Mitä ihmettä siellä Olympiakomiteassa tapahtuu? :D
https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/f234af2d-98a0-4abf-8ef5-0974f09ef3…
Naiset ahdistelee miehiä näköjään Vapaavuoren mukaan. 😂
Kommentit (229)
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä Vuohijoen mukaan sotkeminen viimenen epätoivoinen veto Vapaavuorelta?
Kyllä Vuohijoki on itse sotkenut itsensä, tai ainakin juuri nyt on ihan sekaisin siitä mikä on sopivaa ja mikä ei.
Anni kertoo Twitterissä "Avoin seksuaalinen keskustelukulttuuri mahdollistaa myös sen sanoittamisesta ettei halua kuulla seksistä sanaakaan. Jokaisella on oikeus sanoittaa itse oma seksuaalisuutensa ja sen rajat. Ei ole olemassa normistoa, jonka mukaan se pitää tehdä"
Miten voi olla lääkäri ja nuorten urheilijoiden kanssa toimiva näin pihalla? Ei minun töissä tai harrastuksissa pidä erikseen joutua sanomaan etten halua kuulla ihmisten seksielämästä, kyllä se pitää olla normistoa että niissä tilanteissa saan olla rauhassa sellaiselta puheelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä Vuohijoen mukaan sotkeminen viimenen epätoivoinen veto Vapaavuorelta?
Kyllä Vuohijoki on itse sotkenut itsensä, tai ainakin juuri nyt on ihan sekaisin siitä mikä on sopivaa ja mikä ei.
Anni kertoo Twitterissä "Avoin seksuaalinen keskustelukulttuuri mahdollistaa myös sen sanoittamisesta ettei halua kuulla seksistä sanaakaan. Jokaisella on oikeus sanoittaa itse oma seksuaalisuutensa ja sen rajat. Ei ole olemassa normistoa, jonka mukaan se pitää tehdä"
Miten voi olla lääkäri ja nuorten urheilijoiden kanssa toimiva näin pihalla? Ei minun töissä tai harrastuksissa pidä erikseen joutua sanomaan etten halua kuulla ihmisten seksielämästä, kyllä se pitää olla normistoa että niissä tilanteissa saan olla rauhassa sellaiselta puheelta.
Toivottavasti hänelle viimeistään nyy seöviää, että kyllä näihin seksuaalisuusasioihin kuuluu normisto silloin kun ollaan olympiakomiteassa vai lääkärinvastaanotolla muuten kuin seksuaalisuutta koskevissa asioissa. Eihän se nyt niin mene että ihmisen pitää erikseen kieltää jos ei näissä yhteyksissä halua kuulla avoimesti toisten seksielämästä!
Vierailija kirjoitti:
Siltähän se vahvasti vaikuttaa.
Todella sekava tapaus, olin aikaisemmin lukevinani jostain, että häirintäcase tapahtui Tokion kisoissa. Nyt puhutaankin siitä, että Kulta-Leijonat ilisivat "uhreja"? ??????????????????????