Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinulta on kadonnut oudosti eikä ole löytynyt?

Vierailija
17.09.2015 |

Meiltä mm. katosi lapsen toinen talvikenkä. Sisään hän ei ole voinut tulla yhdellä kengällä ja asunnossa sitä ei ollut, on sen jälkeen ollut muuttokin. Aikanaan teini-iässä multa katosi trendikäs toppaliivi, mietin sitä toisinaan vieläkin että miten olisin voinut sen kouluun unohtaa. Sitten tietysti sukkia ja muuta pientä katoaa yhtenään.

Kommentit (1602)

Vierailija
1361/1602 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ja terveys, sekä elämän ilo. Niitä tässä yritän metsästellä takaisin kaikin voimin.

Vierailija
1362/1602 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivän aikana repussa kiinni ollut delfiinin muotoinen heijastin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1363/1602 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenrauha.

Vierailija
1364/1602 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummiltani alle kouluikäisenä saamani koru. Lähti kai monta vuotta vanhemman naapurintytön matkaan... :(

Vierailija
1365/1602 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla laitoin sormuksen pöydälle ennen kuin menin käymään wc:ssa koska pesin saippualla käteni.

Palattuani työpisteelle oli sormus kadonnut Joku työökavereistani pölli sormuksen, ja siis olin pankissa pääkonttorilla töissä.

Vierailija
1366/1602 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakko joskus Linnanmäellä lapsena. Oli joku 50 mk rahaakin.

Vierailija
1367/1602 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän tarkoitus ja mielekkyys.

Tarkoitus on varmastikin mm. oppia epäitsekkäästi lähimmäisenrakkautta, koska antaessaan saa, ja autaampi on antaa kuin saada - mutta kun on aina vaan antanut, niin onko se enää mielekästä elämää, jos ei itse saa muuta kuin hyvän mielen hetkiseksi.

Olenkin nyt ihan itsekkäästi viime aikoina satsannut vähän myös itseeni ja ihan turhuuksiin, asioihin, jotka tuottavat pelkästään silmäniloa ja muuta vastaavaa. Kun ei kerran ole niitä vasta-antajia, jotka minulle jotain antaisivat takaisin.

Vierailija
1368/1602 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki

Vierailija
1369/1602 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkillinen kanakastiketta, jonka laitoin eilen jääkaappiin riisin kanssa. Olisin syönyt sen nyt.

Kaikki paikat on katsottu. Ei löydy mistään. Likainen kattilakin on vielä liossa, ruokaa todella oli.

Vierailija
1370/1602 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskea torkkupeitto katosi oudosti sängyltä kun olin käymässä kaupassa. Se oli sängyllä kun lähdin sinne, mutta ei ollut enää siellä kun tulin noin tunnin päästä kotiin. Mistään ei sitä löytynyt edes muutossa. Vanhemmilla oli avain kotiini, mutta he asuivat itse melkein tunnin päästä ja tuskin he olisivat luonani käyneet vain viemässä sen torkkupeiton kertomatta sitä minulle.

Vierailija
1371/1602 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadotin vihkisormukseni. Ja keväällä ihan sen kummemmin ajattelematta menin kaivelemaan pihalla erään pensaan alta. Aikani siina kaiveltua ihmettelin että mikä siinä mullassa kiiltää. No kadottamani vihkisormus.

Vierailija
1372/1602 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki, mielekäs elämä ja kunto.

Vierailija
1373/1602 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on kadonnut vuosien mittaan monta tavaraa, lakanoita ja astioita sekä alus- että käyttövaatteita. Pari vuotta sitten tajusin, että meillä kävi mies, jolla on yleisavaimet. Poliisille ilmoitettiin ja esineitä ja muita tavaroita rupesi löytymään. Mutta ei enää ihan viime aikoina. Hän tuntuu rakastavan alushousujani, ne häviävät. Kun olen ostanut uudet tilalle tulee joskus pikku paketti samoja housuja eli 4 kpl, kun on 6 vienyt. Vaihdoimme lukot. Käyköhän tämä tyyppi muidenkin kotona.

Vierailija
1374/1602 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäfilepihvi. Vein sen parvekkeen pöydälle . Unohdin sen sinne muutamaksi tunniksi ja sitä ei enää ollut siinä.

Epäilen lintua tai oravaa mutta miten ne olisi jaksanut suussaan viedä semmoisen klöntin. 

Vierailija
1375/1602 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta on kadonnut vuosien mittaan monta tavaraa, lakanoita ja astioita sekä alus- että käyttövaatteita. Pari vuotta sitten tajusin, että meillä kävi mies, jolla on yleisavaimet. Poliisille ilmoitettiin ja esineitä ja muita tavaroita rupesi löytymään. Mutta ei enää ihan viime aikoina. Hän tuntuu rakastavan alushousujani, ne häviävät. Kun olen ostanut uudet tilalle tulee joskus pikku paketti samoja housuja eli 4 kpl, kun on 6 vienyt. Vaihdoimme lukot. Käyköhän tämä tyyppi muidenkin kotona.

Toiko kahvia tilalle?

Vierailija
1376/1602 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisäfilepihvi. Vein sen parvekkeen pöydälle . Unohdin sen sinne muutamaksi tunniksi ja sitä ei enää ollut siinä.

Epäilen lintua tai oravaa mutta miten ne olisi jaksanut suussaan viedä semmoisen klöntin. 

Eläimillä on yllättävän hyvin voimaa, kun pitää hankkia ruokaa. 

Vierailija
1377/1602 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muisti ja nuoruus.

Vierailija
1378/1602 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasit ja nyt en löydä niitä kun näkö on huono.

Vierailija
1379/1602 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lompakko talvitakin taskusta. Kävin kaupassa ja ostokset maksettuani laitoin lompakon talvitakin taskuun. Olen 100% varma, että laitoin lompakon taskuun ja taskun kiinni. Kotona sitä ei kuitenkaan ollut enää siellä. Kotimatkaan meni vain noin 10 minuuttia, lompakko siis oli kaupassa taskussa, tasku kiinni, tasku oli täysin ehjä joten lompakko ei ollut voinut pudota sieltä enkä ollut kenenkään muun ihmisen lähellä niin, että joku olisi voinut lompakon varastaa. Eikä kukaan ohi kulkiessaan olisi ehtinyt avata taskua ja ottaa lompakkoa sieltä. Tai voinut tehdä sitä ilman, että olisin huomannut.

Isäni löysi kuukausia kateissa olleen pikkurahakukkaron talvitakin vuorin sisältä. En tiedä/ muista oliko taskussakunnollista reikää, jostain kolosta se vuorin sisälle valui.

Sinun kohdallasi epäilen kyllä valitettavasti taskuvarasta. Ne osaa toimia huomaamattomasti.

Vierailija
1380/1602 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto. Katosi n.30 vuotta sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän