Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisetta eläminen

Vierailija
17.09.2015 |

Omia hämmentäviä tuntemuksia tässä käyn läpi. Kun ero vaimon kanssa varmistui oli ensimmäisenä ajatuksena että uusi naisystävähän se on saatava. Hetken tässä yksin oltuani olen kuitenkin alkanut kovasti epäröimään. Pitkästä aikaa on rento olla. Suhteessa oli aina sellainen hiukan painostava tunnelma. Että onko rouva tyytyväinen. Ettei kahvikuppi vaan jää sohvapöydälle ja että sohvatyynyt ovat nätisti lasten leikkien jäljiltä. Remppaa sitä tätä ja tota. Nyt voi pitkästä aikaa hengittää vapaasti. Yllätyin kun yhtäkkiä ei kiinnostakaan kirjoitella Tinder-matcheille. Kuuluukohan tämä jotenkin eroprosessiin vai jääkö tämä päälle? Kellään kokemuksia vastaavasta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää päälle tai ei mitä väliä. Olet kuitenkin nyt onnellinem ja se varmasti riittää. Mutta epäile kyllä että jossain vaiheessa tulee kaipuu parisuhdetta.

Mies26

Vierailija
2/4 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä erosin pitkästä suhteesta, ja ekat pari kk halusin vaan epätoivoisesti uuden suhteen ts. en osannut olla yksin. Tämän jälkeen ehkä vuoden kesti juuri tuota kuvailemaasi, ei oikein tehnyt mieli tutustua muihin "sillä silmällä" tai mitään, nautin yksinolosta. Sitten tapasin nykyisen kumppanini töiden kautta. Joten sanoisin tuon olevan aivan normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä, minusta tuo kuulostaa aivan normaalilta reaktiolta eron jälkeen näin naisen näkökulmasta. Yksikään tuntemani nainen ei ole eron jälkeen ajatellut, että äkkiä saatava uusi miesystävä. Nimenomaan nautitaan yksinolosta ja rauhasta, harva on hätäillyt edes minnekään Tinderiin mätsejä etsimään. Minusta tuo on se ainoa järkevä tapa käsitellä ero, opetella taas olemaan yksin - ja olemaan yksin ONNELLINEN. Sitten vasta aika on kypsä kumppanille, täydentämään sitä hyvää oloa. Ei täydentämään jotain ääneen lausumatonta tyhjyyttä.

Ja sitten taas olen ymmärtänyt että aika monella miehellä asia etenee juuri noin, miten itsekin kuvailit alun menneen. 

Vierailija
4/4 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nainen, jolla on juuri muutama kuukausi sitten päättynyt melkein 10v parisuhde. On vain ollut fiilis, että haluaa nauttia rauhasta, eikä ajatellakaan mitään miehiä tai parisuhdetta. Ei todella ole ollut kiire löytää uutta, vaikka ero tapahtui ihan yhteisymmärryksessä eikä mitään katkeruutta jäänyt. Nauti vain omasta ajastasi. Kyllä se elämä kuljettaa eteenpäin vaikkei siitä stressaisikaan.