Olenko missannut elämässäni jotain olennaista kun minulla ei ole aavistustakaan kuka on joku Helena Koivu?
Kommentit (16)
Et. Hänen tarina on surullinen naisesta joka ei pääse elämässään eteenpäin. Ei koulutusta, ei työpaikkaa ja turvautuu uskoon kuin se ei velvoittaisi tekemään mitään itse.
Et.
Ikuisuusongelma Suomessa: en tunnista useimpia näyttelijöitä tai tiedä, miltä joku poliitikko näyttää.
Joo en minäkään lue Seiskaa paitsi joskus kampaajalla ja silloinkin vain ne tv-sivut ;)
Jos kiinnostaa, niin kvg. Jos ei, niin miksi edes kiinnitit huomiota?
En mäkään tiedä, mutta olen muutoinkin julkkisjuoruista onnellisesti pihalla.
Jääkiekkoilijan HYLKÄÄMÄ nainen joka antoi koko elämänsä jääkiekkoilijan lapsille, ja tämä promiskuiteettinen SIKA vaihtoi tämän sitten julmasti nuorempaan, lapsenomaiseen pikkupimppaan. Voimia Helenalle!!!!
Vierailija kirjoitti:
Et. Hänen tarina on surullinen naisesta joka ei pääse elämässään eteenpäin. Ei koulutusta, ei työpaikkaa ja turvautuu uskoon kuin se ei velvoittaisi tekemään mitään itse.
Ilmeisesti uskon voimalla voi silti häiriköidä ex-puolisoa. On kyllä kamalaa miten ihmeessä ihminen ei voi päästää irti ja jatkaa omaa elämää.
Odottaa että voittaa tuon oikeuscasen ja Mikko maksaa oikeuskulut ym - mutta eihän se voita, ja kukapa ne oikeuskulut sitten maksaakaan... ei varaton Helena.
Vierailija kirjoitti:
Luotti mieheensä, joka vannoi "kunnes kuolema meidät erottaa"! Demoninen koivu petti ja jätti hänelle elämänsä uhranneen helenan kun alhainen rotta, nykyään siittää pientä jenkkipimppaa ja kiistää vannomansa lupauksen! Petollinen ruoja! Sika! Saasta!
En tiedä minäkään. Ei voi kaikkia henkilöitä tietää.
Jos tiedät keitä ovat Orpo, Purra ja Stubb ja perheenjäsentesi nimet ei sulla toistaiseksi ole mitään hätää.
Et. Luultavasti sulla on ihan omakin elämä. Tätä jatkuvaa päivystystä pitää yllä nämä yhteiskunnan jämät, jotka eivät juuri muuhun kykene. Jotain sisältöä kun elämään on saatava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luotti mieheensä, joka vannoi "kunnes kuolema meidät erottaa"! Demoninen koivu petti ja jätti hänelle elämänsä uhranneen helenan kun alhainen rotta, nykyään siittää pientä jenkkipimppaa ja kiistää vannomansa lupauksen! Petollinen ruoja! Sika! Saasta!
Helena huomenta.Aloitit itsellesi uuden ketjun.Rivot solvaukset heti aamusta.
Ketä se on?!