Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinulta on kadonnut oudosti eikä ole löytynyt?

Vierailija
17.09.2015 |

Meiltä mm. katosi lapsen toinen talvikenkä. Sisään hän ei ole voinut tulla yhdellä kengällä ja asunnossa sitä ei ollut, on sen jälkeen ollut muuttokin. Aikanaan teini-iässä multa katosi trendikäs toppaliivi, mietin sitä toisinaan vieläkin että miten olisin voinut sen kouluun unohtaa. Sitten tietysti sukkia ja muuta pientä katoaa yhtenään.

Kommentit (1602)

Vierailija
1121/1602 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi lääkepakkaus katosi kuin tuhka tuuleen pari vuotta sitten. Muistan selvästi, kun laitoin sen lääkekaappiin tiettyyn kohtaan nojaamaan kaapin seinään. Seuraavana päivänä oli kadonnut, eikä löytynyt vaikka pengoin asunnon ympäri. Ei löytynyt muutossakaan. Yksi selitys on, että se on pudonnut avonaiseen roskapussiin ja viety pois. Yhtä mystisesti katosi kerran myös auton avaimet.

Multa katosi kolme täyttä lääkepurkkia rauhoittavia. Pelkäsin että olen vainoharhainen ja silloinen poikaystävä vahvisti tätä epäilyäni. "Oot varmaan syönyt mit et muista, sulla tota ahdistuneisuutta ollut niin paljon" mä tyhmä uskoin, kunnes jäi kiinni että itse ne oli ottanut ja myynyt osan . Silloin en tiennyt että on päihdeongelmainen.

Vierailija
1122/1602 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ponteva erektio katosi, n. viitisen vuotta sitten.

Pyydän palauttamaan löydettäessä.

Minun käsittelyni jälkeen erektiosi on kuin kaksikymppisellä.

t: Markku 54v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/1602 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on nyt pelottava tapaus, mutta minulta katosi aikaa kokonainen iltapäivä. Aivoista siis. Oltiin lomamatkalla ja otettiin aurinkoa rannalla aamulla. Tultiin suihkuun ja käytiin kevyellä lounaalla. Sen jälkeen en muista mitään. Ulkoisesti ei näkynyt mitään, en ole käyttäytynyt oudosti, en ole kaatunut ja lyönyt päätä enkä ole saanut havaittavissa olevaa epilepsiakohtausta. Sen vaan tiedän, etä seuraava muistikuva oli illalta, kun oltiin ravintolassa syömässä. Olen kysynyt siskoltani, mitä me tehdään nyt iltapäivällä ja hän luuli sitä vitsiksi, kun oli jo ilta, kello ehkä kahdeksan. Minä aidosti luulin, että ollaan vielä lounaalla. Kävin siellä sairaalassa, EKG normaali, samoin verenpaine jne. Kotiin päästyä hakeuduin tk-päivystykseen ja selitin oireet ja lähete pään kuvaukseen. Syy ei koskaan selvinnyt. Epäiltiin, että olisi ollut yksittäinen epilepsiakohtaus. Se olisi laittanut aivosähkökäyrän sekaisin. Tia-kohtaus myös mahdollinen eli aivojen verenkierron häiriö, joka ei näkynyt enää kuvissa. Yksi vaihtoehto on nukahtaminen, aivot voi kuulemma nukahtaa ja ulkoisesti toimintakyky säilyy (vrt. unissakävely), mutta yleensä silloin tekee tai puhuu myös epäloogisia asioita, mutta minun seurassa olleet ei huomanneet mitään. On myös mahdollista, että sai aamulla rannalla auringonpistoksen, joka vaikutti aivojen toimintaan. Kauhean kova stressi oli pitkään päällä sen jälkeen, kun ei selvinnyt, mitä minulle tapahtui. Monta tuntia vain katosi mystisesti eikä muisti ole palautunut sen iltapäivän ja alkuillan osalta.

(tähän piti siis vastata)

Minultakin on kadonntu aikaa mutta onneksi ei noin paljoa. En tiedä mitä on tapahtunut. Ihan hereillä olen ollut ja seissyt normaalisti.

Aivojen sähköisen toiminnan häiriö. Ne on hyvin yleisiä. Se on tavallaan sama kuin epilepsia, mutta poissaolokohtaus kestää vain lyhyen aikaa eikä siihen liity kouristuksia tai virtsarakon pidätyskyvyb menetystä.

Minulla on ollut noita lapsuudesta alkaen aina silloin tällöin. En siis kouristele enkä kaadu. Hetkeen en vaan pysty toimimaan ja ilmeisesti katsekin on seisahtuvaa. Pystyn kääntämään päätä ja jos joku kysyy jotain, saatan jopa vastata. Esimerkiksi jos joku sanoo: Hei Leila, mikä sulla on? Voin vastata siihen esim. että ei mikään tai miten niin. Kun tajunta palaa en muista koko kysymystä enkä omaa vastaustani siihen. Mieheni on kerran ollut paikalla, kun aloin tuijottaa eteeni. Hän pelästyi niin, että alkoi vääntää minua tuolille istumaan, koska oli näyttänyt ihan siltä kuin en eläisi ollenkaan, täysin ilmeetön tuijotus kuulemma.

Minulla ei ole mitään epilepsialääkitystä, koska kohtausta ei tule edes joka vuosi. Monesti se liittyy äärimmäiseen väsymykseen ja stressiin. Kun olin saanut koronatartunnan eikä ollut vielä kunnon oireitakaan, oli viimeksi tuollainen kohtaus. Olin lähdössä työpaikalle, vähän flunssainen olo ja paleli. Yhtäkkiä jäin paikoilleni eteisessä ja tunsin, että jotain tapahtuu, vähän kuin aika pysähtyisi, siltä se tuntuu. Kun heräsin siitä, aikaa oli kulunut vain ehkä minuutti tai pari. En ole uskaltanut ikinä lähteä ajamaan ajokorttia, koska pelkään, että tuijotuskohtaus tulisi auton ratissa ja kuinka sitten käy.

tuo ajan katoaminen kylläkin kuulostaa enemmän dissosaatiohäiriöltä. TOinen persoona josta ei itse tiedä, ottaa vallan.

Vierailija
1124/1602 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No paljon se aika kun Ei ollut Covid19, on kadonnut.

Eli se normaali elämä ei ole vieläkään palannut

No eipä varmaan , monelle muullekkaan.

Mutta kadotinpa , sellaisen unikko trikoopopon, jossa oli leijonan kuvia, siis ihan piirrettyjä kelta- ruskeita leijonan kuvia .

Ei siis ollut kyseessä kiekko leijonien Fani- trikoopopon.

Vaan oli leijona 🦁 juurikin tämän näköisiä leijonan kuvia kuosissa

, Ja katosi jäljettömiin tuo trikoopopon oli sillä tavalla unikko pipo, ettei ollut mitään massatuontatantoa.

Vaan pienyrittäjä teki ihan näitä työkseen lapsille ja aikuisille pipono oli Aikuisten kokoa.

Nyt olen ikäväkseni kuullut, että tämä yrittäjä on joutunut lopettamaan Covid19 myötä yrityksen eli ei saa , sitten samanlaista sitten mistään.

Olenpa , jopa netissä käynyt kahtoon onko Juuri tämän valmistsmisamia tuotteita Ei, eipä ole hänellä edes verkkokauppa.

Mikä harmi ja hän eikä hän ole ainoa moni yritys koti Covid19 vuoksi Kokonaan sulkemaan ovensa yrityksensä.

Sinulla on hauska tyyli kirjoittaa :)

Ihan älyttömän hauska. Hah hah hah hah hah hah!!! Nauran asialla varmasti vielä kymmenenkin vuoden päästä.

Vierailija
1125/1602 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjänä tienaamani rahat veroina muille ihmisille. Ei ole vuosiin löytynyt. Voisitteko palauttaa ?

Lässyn lässyn

Vierailija
1126/1602 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neitsyyteni katosi kymmeniä vuosia sitten. Löytyi myöhemmin pepusta, mutta nyt on sieltäkin kadonnut.

Sinulla on selvästikin hyvin läheinen suhde isäsi kanssa.

Vierailija
1127/1602 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pahalta tuntuu nämä kommentoijat, joiden omat perheenjäsenet varastavat tavaroita toiselta.

Ei nyt vallan käsittämätöntä mutta en voisi kuvitella että vaikka mieheni, veljeni tai anoppini varastaisi minulta ikinä mitään. 

Jotenkin ymmärtää että lapsenhuulludessa penskat saattavat varastaa kaverilta jonkun mieleisen lelun mutta että varastaisin veljeltäni vaikka cd-levyn...ei helevetti.

Miten noissa tapauksissa sitten teille, jonka perheenjäsenet osoittautuivat varkaaksi, kävi?

Otitteko tekijän luokalle vai annoitteko asian olla? Ja jos niin, miksi?

Ja mitä nämä rosvo-perheenjäsenet sanoivat kun jäivät teostaan kiinni?

En tahdo lisätä pahaa mieltä, mutta kyllä näin kauhea asia herättää kyvymyksiä.

Vastatkaa, jos jaksatte.

Koululla kävi entinen narkkari kertomassa huumeitten vaaroista. Sanoi mm. että oli rahapulassa pöllinyt perheenjäsenten tavaroita ja myynyt ne.

Sitten on näitä mitkä tyhjentävät perikunnan tavaroista jo etukäteen.

Vierailija
1128/1602 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu

Vierailija
1129/1602 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjänä tienaamani rahat veroina muille ihmisille. Ei ole vuosiin löytynyt. Voisitteko palauttaa ?

Yrittäjien ahneus on niin kuvottavaa. Köyhyys teidät periköön ja kaiken vielä menetätte.

Miksei ihminen saisi hyötyä omalla työllään ja mahdollisesti vielä työllistää muita? Valtaosa yrittäjistä on yksinyrittäjiä, jotka tienaavat vähemmän kuin keskibåvertopaljansaaja. Heitäkö kadehdit?

Yksityisyrittäjät ovat yhteiskuntamme mätäpaiseita.

Vierailija
1130/1602 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faijan ryyppykavereiden jäljiltä meiltä löytyi takkeja ja lakkeja joskus.

Vierailija
1131/1602 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tavaroita katosi, tai löytyi oudoista paikoista epätavallisen paljon. Sitten kerran aamulla töihin lähtiessä auton avaimet olivat hukassa. Löytyivät myöhemmin lieden alaosassa olevasta vetolaatikosta. Siitä ehkä vuotta myöhemmin vanhin pojista alkoi aamuisin muistaa, että oli yöllä siirrellyt tavaroita. Usein löysikin aamulla jonkun tavaran muistamastaan ihan oudosta paikasta. Nähtiin monta kertaa iltamyöhällä kävelemässä unissaan ja ohjattiin vaan takaisin sänkyyn. Tavaroita ei silti koskaan nähty käsissä.

Vierailija
1132/1602 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen kaksosista kohdusta. Olin raskaana raskausviikolla 39 ja juuri muutama päivä aikaisemmin kumpikin kaksonen oli näkynyt kohdusta, eli ja liikkui siellä hyvin kun minua tutkittiin. Sitten kun synnytys alkoi, niin syntyi yksi lapsi, minkä jälkeen kohdusta tuli ulos kaksi istukkaa ja napanuoraa, mutta lapsia oli siis vain yksi. Koskaan ei selvinnyt, että missä toinen kaksonen oli, kun synnytyksessä kohdusta kuului kahdet sydänäänet ja toisen kaksosen jälkeen sieltä yhä kuului toisen lapsen sydänäänet ja tunsin sikiön liikkuvan siellä mutta mitään lasta siellä ei ole. Ei ole vaikka 2 vuotta sen jälkeen minulle piti tehdä hätäsektio, niin sieltä löytyi vain 1 lapsi ja istukka. Silti sieltä kuuluu selvät sydänäänet ja tuntuu lapsen liikkeetkin ihan selvästi.

Minä lapsettomana en ole oikein selvillä raskaus- ja synnytysasioista, mutta pakko kysyä onko tämä totta ja mahdollista? Ettei ole mitään "tämäpä tapahtuikin kun olin Intiassa"- juttua?

Sovan varhaisilla raskausviikoilla on mahdollista kun sikiöt ovat vasta pieniä möykkyjä, mutta paljon ennen kuin sydänääniä voisi kuulua. Myöhemminkin jossain epämuodostumatapauksessa toinen sikiö voi jäädä kehittymättä, mutta kyllä se sieltä pois syntyy.

Ja kun tuossa väitetään, että sydänäänet kuuluisi vieläkin.. niin ei :D Että sinne olisi jäänyt eleleen joku? Suolen liikkeet ne vaan äidillä tuntuu ja joku vatsan iso verisuoni kuuluu "sydänäänenä" jos sieltä oikeasti jotain kuuluu. Joku höpöhöpö sekopää viesti tää.

Vierailija
1133/1602 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikuus.

Vierailija
1134/1602 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla omia kyniäni, kirjojani ym. tarvikkeita. Minulla on yksikössäni vain yksi työkaveri.

Vierailija
1135/1602 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meiltä katosi yhteen aikaan vaikka mitä. Ensin kaikkea pientä mm sukkia, saksia, kyniä, kumeja, vihkoja, värikyniä, kirjoja, leluja, karkkia, keksejä. Sitä en pitänyt vielä kummallisena, koska lapsia on talossa. Ihmettelin vain että kovimpa paljon ne hukkaavat. Sitten alkoi hävitä veitsiä, haarukoita, pikkulusikoita, juustohöyliä, kylpyvaahtoja ja hajuvesiä ja RAHAA. Siinä vaiheessa tajusin, että rahaa on varmaan kadonnut koko ajan, koska olin ihmetellyt jo kauan että mihin aina tuhlaan kaikki käteiset kun nostan. Siinä vaiheessa olin jo varma kenestä on kyse.... Tarvitsin vain todisteet, joten hankin valvontakameran.

Sitten huomasin että melkein puolet mun rahakokoelmasta puuttuu, nimittäin ne toisenmaalaiset eurot, jotka ovat käypää valuuttaa myös Suomessa. Lääkkeitä alkoi myös hävitä, varsinkin buranaa. Mun koruja katosi. Lisäksi hävisi isompaa tavaraa esim vaatteita, kenkiä, yhdet luistimet, pelimailoja, kattila. Siinä vaiheessa minulla oli jo riittävästi todisteita. Raha kelpasi aina parhaiten, sitä hävisi varmaan koko prosessin aikana ehkä noin 500 euroa yhteensä.

On kuulkaa helkutin kiva asua kleptomaanin kanssa samassa talossa. Rahan ymmärrän että mihin se voi mennä mutta mitä ihmettä se tekee esim kattilalla? Onneks se muutti lopulta pois. Käy joskus mutta tiedän jo etukäteen että kaikki arvokas pitää olla poissa näkyvistä ja että sitä ei saa jättää yksin taloon.

Siis kuka nä nyt sit opulta vei ja mitä asialle lopulta tehtiin?

Miehen tyttö joka asui samassa talossa. Sille yritettiin puhua järkeä vaikka kuinka kauan, mikään ei auttanut. Jäi monesti kiinni, mutta aina valehteli vaan lisää. Valetta valeen päälle. Lopulta se muutti äitilleen. Valvontakameran kuvat mulla on yhä tallessa. Sille ilmoitettiin, että jos vielä pöllii jotain, seuraava tapaus menee poliisille. Mä vittuunnuin jo aikaisemmin, mutta lopulta tuli miehenkin mitta täyteen vaikka sen oma lapsi olikin. Nuo tavarat mitä mä luettelin, oli sit vaan esimerkkejä, paaaaaaljon muutakin katosi.

tyttö saattaa oikeasti olla kleptomaani ja yleisimpiä piirteitä heille on se et ne varastaa kaikkea turhaa. monet noista tavaroista kuulosti olevan turhaa tavaraa hänelle ja varmasti vaan jemmannut johonki eikä enää koske niihin. se on pakkomielle ja sitä on vaa pakko viiä jotain ja lopulta päädytään siihen turhaan ja ollaa siinä ajatuksessa et kukaan ei huomaa. lopulta se alkaa pahenemaan ja otetaan arvokastakin tavaraa. ja tosiaan se valehtelu on myös yleistä. ei tahdota myöntää ongelmaa koska jos ongelmaa ei myönnä tai sille ei anna nimeä, sitä ei ole. kleptomaani usein pelkää omaa käytöstään

Kleptomaanien lisäksi on oikeat varkaat jotka vie koska katsovat että heillä on siihen oikeus! Sitten on nämä stalkkerityypit joiden toimintaan kuuluu toisen oman omiminen. Mulla oli aikoinaan työkaveri joka pölli kaikkea. Vaihdettuani työpaikkaa yritti tuputtaa itseään kaveriksi mutta muutin lopulta liian kauas, ilmeisesti.

Vierailija
1136/1602 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruus ja ihannepaino

Vierailija
1137/1602 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvakorut.

Laitoin saunavuoroon lähtiessäni eteisen pöydälle. Tullessani ne ei olleet siinä. Asia vaivaa vuosia myöhemminkin.

Edellisessä muutossa hävisi hurjasti tavaraa. Enkä ymmärrä yhtään miten. Isoja astioita, tekstiilejä...

Vierailija
1138/1602 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinin koulutavaroita on viimeaikoina kadonnut. Myös jotkut kirjat vaihtuneet. Kyselin kiertäen, niin eräs tyttö on ilmeisesti ihastunut teiniin.

Vierailija
1139/1602 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadonnut... Muistaakseni muisti.

Vierailija
1140/1602 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korvakorut.

Laitoin saunavuoroon lähtiessäni eteisen pöydälle. Tullessani ne ei olleet siinä. Asia vaivaa vuosia myöhemminkin.

Edellisessä muutossa hävisi hurjasti tavaraa. Enkä ymmärrä yhtään miten. Isoja astioita, tekstiilejä...

Muuttaessa helposti joku tavarapussi sekoittuu roskapusseihin ja heitetään iloisesti roskiin. Mutta isoja astioita tämä ei selitä, niitä ei kai missään jätesäkeissä ja muovikasseissa kuljetella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi