:
Pappi, Suek: Sinä sanoit s ek si, p -an em inen...
V: Niin tein, koska olin kännissä...
Ja loppu meneekin sitten näin:
"Pappi antaa ripittäytyjälle synninpäästön ja määrää katumustyön, jonka ripittäytyjä suorittaa myöhemmin. Näin kristitty pääsee sovintoon Jumalan ja kirkon kanssa sekä saa anteeksi kuolemansynnistä aiheutuvan iankaikkisen rangaistuksen. Hänen omatuntonsa saa rauhan ja hänen voimansa kristillisen elämän taistelussa lisääntyvät."
Poiminta katolisen kirkon kotisivuilta
Vierailija kirjoitti:
Poliisi tutkikoon koko homman. Valtio keskeyttäisi koko komitean rahoituksen tutkinnan ajaksi. Muuten koko huhumylly komitean ympärillä vain kasvaa.
Juuri näin. Onhan tämä täyttä hulluutta että veronmaksajat ylläpitää tällaista sekoilua. Rahahanat kiinni siihen asti että homma selvitetty loppuun asti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se vetänyt handuun julkisella paikalla?
Näin uskoisin. Siitä on todiste. Annilla aikamoiset hormonitasot, luonnollisesti.
"Huhu" jonka käytännössä itse todistaa paikkansa pitäväksi tekstissään.