Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinulta on kadonnut oudosti eikä ole löytynyt?

Vierailija
17.09.2015 |

Meiltä mm. katosi lapsen toinen talvikenkä. Sisään hän ei ole voinut tulla yhdellä kengällä ja asunnossa sitä ei ollut, on sen jälkeen ollut muuttokin. Aikanaan teini-iässä multa katosi trendikäs toppaliivi, mietin sitä toisinaan vieläkin että miten olisin voinut sen kouluun unohtaa. Sitten tietysti sukkia ja muuta pientä katoaa yhtenään.

Kommentit (1602)

Vierailija
1341/1602 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkärin kalahampurilainen ja omenapiiras.

Vierailija
1342/1602 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihkisormus kymmeniä vuosia sitten. en ole koskaan kehdannut kysyä puolisolta, veikö hän sen vai varastiko sen kotiapulainen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1343/1602 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihkisormus. En epäile varastetuksi.  -Minulla on huonontunut muisti.

Vierailija
1344/1602 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu kaksi vuotta sitten täysi viinilasillinen punaviiniä. Ei ollut lasi roskissa, ei missään. Ja yksin siis olin kotona enkä edes humalassa, kun lasi hävisi, koska pullo oli vasta avattu, en edes ollut siis ehtinyt mitään juoda. Sisällä olin yksinäni yksinasuvana mihinkään menemättä, joten aika mysteeriksi meni. Kaadoin itselleni uuden lasillisen, pitkään etsin sitä kadonnutta lasillistakin samana iltana ajatellen että kyllä se vielä löytyy. Edelleen tänä päivänä etsin sitä yhtä lasia, tuosta kuuden sarjasta puuttuu juuri se yksi lasi, kaikki roskikset ja biojätteetkin tarkistin viedessä viikkoja jälkeenpäin. Ja niitä laseja oli kuusi ennen viinipullon avaamista, tuon täyden lasillisen kadottua vain viisi. 

Vierailija
1345/1602 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärö.

T.täti 50+

Vierailija
1346/1602 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet urheiluhousut. Ei ole kaapissa, pyykkikorissa eikä pyykkinarulla😶. Miten housut voi kadota??

Vierailija
1347/1602 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reilu kaksi vuotta sitten täysi viinilasillinen punaviiniä. Ei ollut lasi roskissa, ei missään. Ja yksin siis olin kotona enkä edes humalassa, kun lasi hävisi, koska pullo oli vasta avattu, en edes ollut siis ehtinyt mitään juoda. Sisällä olin yksinäni yksinasuvana mihinkään menemättä, joten aika mysteeriksi meni. Kaadoin itselleni uuden lasillisen, pitkään etsin sitä kadonnutta lasillistakin samana iltana ajatellen että kyllä se vielä löytyy. Edelleen tänä päivänä etsin sitä yhtä lasia, tuosta kuuden sarjasta puuttuu juuri se yksi lasi, kaikki roskikset ja biojätteetkin tarkistin viedessä viikkoja jälkeenpäin. Ja niitä laseja oli kuusi ennen viinipullon avaamista, tuon täyden lasillisen kadottua vain viisi. 

Asutko maan tasalla, oliko ovi auki pihalle? Tai oliko kotonasi joku joka vei lasin mukanaan ja lähti ulos etkä huomannut.

Vierailija
1348/1602 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuton yhteydessä keväällä kadotin timantti-valkokultavihkisormukseni.

Toissapäivänä se löytyi kaiken sekalaisen tavaran muovikassista! Ihanaa.

Vierailija
1349/1602 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus

Vierailija
1350/1602 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänilo

Vierailija
1351/1602 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kämpässä ei kannata pudottaa käsistään mitään, koska se katoaa jäljettömiin. 

Viimeksi multa putosi sellainen verhojen pidike, siis sellainen metallinen rinkula, jolla saa verhot pysymään sivussa. Se putosi mun jalan viereen ja sitten se vain katosi. Tästä on jo aikaa, oon siivonnut monta kertaa sen jälkeen eikä siitä näy jälkeäkään.

Äitin pudotti pari viikoa sitten mun vessaan korviksen, ison sellaisen, ja taivasteli kun ei löytänyt sitä vaikka käänsi koko vessan ympäri. Totesin, ettei sitä tule ikinä löytymäänkään, se putosi suoraan mustaan aukkoon. 

Mä olen yllättäen vastaavassa tilanteessa löytänyt sormuksen mikä tippui töissä lattialle eikä löytynyt lattialta, niin roskapussin käänteestä. Eli roskapussin ulkona roikkuvasta "käänteestä" kun se ei kuitenkaan aina mahdu suoraan alaspäin olemaan. Se siis otti pompun ja jäi sinne. Onneksi löytyi.

Vierailija
1352/1602 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityiselämä ja tietosuoja.

Vierailija
1353/1602 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämänilo

Välillä minultakin.

Vierailija
1354/1602 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsuudessa mulla katos yhtä ja toista. Enemmän älppäreitä, c kasetteja, muutamia cd levyjä, lehtiä, julisteita, mun elektroniikkapelit, vaatteita.. kaikki olin itse ostanut tienatuilla rahoilla.

Uuden karhea fillarikin hävis. Sen makso vanhemmat. Sain selkäsaunan ja parin vuoden kävelymatkat lähes kaikkialle.

Jossain vaiheessa sain selville, että broidin kaveri ajelee samanlaisella pyörällä. Puheli sitten varmisti, että jätkä oli myynyt sen 500 markalla... Kuten paljon muutakin roinaa vuosien aikana.

Mulla oli todistajat ja tuon vanhemmatkin jo pyyteli anteeksi, että toki palautetaan. Eikä mitään. Vanhemmat ei ottaneet kuuleviin korviinsa. "Joskus ne oppirahat on maksettava"

Sitten ne ihmettelee, kun en pidä heistä ja luota esim lapsiani hoitoon.

Veljenhän ne oppirahat olisi pitänyt maksaa. Onko sama tyyli jatkunut pilaten omaa ja muiden elämää?

Vierailija
1355/1602 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöytäliina. En kuivaa pyykkejä ulkona ja asumme paritalossa eli ei ole pyykkitupaa käytössä.

Vierailija
1356/1602 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen korkeista Sandels -olutlaseista.

Varmasti oli molemmat astianpesukoneessa vielä pari viikkoa sitten, nyt toista ei löydy mistään.

En voi käsittää, miten hävinnyt.

Vierailija
1357/1602 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruus

1358/1602 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkukesästä olin poikani ja hänen poikansa kanssa heidän mökillään.  Oli lämmin päivä, joten otin päälläni olleen hupparin pois ja laitoin terassille. Lähdimme pois ja vasta autossa muistin, että huppari jäi terassille. Tuumittiin, että kyllä se sieltä löytyy, kun menevät seuraavan kerran. Eipä löytynyt. Mökki on päättyvän tien päässä pienen lammen rannalla. Siellä ei kulje satunnaisia ihmisiä ja on vain yksi naapuri. Tuuli ei ole vienyt, koska oli paksua materiaalia. Olen vitsaillut, että tarkkailkaapa peuroja ja hirviä, jos jollakin on sarvissaan turkoosi hupparini. Katosi ilmeisesti lopullisesti, harmitti, kun en ollut montaa kertaa ehtinyt pitääkään.

moi

Vierailija
1359/1602 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakko jossa oli rahaa

Vierailija
1360/1602 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä