Oletko Prisma- vai Citymarket-ihminen?
Kommentit (1359)
Citymarket jos tarvetta mennä "isoon" kauppaan tai mammuttimarkkinat. Ei juosta bonareiden perässä.
Minimanissa on salliva ja kodikas tunnelma.
Hosumalla ei tule kuin kusipäisiä kakaroita vanha sananlasku. Hosutaann työpaikoilla niin laatu on huono . Otetaan rauhallisesti tehdään laatua ja hyvää niin kaikki on tyytyväisiä. Cittaria käytetään siellä on asteen enemmän siivottu kuin vähemmän pölyä. Mutta sinne on pesiytynyt ulkomaa tyyppejä joille ei käy laittaa nykyiset hedelmät kuin uudet erikseen vaan myytävät jää alle ja mätänee homeisina.
Pirkka tehdään Ruotsissa tai Virossa. Mutta cityssä enimmäkseen on käyty. Virolaisia vaatteita ne myy. Myyjät virosta.
cittarista tarjoustuotteet (+ pari muuta juttua mitä ei muualta saa), prismasta/lidlistä loput
Vierailija kirjoitti:
Hosumalla ei tule kuin kusipäisiä kakaroita vanha sananlasku. Hosutaann työpaikoilla niin laatu on huono . Otetaan rauhallisesti tehdään laatua ja hyvää niin kaikki on tyytyväisiä. Cittaria käytetään siellä on asteen enemmän siivottu kuin vähemmän pölyä. Mutta sinne on pesiytynyt ulkomaa tyyppejä joille ei käy laittaa nykyiset hedelmät kuin uudet erikseen vaan myytävät jää alle ja mätänee homeisina.
ei oo kenenkään muun kuin kauppojen oma vika jos myyvät puoliks pilaantuneita hedelmiä tuoreiden hinnalla. kai nyt kaikki ottaa mielummin sen tuoreen
-50% alennustarrat niihin kasviksiin joista parasta ennen päiväys mennyt niin saattaa mennä kaupaks
Näinä PersKokkare-aikoina ei varaa olla kumpaakaan. Olen dyykkausihminen kunnes fasisihallinto loppuu.
Käytän molempia. Äiti käy Prismassa.
Koko elämäni K henkinen. Johtuu varmaan siitä että lapsuudessa 70-80 luvulla käytiin aina K kaupassa.
Toisaalta käyn kyllä arkiostokset tekemässä siinä mikä on lähinnä tai helpoimmin matkan varrella. Minulle ei ole tärkeää saanko muutaman pv arkiruoka ym ostokset 5 eur halvemmalla täältä vai sieltä. En seuraa koskaan mitään tarjouksia.
Helpous ja sujuvuus on tärkeämpää.
Lidl ihminen. En tuo duopolia, Litussa myös edullisinta ja paras laatu.
Turun kasvisruokakauppaihminen.
Olen pääosin S-market ihminen, kun se nyt on tuossa lähimpänä.
Käyn tosin joskus myös Liiterissä, ja K-kaupassa kalaostoksilla.
Että ilmeisesti olen sellainen sekakauppaihminen?
Cittari, mukavan kokoine, Prisma liian iso juosta läpi, ruoka ostoksillakin.
Prisma. Se on lähempänä. noin 1,2 km ja hyvin jaksaa vaikka kävellen mennä jos ei ole paljon ostettavaa. Cittari n 5 km
Oikeastaan vihaan S-Markettia koska lähimarketti on niin paljon kalliimpi kuin Prisma .. pikku tuotteet kuten Xtran rusinat ovat euron pussi kun Prismassa 0,65 ja omenasose 1,75 kun Prismassa 1,15 .. hedelmät - coopin banaanit Prismassa alle euron, lähimarketissa 2 euroa (mutta ei ole coopia) .. äkkiä kertyy tuplahinnat kun asioi S-Marketissa.
Citymarketissa en ole osannut oikein koskaan asioida, tulee jostain syystä mieleen 70-luku.
En kumpikaan koska en pidä valtavan suurista kaupoista ja kauppakeskuksista. Noista kahdesta Prisma lähempänä joten jos on pakko käydä hypermarketissa niin käyn siellä.
Nuorena kun asuin vielä perheeni luona ja kävimme välillä hypermarketissa tykkäsin enemmän Citymarketista. Se oli viihtyisämmin sisustettu. Prisma ja Cm olivat entisessä kotikaupungissani lähes vierekkäin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Cittarisssa mukavampi käydä kun vähemmän tulijoita kuin Prismassa. Siitä ilosta voi vähän enemmän maksaakin.
Vierailija kirjoitti:
Sekä että. Käyn vuorotellen kaljaostoksilla saman katon alla operoivista Prismasta ja Citymarketista, ettei kummassakaan alettaisi pitämään minua ihan täytenä juoppona.
Hyvä taktiikka! Nyt ne pitää sinua vain puolijuoppona molemmissa! Puoli on vain puolet täydestä. Paljon lievempi juoppous kyseessä.
Olen bi, tosin Prismaan enemmän kallellaan. Cittarissa käyn, kun siellä on jotain todella houkuttelevaa.