Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko Prisma- vai Citymarket-ihminen?

Vierailija
31.03.2022 |

?

Kommentit (1359)

Vierailija
1181/1359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ässä on lemppari, Lillikassa oon käyny kenties kolmesti... isolla kirkolla ollessa käyn katsomassa Prismaa... kuin turisti konsanaan. Maalaisasunnossa juurikin ässä

Vierailija
1182/1359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä että. Käyn vuorotellen kaljaostoksilla saman katon alla operoivista Prismasta ja Citymarketista, ettei kummassakaan alettaisi pitämään minua ihan täytenä juoppona.

Hyvä taktiikka! Nyt ne pitää sinua vain puolijuoppona molemmissa! Puoli on vain puolet täydestä. Paljon lievempi juoppous kyseessä.

😁😁😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/1359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittari-ihminen olisin muuten, mutta lompakko on enemmän mallia Prisma ja Lidl. 

Vierailija
1184/1359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma. 10% halvempaa kuin esim. S-market.

Vierailija
1185/1359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimani ihminen, halpa ja hyvä.

Vierailija
1186/1359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma. Kunnioitan sitä, että kauppaketju ei yritä repiä kaikkia mahdollisia rahoja asiakkaalta, kuten k-ketju, vaan tyytyy pienempään voittoon eikä lhota kauppiasta perusteettomia määriä.

Vierailija
1187/1359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma, monestakin syystä.

Tärkeimpänä hintataso, ruokahankinnoissa ostan samoja perustarpeita viikosta toiseen, enkä näe mitään järkeä maksaa 5-30% enemmän samoista tuotteista Cittarissa. Todella harvoin tarvitsen jotain sellaista, jota lähimmästä Prismasta ei löytyisi, jolloin voin toki tarkistaa myös Keskokauppojen valikoiman.

Sijainti, itsellä Prisma (Tripla) on puolen kilometrin päässä, lähimpään Cittariin (Ruoholahti) on yli 5km.

Prisman parempi valikoima muissa kuin ruokatavaroissa. Esimerkiksi työkaluja ja kaikenlaista muuta tee-itse-henkilöä kiinnostavaa tavaraa löytyy kokemukseni mukaan (isoista) Prismoista paremmin kuin mistään Cittarista. Näissä on myös hintaero Prisman hyväksi.

"Parempi" bonusjärjestelmä, koska olen jäärä eikä minulla ole yhdenkään kauppaketjun bonusjäsenyyttä. Prismassa hinnat ovat kassalla samat riippumatta siitä esittääkö vihreän kortin vai ei, Cittarissa pitää olla tosi tarkkana tarjoustuotteiden kanssa, koska suuri osa tarjoushinnoista on vain Plussa-ihmisille.

Vierailija
1188/1359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma. Säästän 30 % jos keskitän sinne ostokseni. Tekee vuodessa bonuksineen pari tonnia säästöä. Laitan ne rahat matkailuun. 

Vierailija
1189/1359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa ja sitten jos on hyviä tarjouksia K-sovelluksessa niin käyn ne hakemassa Cittarista

Vierailija
1190/1359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan viikon ruoat Prismasta. Minulla on S-etukortti ja asiakkuus S-pankissa, joten saan bonuksia sekä maksutapaetua.

Lisäksi minulla on K-mafian Plussakortti ja ostan K-kaupoista, mielellään Citymarketeista tai K-supermarketeista sen mitä en Prismasta saa ja lisäksi jos jotain on Plussa-etuna.

Joskus käyn Lidukassakin ostamassa sitä mikä siellä on hyvää ja halpaa.

Tällä tavalla säästää eniten ja maksimoi laadun sekä satunnaiset alennukset.

Citymarketeista ja Prismoista kannattaa ostaa myös muuta kuin ruokaa, esim. kotitaloustarvikkeita, vaatteita, yms. Primasta jos ostaa kohtuuhintaisen tuotteen, se lisää bonusta. Citymarketista taas voi bongata Plussa-etuja ja saada halvalla laadukkaan tuotteen.

Lisäksi kannattaa S-etukortin omistajana seurata muitakin etuja. Aika ehdoton etu omalla kohdallani on ollut bonukset ja alennukset Silmäasemalta. Sain viimeksi silmälaseista 60 % alennuksen, sekä seuraavassa kuussa 50 euroa enemmän bonusta kuin tavallisesti.

Vierailija
1191/1359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn molemmissa. Kummassakin on joitain tuotteita, joita saa vain siitä ryhmittymästä.

Vierailija
1192/1359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

City

Vierailija
1193/1359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen siitä "onnekas" että CM ja Prisma ovat lähes vierekkäin ja samassa "läjässä" on myös Lidl,  Tokmanni, kirjasto, puuilo ym. joten haen tietyt tuotteet Prismasta ja cittarista poikkean hakemaan esim. kahvia plussakorttitarjouksella. Tuossa kivenheiton päässä on myös pienempi K- ryhmän marketti ja S -marketti. Ehkä se Lidl on mun suosikki. Olen lähes koukussa joihinkin Lidlin tuotteisiin esim. tiettyihin juustoihin. Esim. halpa edam, joka oikeasti maistuu juustolta eikä ole mautonta ja kumimaista kuten muiden kauppojen edam-juustot. Lidlin kuntoilutuotteet ovat myös aivan mahtavia! Ne kuntoiluvaatteet kestää pesemistä ja pitämistä uuden veroisina.

Ihmettelen välillä oikeasti, että mihin nuo hypermarkettien valtavat ruokamäärät tuoretuotteita menee täällä pienessä maalaiskaupungissa? Kuka ne oikein ostaa? Aika usein kun käyn näissä hypermarketeissa olen tyyliin ainoa asiakas. Usein kassojakin on vain yksi käytössä ja kassalla jonottaa pari maalaisukkoa  sätkäpapereitaan. Miksi näin pientä populaatiota varten pidetään noin valtavaa volyymia tuoreruokaa? Sitten täällä on pieniä lähikauppoja joissa on aina asiakkaita suurinpiirtein saman verran vaikka hinnat on jopa 30% kalliimmat.

Vierailija
1194/1359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarket. Prismojen sisustus on taattua s-mafiaa - harmaan ankeaa ja mielikuvituksetonta. Puolison kanssa ollaan vitsailtu että sen sisusta on jo kuin teollisuusdystopiasta, enää tarvitsee vain tuotteiden pakkaukset muuttaa harmaiksi.

Vierailija
1195/1359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma on aina edullisempi kuin Citymarket.

Vierailija
1196/1359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Tarmon Lähikaupassa kelpaa. 

Vierailija
1197/1359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen siitä "onnekas" että CM ja Prisma ovat lähes vierekkäin ja samassa "läjässä" on myös Lidl,  Tokmanni, kirjasto, puuilo ym. joten haen tietyt tuotteet Prismasta ja cittarista poikkean hakemaan esim. kahvia plussakorttitarjouksella. Tuossa kivenheiton päässä on myös pienempi K- ryhmän marketti ja S -marketti. Ehkä se Lidl on mun suosikki. Olen lähes koukussa joihinkin Lidlin tuotteisiin esim. tiettyihin juustoihin. Esim. halpa edam, joka oikeasti maistuu juustolta eikä ole mautonta ja kumimaista kuten muiden kauppojen edam-juustot. Lidlin kuntoilutuotteet ovat myös aivan mahtavia! Ne kuntoiluvaatteet kestää pesemistä ja pitämistä uuden veroisina.

Ihmettelen välillä oikeasti, että mihin nuo hypermarkettien valtavat ruokamäärät tuoretuotteita menee täällä pienessä maalaiskaupungissa? Kuka ne oikein ostaa? Aika usein kun käyn näissä hypermarketeissa olen tyyliin ainoa asiakas. Usein kassojakin on vain yksi käytössä ja kassall

Eikö muka teilläpäin kukaan tilaa ruokaa kotiin kuljetettuna tai noutona? 

Vierailija
1198/1359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Citymarket. Prismojen sisustus on taattua s-mafiaa - harmaan ankeaa ja mielikuvituksetonta. Puolison kanssa ollaan vitsailtu että sen sisusta on jo kuin teollisuusdystopiasta, enää tarvitsee vain tuotteiden pakkaukset muuttaa harmaiksi.

Ketä ihmettä kiinnostaa ruokakaupan sisustus? 🤣 

Toisaalta Prisma-brändin väri on vihreä, joten sisustuksessa on paljon vihreää. Jos näet vain harmaata, kannattaa putsata kakkulat.

Vierailija
1199/1359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä ihmettä kiinnostaa ruokakaupan sisustus? 🤣 

Toisaalta Prisma-brändin väri on vihreä, joten sisustuksessa on paljon vihreää. Jos näet vain harmaata, kannattaa putsata kakkulat.

ööh, varmaan ketä tahansa jota nyt ylipäänsä kiinnostaa se miltä ympäristö näyttää. ja joo, cittarit on paljon kivemman näköisiä niin sisältä kuin ulkoa mitä prismat tai lidlit

Vierailija
1200/1359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti Cittari lapsesta saakka,nyt yli 80v.Äiti kävi aina " Kiti- marketissa"! K- kaupassa.Cittari- mies on hot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä