Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko Prisma- vai Citymarket-ihminen?

Vierailija
31.03.2022 |

?

Kommentit (1359)

Vierailija
281/1359 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarket

Joskus 10 vuotta sitten kävin aina Prismassa, mutta jostain syystä sieltä käytännössä loppuivat kaikki hyvät tarjoukset.

Käyn kyllä silloin tällöin jotain pientä ostamassa sieltäkin.

Vierailija
282/1359 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä haen, kaikista kaupoista (k, prisma,lidl) löytyy joku suosikki mitä ei saa toisesta. Prisma on mutkan takana mutta siellä saa piipata ostokset suoraan kassiin joten on yleensä tosi nopea reissu koostaan huolimatta. Cittarin ohi ajan päivittäin ja tiedän tarkkaan mistä mikäkin tuote löytyy, on vähän kompaktimpi ja järjestys ostoslistaan nähden parempi kuin prisman. Lidlissä käyn yleensä jonkun tarjouksen takia ja pällistelemässä mitä sitä ostaisi, en ole oikein oppinut valikoimaa vielä ja ostoslistan teko hankala. Tokmannilta ostan ruuat myös välillä, kesäisin tulee käytyä kun heillä kiva puutarhaosastokin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/1359 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olin Citymarket ihminen, siellä oli aiemmin jotenkin freesimpi asettelu ja valaistus. Nyt olen käynyt vuosikausia Prismassa, hinnat ovat huomattavasti edullisemmat ja näin sinkkunakin bonusta kertyy enemmän kuin plussaa ikinä. Näin jälkeenpäin mietin, että tyhmä maksoi vuosia liikaa. Prismasta saan kaikki kerralla, inhoan tarjousten perässä juoksemista.

Kaupan sisustus ja esillepano ei Prismassa ole niin miellyttävä, mutta siitä ei kannata maksaa niin paljoa enemmän. Sitä paitsi Citymarket ei enää ole niin freessi.

Vierailija
284/1359 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpikaan. Ei ole lähistöllä kumpaakaan liikettä. 

Vierailija
285/1359 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa parempi valikoima. Kauppana epäviihtyisä. Citymarketissa valaistuskin miellyttävämpi.

Vierailija
286/1359 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma koska halvempi ja saan bonuksia lisäksi, enkä maksa citymarketin kovia hintoja kauppiaan taskuun.

Vierailija
287/1359 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kumpaankaan . Arinan jäsen olen ja Plussakortti myös. Ostan Citymarketista ainoastaan tuotteet, mitä ei saa Lidlistä. 

Miksi? Lidl on kauhea paikka. Sotkuinen , haiseva, näytteillepano surkea. Puhumattakaan niistä asiakkaista 🤮

Liiteri, jonne pääsee käytännössä vain autolla on mukavampi käydä kun kiskoliikenteen kaljan ja /tai tupakanostaja tai "ostaja" pummit puuttuvat.

Vierailija
288/1359 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarket ihminen olen täysin. Tykkään valikoimasta ja tunnelmasta enempi, lisäksi vähemmän väkeä ja hyviä tarjouksia. Eniten tosin käyn Lidlissä. Olen vähän tällainen tarjoushaukka, joka hakee cm/lidl/super/Tokmanni/Rusta eri juttuja.

Asun Prismasta puolen km päässä, mutta käyn siellä ehkä kerran 2kk:ssa. S-market myös vielä lähempänä, jossa käyn silloin tällöin hakemassa jotain. Mulla oli s-etukortti, mutta kahden vuoden käytön jälkeen olin kerännyt vain maksetun 20e lisäksi 35e bonuksia jäsenmaksuun, vaikka tietoisesti kävin enemmän vinguttamassa sitä. 1,5 ihmisen talous ei siis kummemmin noista bonuksista hyödy ellei keskitä koko olemassaoloaan s-ryhmälle. Jos olisi tarjouksia eikä kaupat olisi niin ankeita ja identtisiä, kävisin enemmän.

Vierailija
289/1359 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarket. Rauhallisempi asioida ja paremmin lähituotteita/erikoisuuksia kuin Prismassa.

Vierailija
290/1359 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarket jos tarvitsee kosmetiikkaa tai vaatteita/kenkiä. Ruokaostokset edullisemmat Prismassa.

Vierailija
291/1359 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin vuosia prisma ihminen, mutta käytyäni muutaman kerran cittarissa huomasin, että on ruoka tuotteet laadukkaampia ja maukkaampia.

Prisma ja Citymarket myyvät paljon samoja tuotteita. Täällä saat tuoreen sushi-annoksen, paikan päällä tehtynä vain Prismasta

On suosittu.

Rakastan muita kiinalaisia/ vietnamilaisia ruokia, mutta olen kerran maistanut sushia, enkä maista toista kertaa en siis tykännyt. Ja tämä oli kiinalaisessa ravintolassa.

Menet kiinalaiseen ravintolaan, tilaat sushia, aivan.

Muutenkin hauskaa kun monet, jotka ostaa sushi-annokset esim. Prismasta ja kehuvat kun on ihan autenttisia japanilaisten tekemiä kun todellisuudessa lähes kaikki japanilaiset ravintolat mitä Suomesta löytyy ovat kiinalaisten pyörittämiä.

Vierailija
292/1359 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

S market. Vain siellä on -60% ale iltaisin. Ostan kaiken ilta-alesta.

293/1359 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prisma tulee meidän perheelle huomattavasti edullisemmaksi kuin Cittari. K- ryhmän plussat on niin onnettoman huonoja, että sinne ei kannata keskittää ostoja. Lisäksi ikävä kyllä hedelmä-vihannes- osasto on tässä meidän lähimmässä Citymarketissa todella huono. Ostan pääasiassa luomua ja sitä siellä on tarjolla miten sattuu milloinkin. 

Lisäksi ne meidän perusruokakorin ostokset on halvemmat Prismassa kuin Citymarketissa. Tosin Citymarketissa on satunnaisesti hyviä plussa-alennuksia. 

Jos haluan jotain erityistä lihaa, sitä ei löydy Prismasta eikä Citymarketista vaan keskustan K-supermarketista, jossa on aivan erityisen upea lihatiski. 

Kuka hullu vielä nykyaikana syö hormonilihaa ? 🤢🤮

Vierailija
294/1359 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarit on jotenkin tunkkaisia ja punainen väri ei tee hyvää hermoille. Prismassa parempi musiikki.

Terveiset vaan somevastaaville tai kuka tän ketjun viekin raporttiin.

Vierailija
295/1359 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cm on lihatiski ja kalatiski. Palvelu.

Prisma ja kaikki sok kaupat vain pakattua lihaa.

Tuo toki kertoo että cm taso kulinaristisesti on paljon kovempi.

Jopa pienessä k kaupassa voi olla lihatiski.

Sok on ylimielinen ja korruptoitunut.

Ns. S mafia.

Vierailija
296/1359 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susimaisesti hymyilevä kkk-kauppias huijaa rahasi.

Vierailija
297/1359 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry itsepalvelukassalle, niin pääset maksamaan ostoksesi nopeasti!

Vierailija kirjoitti:

Sittarissa on aina kassalla jono. 

Vierailija
298/1359 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kapanteri.- kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pienempien kauppojen ihminen, eli market- tai supermarketihminen.

Koen noissa isoissa kaupoissa asioimisen aikaavievänä, vaivalloisena ja jopa ahdistavana.

Muuten olen kyllä enemmän S kuin K, ihan sijainnin, hintatason ja bonusten vuoksi.

Bonukset ovat todellisuudessa petosta, mutta asiakas voi tässä valita.

Tilanne eroaa päättäjien petoksesta, jossa taas ei voi valita.

Sopulithan tunnetusti menevät laumassa.

Prisma on ruokakorivertailuissa edullisin - ja maksaa sen PÅÄLLE vielä parhaat bonukset - mikä tuossaon petosta?

Asiaa valaisee se, kun tajuaa, että Prisma on osuuskauppa - missä voitot jaetaan omistajille (=etikortin omistajat, sehän on jäsenkortti) - kun taas Citymarketit ovat kauppiaiden omistamia, eli käärivät voitot omaan taskuun.

Vierailija
299/1359 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma.  Pakko mennä K-suppariin tai lähi K-markettiin kun ei autoa.  Prismaan  menen  sitten kun liukkaus kaduillaa vähenee ja pääsee pyörällä turvallisemmin.

Prismaan on noin 2 km ja Cittariin 10 km.

Vierailija
300/1359 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäväkisten Osuusliikettä suosin, xittari on kapitalistista.