Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko missannut elämässäni jotain olennaista kun minulla ei ole aavistustakaan kuka on joku Helena Koivu?

Vierailija
18.04.2025 |

Vaistoni sanoo että en.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä se on?!

Vierailija
2/16 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Hänen tarina on surullinen naisesta joka ei pääse elämässään eteenpäin. Ei koulutusta, ei työpaikkaa ja turvautuu uskoon kuin se ei velvoittaisi tekemään mitään itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/16 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään tiedä 😅

Vierailija
4/16 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. 

Ikuisuusongelma Suomessa: en tunnista useimpia näyttelijöitä tai tiedä, miltä joku poliitikko näyttää.

Vierailija
5/16 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpinäkyvää pätemistä sinulta. 

Vierailija
6/16 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en minäkään lue Seiskaa paitsi joskus kampaajalla ja silloinkin vain ne tv-sivut ;)

Vierailija
7/16 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiinnostaa, niin kvg. Jos ei, niin miksi edes kiinnitit huomiota?

Vierailija
8/16 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään tiedä, mutta olen muutoinkin julkkisjuoruista onnellisesti pihalla.

Vierailija
9/16 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekkoilijan HYLKÄÄMÄ nainen joka antoi koko elämänsä jääkiekkoilijan lapsille, ja tämä promiskuiteettinen SIKA vaihtoi tämän sitten julmasti nuorempaan, lapsenomaiseen pikkupimppaan. Voimia Helenalle!!!!

Vierailija
10/16 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et. Hänen tarina on surullinen naisesta joka ei pääse elämässään eteenpäin. Ei koulutusta, ei työpaikkaa ja turvautuu uskoon kuin se ei velvoittaisi tekemään mitään itse.

Ilmeisesti uskon voimalla voi silti häiriköidä ex-puolisoa. On kyllä kamalaa miten ihmeessä ihminen ei voi päästää irti ja jatkaa omaa elämää.

Vierailija
11/16 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaa että voittaa tuon oikeuscasen ja Mikko maksaa oikeuskulut ym - mutta eihän se voita, ja kukapa ne oikeuskulut sitten maksaakaan... ei varaton Helena. 

Vierailija
12/16 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luotti mieheensä, joka vannoi "kunnes kuolema meidät erottaa"! Demoninen koivu petti ja jätti hänelle elämänsä uhranneen helenan kun alhainen rotta, nykyään siittää pientä jenkkipimppaa ja kiistää vannomansa lupauksen! Petollinen ruoja! Sika! Saasta!

Vierailija
13/16 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minäkään. Ei voi kaikkia henkilöitä tietää.

Vierailija
14/16 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedät keitä ovat Orpo, Purra ja Stubb ja perheenjäsentesi nimet ei sulla toistaiseksi ole mitään hätää.

Vierailija
15/16 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Luultavasti sulla on ihan omakin elämä. Tätä jatkuvaa päivystystä pitää yllä nämä yhteiskunnan jämät, jotka eivät juuri muuhun kykene. Jotain sisältöä kun elämään on saatava.

Vierailija
16/16 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luotti mieheensä, joka vannoi "kunnes kuolema meidät erottaa"! Demoninen koivu petti ja jätti hänelle elämänsä uhranneen helenan kun alhainen rotta, nykyään siittää pientä jenkkipimppaa ja kiistää vannomansa lupauksen! Petollinen ruoja! Sika! Saasta!

Helena huomenta.Aloitit itsellesi uuden ketjun.Rivot solvaukset heti aamusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi