Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko Prisma- vai Citymarket-ihminen?

Vierailija
31.03.2022 |

?

Kommentit (1359)

Vierailija
1221/1359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prismassa pyörii köyhät lapsiperheet joten suuntaan aina Cittariin.

Kyllä meitä köyhiä käy Kittarissakin böööööö

Vierailija
1222/1359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyllä kummankin ketjun bonus ja plussakortit, mutta koska olen tavattoman nuuka, käytän päivittäisostoksissani edullisempaa Prismaa. Cittarista saatan joskus hakea jonkun erikoistarjouksen, esimerkiksi 700 euron kameran 400 eurolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/1359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla paikkakunnallani olen Citymarket ihminen, ihan vain siksi, että tykkään käydä sellaisessa kaupassa, joka on mielestäni hyvä. Jos Prisma olisi parempi kuin Cittari, niin yhtälailla voisin käydä siellä, mutta näin ei siis ole minun kotipaikkakunnallani. Erityisesti tykkään käydä välillä yhdessä ihan sairaan hyvässä K-supermarketissa, mutta sinne on jonkun verran matkaa, joten ehkä kerran pari kuukaudessa käyn siellä.

Vierailija
1224/1359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kyllä kummankin ketjun bonus ja plussakortit, mutta koska olen tavattoman nuuka, käytän päivittäisostoksissani edullisempaa Prismaa. Cittarista saatan joskus hakea jonkun erikoistarjouksen, esimerkiksi 700 euron kameran 400 eurolla.

itse en oo viittinyt äs korttia edes hommata kun ei niitä ostoksia niin paljon tule että sillä olis merkitystä.

mitä se palautusprosentti edes on jollain sadan tai parin euron kuukausittaisilla ostoksilla. jotain prosentin luokkaa?

keskiluokkaisia perheitä suosiva systeemi

Vierailija
1225/1359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieluusti käy kummassakaan, mutta jos pakko valita, niin cittari. Hirveä homma löytää mitään yksittäisiä tuotteita, kun joutuu kävelemään tolkuttomasti ne löytääkseen. Menen S-markettiin, niin olen 10 minuutissa valmis parin päivän ostosten kanssa.

Vierailija
1226/1359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo pitkään ostanut tietyt tuotteet ja tiettyjen merkkien tuotteet tietyistä kaupoista. Toisin sanoen, käyn Prismassa, Cittarissa, S-marketissa, K-kaupassa, Lidlissä, Rustassa, Normalissa ja Tokmannissa hakemassa omat lempi tuotteet. Käyn muuallakin toki. Esimerkiksi tykkään ostaa nuudeleita Normalista eri vaihtoehtoja halvalla tai K-kaupoista Yum Yum merkkiä jne. 

Vierailija
1227/1359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Citymarket. Prismojen sisustus on taattua s-mafiaa - harmaan ankeaa ja mielikuvituksetonta. Puolison kanssa ollaan vitsailtu että sen sisusta on jo kuin teollisuusdystopiasta, enää tarvitsee vain tuotteiden pakkaukset muuttaa harmaiksi.

Ketä ihmettä kiinnostaa ruokakaupan sisustus? 🤣 

Toisaalta Prisma-brändin väri on vihreä, joten sisustuksessa on paljon vihreää. Jos näet vain harmaata, kannattaa putsata kakkulat.

ööh, varmaan ketä tahansa jota nyt ylipäänsä kiinnostaa se miltä ympäristö näyttää. ja joo, cittarit on paljon kivemman näköisiä niin sisältä kuin ulkoa mitä prismat tai lidlit

Minua kiinnostaa vain siihen asti, että tuotteet on hyllyllä lattialle levittämisen sijaan (eli kaikissa kaupoissa on noin). Ei haittaisi yhtään, jos oli ns. lavakauppa, eli yhtään tuotetta ei turhan takia purettaisi (se vain lisää tuotteiden hinnannousupainetta). Se on kuitenkin vain kauppa, jossa ei mennä sisustusta ihastelemaan, vaan ostamaan tiettyjä tuotteita ja sitten viedään ne kotiin, mökille, tai mihin nyt ikinä viedäänkään.

Vierailija
1228/1359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä yksinkertaisuus

Vierailija
1229/1359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tätä pitää aina kysellä?

Vierailija
1230/1359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittari tietysti, mieluummin kuitenkin k-Supermarket tai k-kauppa, kaikki löytyy hlpommin.

Vierailija
1231/1359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätä pitää aina kysellä?

Niinpä. Moneen kertaan on todettu, että junttisuomalaiset ovat Prismakansaa. Ekassa viestissä tuhat tykkäystä.

Vierailija
1232/1359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin Cittarissa on niin vähän asiakkaita käyttötavarapuolella että saa usein yksin kuljeskella. 

Vierailija
1233/1359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmän eli sosialistien kaupassa käyn. K-kaupat on porvarien kauppoja.

Vierailija
1234/1359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastentahtoisesti Prisma-ihminen. Ei ole omaa autoa, mutta vanhemmat kuskaa mut joskus Prismaan samalla kun itse menevät. Citymarkettiin ei kuskaa kukaan. Julkisilla ei kannata niin kauas lähteä kun ei kuitenkaan voi bussissa kuljettaa kun pienen nyssäkän ja sen verran korvessa asun, ettei kotiinkuljetustakaan tänne asti tarjota. Mutta onneksi lähin kauppa mulle on koo.

Vierailija
1235/1359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Veljekset Keskinen-ihminen.

Vierailija
1236/1359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
1237/1359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä käyn salessa ja alepassa.

Vierailija
1238/1359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiteri tässä kuussa 38e bonuksia kun ollaan ostettu 600e kahteen pekkaan.

Vierailija
1239/1359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-ryhmän eli sosialistien kaupassa käyn. K-kaupat on porvarien kauppoja.

miksköhän alanuolet. eikös osuuskauppa ole nimenomaan sosialistisessta ajattelusta lähtöisin oleva juttu. siis sen sijaan että kauppojen voitot jaetaan osakkeenomistajille/kapitalisteille, ne jaetaan takaisin asiakasomistajille

Vierailija
1240/1359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittari hoitaa!

Prisma on jotenkin kuppanen ja tuotteet huonoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi