Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinulta on kadonnut oudosti eikä ole löytynyt?

Vierailija
17.09.2015 |

Meiltä mm. katosi lapsen toinen talvikenkä. Sisään hän ei ole voinut tulla yhdellä kengällä ja asunnossa sitä ei ollut, on sen jälkeen ollut muuttokin. Aikanaan teini-iässä multa katosi trendikäs toppaliivi, mietin sitä toisinaan vieläkin että miten olisin voinut sen kouluun unohtaa. Sitten tietysti sukkia ja muuta pientä katoaa yhtenään.

Kommentit (1602)

Vierailija
1321/1602 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alushousuja ja kenkiä

Vierailija
1322/1602 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira helluntailainen kysyi rakastetaanko me sitä koiraa enemmän kuin JUMALAA ( niillä on varasteleva Jumala piru) ja että on pakko antaa se heille lelut paperit sitten he soitti tuletteko hoitamaan meidän koiraa ja nää on venäläisiä.Osa tullut virosta haaraliikkeet.Toinen oli että vapaakirkosta kysyi voiko jäädä yöksi yöllä se puhui meidän puhelimessa Venäjälle ja laittoi kahvimukeja kassiin.Oli syönyt meidän ruokia.Nää on kai niitä laukkuryssiä tai kotiryssiä vai mitä kleptomaanit on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/1602 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellareista ei saa päästää normi kirkkojen tiloihin kleptomania tautisia.Takkeja myös.Varokaa eikä jättää mihinkään takkia kassia heti vievät.

Vierailija
1324/1602 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellarit muuten pitää tukikohtaa Saksassa Itävallassa mitä moni ei älyäkään.

Vierailija
1325/1602 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kämpässä ei kannata pudottaa käsistään mitään, koska se katoaa jäljettömiin. 

Viimeksi multa putosi sellainen verhojen pidike, siis sellainen metallinen rinkula, jolla saa verhot pysymään sivussa. Se putosi mun jalan viereen ja sitten se vain katosi. Tästä on jo aikaa, oon siivonnut monta kertaa sen jälkeen eikä siitä näy jälkeäkään.

Äitin pudotti pari viikoa sitten mun vessaan korviksen, ison sellaisen, ja taivasteli kun ei löytänyt sitä vaikka käänsi koko vessan ympäri. Totesin, ettei sitä tule ikinä löytymäänkään, se putosi suoraan mustaan aukkoon. 

Vierailija
1326/1602 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat, mutta kummasti sitä alkoi löytymään taas kun potki pettävän naisen ulos talostani

Vierailija
1327/1602 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekobålzi kirjoitti:

Silmälasit katosivat omassa kämpässä viime kesäkuussa, eikä ole vieläkään löytynyt. Kaikki käännetty ylösalaisin ja etsitty kissojen, koirien ja muiden eläinten kanssa varmaan sata kertaa, mutta kakkuloista ei jälkeäkään. Käsittämätön tapaus. En keksi muuta selitystä kuin massiivisen aivopierun, jonka vallassa olen heittänyt lasit roskiin tjms. Ei tavallaan yllättäisi, sillä olen aiemmin mm. löytänyt puhelimeni jääkaapista ja pari täytettyä Reissumiestä lääkekaapista :)

Tarkasta kirjat, mapit, kansiot ja säilytetyt lehdet. Työpaikan arkistonhoitaja oli hukannut lasinsa n. 8 v. sitten. Löytyivät eräästä mapista, säilytettävien asiakirjojen välistä. ;)

Vierailija
1328/1602 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsivällisyys idioottien kanssa.

Vierailija
1329/1602 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paistinlasta. Laskin sen jonnekin käsistäni ruokaa laittaessa ja kun seuraavan kerran piti kääntää paistoksia, ei sitä ollut missään. Tästä on nyt muutama kuukausi ja yhä kateissa, olen katsonut pöytien aluset ja päälliset, kaapit, pakastimenkin. Ei niin missään. Sen verran iso, ettei mihinkään hellan tai patterin rakoon pysty luiskahtamaan. Asun yksin eikä ollut vieraita tuolloin eikä muutamaan päivään

Vedä laatikot ulos kokonaan ja tarkista taustat. Jos kaappien ja laatikostojen sokkelin taakse pääset kurkkaamaan, tee sekin.

Vierailija
1330/1602 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudessa mulla katos yhtä ja toista. Enemmän älppäreitä, c kasetteja, muutamia cd levyjä, lehtiä, julisteita, mun elektroniikkapelit, vaatteita.. kaikki olin itse ostanut tienatuilla rahoilla.

Uuden karhea fillarikin hävis. Sen makso vanhemmat. Sain selkäsaunan ja parin vuoden kävelymatkat lähes kaikkialle.

Jossain vaiheessa sain selville, että broidin kaveri ajelee samanlaisella pyörällä. Puheli sitten varmisti, että jätkä oli myynyt sen 500 markalla... Kuten paljon muutakin roinaa vuosien aikana.

Mulla oli todistajat ja tuon vanhemmatkin jo pyyteli anteeksi, että toki palautetaan. Eikä mitään. Vanhemmat ei ottaneet kuuleviin korviinsa. "Joskus ne oppirahat on maksettava"

Sitten ne ihmettelee, kun en pidä heistä ja luota esim lapsiani hoitoon.

Vierailija
1331/1602 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kaikkea pientä hävinnyt, mutta yksi mystisimmistä oli aikoinaan Nintendo Gameboy Color-pelikonsoli. Asuin tuolloin kaksiossa ja tavaraa oli aika vähän. Konsoli pyöri olkkarissa, varsinkin olkkarin pöydällä pitkään. Sitten yhtäkkiä se hävisi, eikä ikinä löytynyt. Ketään vieraita ei ollut käynyt, murtojälkiä ei ollut, pöydällä oli muutakin varastettavaa kuten käteistä rahaa, joka ei kuitenkaan ollut hävinnyt. Pelikonsolikaan ei ollut enää mikään uusi, joten arvo oli vähäinen. Ei vaan pysty käsittämään.

Vierailija
1332/1602 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsuudessa mulla katos yhtä ja toista. Enemmän älppäreitä, c kasetteja, muutamia cd levyjä, lehtiä, julisteita, mun elektroniikkapelit, vaatteita.. kaikki olin itse ostanut tienatuilla rahoilla.

Uuden karhea fillarikin hävis. Sen makso vanhemmat. Sain selkäsaunan ja parin vuoden kävelymatkat lähes kaikkialle.

Jossain vaiheessa sain selville, että broidin kaveri ajelee samanlaisella pyörällä. Puheli sitten varmisti, että jätkä oli myynyt sen 500 markalla... Kuten paljon muutakin roinaa vuosien aikana.

Mulla oli todistajat ja tuon vanhemmatkin jo pyyteli anteeksi, että toki palautetaan. Eikä mitään. Vanhemmat ei ottaneet kuuleviin korviinsa. "Joskus ne oppirahat on maksettava"

Sitten ne ihmettelee, kun en pidä heistä ja luota esim lapsiani hoitoon.

En olisi edes tekemisissä tuollaisten aivoja korventavien k-päiden kanssa.

Vierailija
1333/1602 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukematon määrä lapsen kypärämyssyjä ja kaulahuiveja ainakin. Nimikoinnilla ja ilman.

Parhaiten säilyi nimikoimaton, reikäinen kaulahuivi.

Vierailija
1334/1602 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliset silmälasit

Vierailija
1335/1602 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasioita iso kasa. Joka kerta kun muutan en voi kuin hämmästellä kuinka rasioiden kansia on mutta rasioita ei.

Nyt hävöksissä on ollut pari vuotta tekstiilipesurin suutin. Toivon vielä tulevan muutto pakkaamisen yhteydessä vastaan mutta mahdollisuudet alkavat hupenemaan.

Vierailija
1336/1602 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakko talvitakin taskusta. Kävin kaupassa ja ostokset maksettuani laitoin lompakon talvitakin taskuun. Olen 100% varma, että laitoin lompakon taskuun ja taskun kiinni. Kotona sitä ei kuitenkaan ollut enää siellä. Kotimatkaan meni vain noin 10 minuuttia, lompakko siis oli kaupassa taskussa, tasku kiinni, tasku oli täysin ehjä joten lompakko ei ollut voinut pudota sieltä enkä ollut kenenkään muun ihmisen lähellä niin, että joku olisi voinut lompakon varastaa. Eikä kukaan ohi kulkiessaan olisi ehtinyt avata taskua ja ottaa lompakkoa sieltä. Tai voinut tehdä sitä ilman, että olisin huomannut.

Vierailija
1337/1602 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sakset

Vierailija
1338/1602 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla roikkui ulko-ovessa pieni enkelikoriste narun varassa naulassa. Muutama päivä sitten se naru katkesi kun olin avaamassa ovea. Näin kun koriste tippui alaspäin ja kuulin äänen joka syntyi kun se tippui maahan, mutta kun katsoin alaspäin niin sitä ei näkynyt missään.  Katselin ympäriinsä, mutta sitä ei näkynyt missään eikä sitä ole vieläkään löytynyt. Mihin sitten meni kun selvästi tippui maahan oven eteen, mutta sitä ei näkynyt siinä.

Vierailija
1339/1602 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terve järki

T.Mode

Asiallinen viesti täältä.

T: Palstalainen

Vierailija
1340/1602 |
11.08.2023 |