Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä siellä Olympiakomiteassa tapahtuu? :D

Vierailija
01.04.2022 |

https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/f234af2d-98a0-4abf-8ef5-0974f09ef3…

Naiset ahdistelee miehiä näköjään Vapaavuoren mukaan. 😂

Kommentit (229)

Vierailija
221/229 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä Vuohijoen mukaan sotkeminen viimenen epätoivoinen veto Vapaavuorelta?

Vierailija
222/229 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä Vuohijoen mukaan sotkeminen viimenen epätoivoinen veto Vapaavuorelta?

Kyllä Vuohijoki on itse sotkenut itsensä, tai ainakin juuri nyt on ihan sekaisin siitä mikä on sopivaa ja mikä ei.

Anni kertoo Twitterissä "Avoin seksuaalinen keskustelukulttuuri mahdollistaa myös sen sanoittamisesta ettei halua kuulla seksistä sanaakaan. Jokaisella on oikeus sanoittaa itse oma seksuaalisuutensa ja sen rajat. Ei ole olemassa normistoa, jonka mukaan se pitää tehdä"

Miten voi olla lääkäri ja nuorten urheilijoiden kanssa toimiva näin pihalla? Ei minun töissä tai harrastuksissa pidä erikseen joutua sanomaan etten halua kuulla ihmisten seksielämästä, kyllä se pitää olla normistoa että niissä tilanteissa saan olla rauhassa sellaiselta puheelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/229 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Vuohijoki on itse sotkenut itsensä, tai ainakin juuri nyt on ihan sekaisin siitä mikä on sopivaa ja mikä ei.

Anni kertoo Twitterissä "Avoin seksuaalinen keskustelukulttuuri mahdollistaa myös sen sanoittamisesta ettei halua kuulla seksistä sanaakaan. Jokaisella on oikeus sanoittaa itse oma seksuaalisuutensa ja sen rajat. Ei ole olemassa normistoa, jonka mukaan se pitää tehdä"

Miten voi olla lääkäri ja nuorten urheilijoiden kanssa toimiva näin pihalla? Ei minun töissä tai harrastuksissa pidä erikseen joutua sanomaan etten halua kuulla ihmisten seksielämästä, kyllä se pitää olla normistoa että niissä tilanteissa saan olla rauhassa sellaiselta puheelta.

Toivottavasti hänelle viimeistään nyy seöviää, että kyllä näihin seksuaalisuusasioihin kuuluu normisto silloin kun ollaan olympiakomiteassa vai lääkärinvastaanotolla muuten kuin seksuaalisuutta koskevissa asioissa. Eihän se nyt niin mene että ihmisen pitää erikseen kieltää jos ei näissä yhteyksissä halua kuulla avoimesti toisten seksielämästä!

Vierailija
224/229 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siltähän se vahvasti vaikuttaa.

Vierailija
225/229 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miusta tää on vähän sekavaa.

Vierailija
226/229 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miustakin.

Vierailija
227/229 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella sekava tapaus, olin aikaisemmin lukevinani jostain, että häirintäcase tapahtui Tokion kisoissa. Nyt puhutaankin siitä, että Kulta-Leijonat ilisivat "uhreja"?    ??????????????????????

Vierailija
228/229 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän ne kisat meni.

Vierailija
229/229 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihullujen komitea 😂😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi