Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällä palstalla ketään joka tuntee olevansa "erilainen"

Vierailija
18.09.2015 |

kuin muut? Itse esimerkiksi tunnen itseni erilaiseksi, koska en tykkää juoda alkoholia, enkä reuhata jossain bileissä ja muutenkin muita ihmisiä ei tunnu kiinnostavan samat jutut kuin mua. En tiedä mistä löytäis vähän samanhenkisempiä ihmisiä kuin esimerkiksi opiskelupaikasta yms.? 

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa remuaminenkin, mutta useimmat ihmiset tuntuvat vapaallakin aika kuivilta puheidensa puolesta. Huumori on sama asia kuin väkisin väännetty sama vitsi tunnista toiseen. Nokkelan humoristisia ja sydämellisiä ihmisiä tuntuu olevan melko vähän. Sellaisia, jotka ennen kaikkea ovat rennosti omia itsejään. Useimpien ihmisten kanssa minusta tuntuu, että joudun yrittämään aivan hirveästi, että olisin samanlainen kuin he: puhuisin heitä kiinnostavista aiheista jatkuvan neutraalisti, mutta harvakseltaan tekonauraisin jollekin tylsälle heidän näyttämälleen kuvalle. Sekin on tuottanut ongelmia, että turhaudun, jos muut vaikuttavat flegmaattisilta ja vain jahkailevat kaikkia pieniä asioita. Sitten saatan sanoa kärkkäästi, että nyt tehdään näin (ettei mene koko päivää) ja etenkään naisten ryhmädynamiikassa siitä ei pidetä. Tuntuu, että minä alan pursuilla ympäriinsä sitä enemmän, mitä hillitympiä muut ovat.

Halusin vain avautua, koska tapaan melko usein uusia ihmisiä, joiden kanssa olen pitkään tekemisissä ja hermoja kiristää.

Vierailija
2/50 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nuorimman ja vanhimman lapsen ikäero melkein 30v. Harvoin kuulee nii isoo ikäeroa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina! Lapsesta asti. Ja näköjään on niin, että mitä vanhemmaksi tulen (40v) sitä enemmän tuntuu erilaiselta.

Vierailija
4/50 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:50"]Minä tunnen olevani ainakin jonkin verran massasta poikkeava.
Tässä syitä:

- seksi ei voisi minua vähempää kiinnostaa (ei myöskään itsetyydytys), ja salaan tämän KAIKILTA
- en halua käydä parturissa, enkä ole koskaan käynytkään
- en pidä tapahtumista, joissa on paljon ihmisiä
- en tykkää, kun musiikkia soitetaan kovalla esim baareissa (käyn baareissa harvoin, ehkä kerran vuodessa, ja silloin kun käyn niin haluan jutella ihmisten kanssa joita näen pitkästä aikaa, kova musiikki haittaa tätä)
- en lässytä eläimiä nähdessäni, ja moni luulee että vihaan eläimiä, vaikka todellisuudessa pidän niistä sen verran, etten halua vangita niitä häkkeihin, asuntoihin, naruihin taikka karsinoihin
- olen perustanut perheen itseäni 20 vuotta vanhemman miehen kanssa
- en innostu vähäpukeisista, "hyvä kroppaisista" miehistä taikka naisista, en siis ole koskaan esim teininä fanittanut ketään ulkonäön takia (tämä herätti pientä pilkkaamista osakseni nuoruudessani, kun minä fanitin Mel Gibsonia, ja kaverit Brad Bittia tmv)

Olen 24v nainen.
[/quote]
Kuulostat aika paljon samalta kuin minä! ♡ itse en ole pystynyt aloittamaan parisuhdetta seksuaalisuuden kiinnostuksen puutteesta johtuen, vaikka haluaisin kuitenkin ihmisen jakamaan arkea kanssani. Miten suhteesi toimii,onko se seksitön ja hyväksyykö miehesi tämän? :)

Vierailija
5/50 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 % ihmisistä kuvittelee olevansa persoonallisempia, syvällisempiä, tunneälykkäämpiä ja tiedostavampia kuin kanssaihmiset keskimäärin.

Vierailija
6/50 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 21:40"]90 % ihmisistä kuvittelee olevansa persoonallisempia, syvällisempiä, tunneälykkäämpiä ja tiedostavampia kuin kanssaihmiset keskimäärin.
[/quote] Lisään vielä: 90% 10-20-vuotiaista tytöistä kuvittelee olevansa henkisesti ikäistään kypsempiä.

Vierailija
7/50 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ryypätä vain kotona miehen kanssa, telkkaria katsoen. Tupakkaa poltan vain piilossa, kellekkään en sano että poltan enkä polta seurassa.

Vierailija
8/50 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erilainen, sillä en tunne läheskään kaikkia sanoja, joita täällä käytetään ja en ymmärrä, miksi yhdyssanoja ei osata ja en hyväksy ihmisten pilkkaamista luojan luomien ominaisuuksien peerusteella enkä katso yhtään tosi-TV:tä, enkä jenkkihölmöilysarjoja. En myöskään ymmärrä uskomattomia valheita, mitä täällä näkee päivittäin enkä ymmärrä, miksi ei mennä lääkäriin, vaan kysellään kaiken maailman hörhöiltä neuvoja jne.

Vierailija
9/50 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, mä oon ihan samanlainen. Tylsää.

Vierailija
10/50 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbous ei ole nykyään mikään ihmeellinen juttu, mutta siitä huolimatta tunnen itseni erilaiseksi, kun puhutaan unelmamiehistä tai oletetaan kumppanin olevan vastakkaista sukupuolta. Myös heteroseksiin liittyvät jutut on evvk.

Vierailija
11/50 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/50 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 18:24"]

Olen melko tavis, mutta silti olen tehnyt paljon epäsovinnaisia tekoja. Olen lähes aina ollut myös toisinajattelija, olen harvoin samaa mieltä kuin ns. yleinen mielipide on. Mua on vaikea saada mukaan joukkohysteriaan. Siinä on hyvät ja huonot puolensa. Yhteisöllisyydentunne jää tuntematta, mutta toisaalta se on suojellut minua hölmöyksiltä - näin kun elämää katsoo täällä viiskymppisen silmin. Pidän hyvin harvoista ihmisistä, useimmat ihmiset ovat vain ällöttäviä. Tämä ilmiö on vain voimistunut somen ja ylipäänsä netin myötä. Hysteerisiä meuhkaajia ja riidankylväjiä, kermaperseisiä valittajia riittää.

[/quote]

Toisinajattelijathan antaa myös massan määrätä mielipiteensä, koska se on aina eri kuin massalla.

Vierailija
13/50 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, äärimmäisen harvoin tunnen olevani kenenkään kanssa yhtään samalla aaltopituudella. Ja jos sellainen henkilö löytyy niin hän ei ehkä tunnekaan samoin tai ainakaan ryhdy läheisemmäksi kaveriksi.

Vierailija
14/50 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, minä, mutta en myöskään kaipa kenekään seuraa.

Vierailija
15/50 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 21:11"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:50"]Minä tunnen olevani ainakin jonkin verran massasta poikkeava. Tässä syitä: - seksi ei voisi minua vähempää kiinnostaa (ei myöskään itsetyydytys), ja salaan tämän KAIKILTA - en halua käydä parturissa, enkä ole koskaan käynytkään - en pidä tapahtumista, joissa on paljon ihmisiä - en tykkää, kun musiikkia soitetaan kovalla esim baareissa (käyn baareissa harvoin, ehkä kerran vuodessa, ja silloin kun käyn niin haluan jutella ihmisten kanssa joita näen pitkästä aikaa, kova musiikki haittaa tätä) - en lässytä eläimiä nähdessäni, ja moni luulee että vihaan eläimiä, vaikka todellisuudessa pidän niistä sen verran, etten halua vangita niitä häkkeihin, asuntoihin, naruihin taikka karsinoihin - olen perustanut perheen itseäni 20 vuotta vanhemman miehen kanssa - en innostu vähäpukeisista, "hyvä kroppaisista" miehistä taikka naisista, en siis ole koskaan esim teininä fanittanut ketään ulkonäön takia (tämä herätti pientä pilkkaamista osakseni nuoruudessani, kun minä fanitin Mel Gibsonia, ja kaverit Brad Bittia tmv) Olen 24v nainen. [/quote] Kuulostat aika paljon samalta kuin minä! ♡ itse en ole pystynyt aloittamaan parisuhdetta seksuaalisuuden kiinnostuksen puutteesta johtuen, vaikka haluaisin kuitenkin ihmisen jakamaan arkea kanssani. Miten suhteesi toimii,onko se seksitön ja hyväksyykö miehesi tämän? :)

[/quote]

En juo alkoholia, en polta, en katso televisiota, en kuuntele musiikkia, en pidä metelistä enkä ihmisistä.
Ns. seksi on minulle täysin käsittämätöntä ja tarpeetonta.

Vierailija
16/50 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä tarve lokeroida kaikkea. Eläkää, älkää lokeroiko. Suurimmassa osassa ihmisiä on kaikenlaisia puolia. Sellainen "vähäpuheinen on hissukka, kotona viihtyvä kotihiiri, kovaääninen ihminen on räväkkä jne." -määrittely kertoo määrittelijän todella ahtaasta ja rajoittuneesta ajattelusta. Avartakaa vähän sitä päätänne.

Vierailija
17/50 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kun minä tunnen olevani normaali, vaikka olen syntymästä saakka ollut poikkeava.  Menee kuukausia, jopa vuosia että taas havahtuu että muut eivät ehkä näekkään minua samanlaisena kuin muita.

It is all about the attitude.

Vierailija
18/50 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:40"]Kyllä. Tunnen olevani älykkäämpi kuin 95% palstan käyttäjistä. Toivon tosiaan, että palsta koostuisi muistakin kuin uusavuttomista äideistä sekä perussuomalaisten kannattajista.
[/quote]
Valitettavasti et ole erityinen. Täällä on toinen samanlainen. Tosin meitä taitaa olla vähemmän, kuin tuo 5%...

[/quote]

Niin arvelinkin.. kunhan heitin jonkun ainakin 100 varman pronsentiosuuden.
[/quote]Minäpä uskon täällä olevan paljonkin älykkäitä ihmisiä. Me emme vaan aina jaksa kirjoitella, koska täällä etenkin nykyään saa mihin tahansa vastaukseksi suvakiksi nimittelyä tmv. Periaatteessahan tämä on viihdyttävä foorumi kenelle tahansa suomalaisten naisten ajatusmaailmasta kiinnostuneelle, mutta älykkäät eivät jää kinaamaan idioottien kanssa.

Vierailija
19/50 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:50"]Kyllä, äärimmäisen harvoin tunnen olevani kenenkään kanssa yhtään samalla aaltopituudella. Ja jos sellainen henkilö löytyy niin hän ei ehkä tunnekaan samoin tai ainakaan ryhdy läheisemmäksi kaveriksi.
[/quote]Samaistun täysin kommenttiisi. Siksipä en uskokaan, että tulisimme toimeen toistemme kanssa. Kaikella rakkaudella ja kunnioituksella.

Vierailija
20/50 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on lievä asberger

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän