Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinulta on kadonnut oudosti eikä ole löytynyt?

Vierailija
17.09.2015 |

Meiltä mm. katosi lapsen toinen talvikenkä. Sisään hän ei ole voinut tulla yhdellä kengällä ja asunnossa sitä ei ollut, on sen jälkeen ollut muuttokin. Aikanaan teini-iässä multa katosi trendikäs toppaliivi, mietin sitä toisinaan vieläkin että miten olisin voinut sen kouluun unohtaa. Sitten tietysti sukkia ja muuta pientä katoaa yhtenään.

Kommentit (1602)

Vierailija
281/1602 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
282/1602 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hieno kaulakoru, en ymmärrä! Oon aina pitänyt sitä pienessä korurasiassa lipastoni päällä, eikä siitä niin kauan ole kun vielä sivumennen näin sen. Mutta nyt sitä ei ole missään, vaikka kaikki paikat olen penkonut. En usko että kukaan on pöllinyt sitä, mutta kai se on vain vahingossa kulkeutunut johonkin täysin päättömään paikkaan. Tai unohtunut jonnekin. Ärsyttää, haluaisin pistää sen yksiin kevätjuhliin. Ja se oli vieläpä uniikki, tuttavan tekemä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/1602 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänhalu kun luin Vauva-palstaa.

Vierailija
284/1602 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vyötärö :D

Olen kade!

Vierailija
285/1602 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On esimerkiksi käsilaukku kadonnut. Mä oon satavarma, että se on mun jäljiltä täällä asunnossa, mutta ei vaan löydy.

Vierailija
286/1602 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teippikone. Parikymmentä vuotta sitten paketoin joululahjoja lattialla, ympärillä oli lukemattomia lahjapaperirullia, naruja ja teippikone. Siis se juttu, mihin laitetaan teippirulla, ja sitten teipin katkaisu on helppoa. Yhtäkkiä sitä teippikonetta ei löytynyt enää mistään. Eikä löytynyt enää myöhemminkään muuttojen yhteydessä.

Kyllä se löytyy ellet ole muuttanut välissä. Niillä on vaan tapana kadota. Mulla on kans sellainen vanhanaikainen teippikone, painaa kuin synti. Se katosi monta vuotta sitten ja etsin joka paikan moneen kertaan läpi. Ei mistään löytynyt ja etsin myöhemminkin koska harmitti niin kovin. Etsin myös kaupoista aina silloin tällöin samanlaista mutta en löytänyt. Se oli hukassa varmaan 5 vuotta ja yhtäkkiä se löytyi yhdestä kaapista. Kummallisinta oli se että olin muuttanut välissä....

Vierailija
287/1602 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä katosi yhteen aikaan vaikka mitä. Ensin kaikkea pientä mm sukkia, saksia, kyniä, kumeja, vihkoja, värikyniä, kirjoja, leluja, karkkia, keksejä. Sitä en pitänyt vielä kummallisena, koska lapsia on talossa. Ihmettelin vain että kovimpa paljon ne hukkaavat. Sitten alkoi hävitä veitsiä, haarukoita, pikkulusikoita, juustohöyliä, kylpyvaahtoja ja hajuvesiä ja RAHAA. Siinä vaiheessa tajusin, että rahaa on varmaan kadonnut koko ajan, koska olin ihmetellyt jo kauan että mihin aina tuhlaan kaikki käteiset kun nostan. Siinä vaiheessa olin jo varma kenestä on kyse.... Tarvitsin vain todisteet, joten hankin valvontakameran.

Sitten huomasin että melkein puolet mun rahakokoelmasta puuttuu, nimittäin ne toisenmaalaiset eurot, jotka ovat käypää valuuttaa myös Suomessa. Lääkkeitä alkoi myös hävitä, varsinkin buranaa. Mun koruja katosi. Lisäksi hävisi isompaa tavaraa esim vaatteita, kenkiä, yhdet luistimet, pelimailoja, kattila. Siinä vaiheessa minulla oli jo riittävästi todisteita. Raha kelpasi aina parhaiten, sitä hävisi varmaan koko prosessin aikana ehkä noin 500 euroa yhteensä.

On kuulkaa helkutin kiva asua kleptomaanin kanssa samassa talossa. Rahan ymmärrän että mihin se voi mennä mutta mitä ihmettä se tekee esim kattilalla? Onneks se muutti lopulta pois. Käy joskus mutta tiedän jo etukäteen että kaikki arvokas pitää olla poissa näkyvistä ja että sitä ei saa jättää yksin taloon.

Vierailija
288/1602 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojallani oli kaksi pientä  muoviluurankoa. Kerran talvella pojan leikkiessä ne hävisivät ,niitä etsittiin kauan ja hartaasti. Kahden vuoden kuluttua päätimme laittaa teltan pihalle lapsille leikkiä varten. Siellä teltassa sisällä pötköttivät nuo luurangot. Teltta oli ollut vuosia ulkovarastossa avaamattomana. Miten luurangot telttaan olivat päätyneet on vieläkin mysteeri.

Vierailija
289/1602 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

neitsyys ja itsevarmuus :D :D :D

Vierailija
290/1602 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena vihko, jossa oli Spice Girls -tarroja. Pyörin se kädessäni kotona ja jätin sen jonnekin. En löytänyt enää koskaan, vaikka käänsin talon ympäri pariinkin kertaan.

Vierailija
291/1602 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liinavaatekomerosta hävisi käsipyyhkeitä ja keittiöstä vispilä.

Olin veneilemässä viikonlopun, ja asun vielä yksin.

Käsipyyhkeitä on kolmea eri väriä ja jokaista aina parillinen. Nyt on harmaita ja valkosia käsipyyhkeitä JOSSAIN?

Kyselin isännöitsijältä mutta ei kukaan ole käynyt asunnossa.

Ihme juttu täytyy myöntää.

Ikea arvoa mutta OUTOA!

Vierailija
292/1602 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin naisystävälle asuntoni avaimen ja sitä myötä multa katosi vapaus ja elämänilo.

M36

:(

Elä hyvä ihminen hukkaa eläämä turhaan! Miksi tyytyä johonkin jos ei tunnu hyvälle?

Vierailija
293/1602 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitsistringit :(

Olin just tulossa kommentoimaan, että mulla oli tasan kolmet stringit vielä tässä reilu vuosi sitten ja kaikki oli pitsisiä, enää en ole nähnyt yksiäkään. Eipä tuo haittaa, en oikein tykkää stringeistä. Ehkä ne löytyy jostain. Muuta en nyt muista kadonneen.

Vierailija
294/1602 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta katosi kerran kaukosäädin. Olin nähnyt aivan joitain tunteja takaperin sohvapöydällä. Joka paikan käänsin ympäri: sängyn ja sohvien aluset, lakanat, tyynyt, kaapit, kaikki revin alas, lämpöpatterien taustat, eteistä myöden. Ei löytynyt ei. No, ei auttanut kuin ostaa uusi yleissäädin ja asia jäi sillä kertaa mysteeriksi, säädin oli ja pysyi kateissa.

Muutaman viikon, tai ehkä noin 1-2 kk päästä olin aamulla lähdössä töihin ja vetäisin talvisaappaita jalkaan, niitä samoja, mitä olin sinä talvena vallan käyttänyt, kun ihmettelin, että mikä palikka täällä on ja katsoin: jumankauta se vanha kaukosäädin!

Tämä asia vaivaa minua tänä päivänäkin, että miten ihmeessä se oli joutunut sinne ja ennen kaikkea kenen toimesta, kun (ainakin tietääkseni) yksin asuin.

Vierailija
295/1602 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitsistringit :(

Olin just tulossa kommentoimaan, että mulla oli tasan kolmet stringit vielä tässä reilu vuosi sitten ja kaikki oli pitsisiä, enää en ole nähnyt yksiäkään. Eipä tuo haittaa, en oikein tykkää stringeistä. Ehkä ne löytyy jostain. Muuta en nyt muista kadonneen.

Tuli mieleen, että yks pervo olisi vienyt, mut tuskin olisi uskaltanut kaikkia viedä.

Vierailija
296/1602 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten sellanen muiden hammasharjaa perseessään pyöräyttävää - tyyppiä, et tiedä mitä tehnyt mun tavaroille, jos olisi se...No onneksi on useampi hammasharja ja vaihdan uusiin usein. Hyi s*atana, toivottavasti oon vain vainoharhainen.

-stringitön

Vierailija
297/1602 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsu, kesken panon. Pantiin poikaystävän kanssa ja lopetettuamme huomattiin, että kortsu ei ollut enää paikoillaan. Käytiin sänky läpi, päiväpeitto oli paikoillaan niin katsottiin vain sen päältä, ei löytyny. Poikaystävä tokaisi, että "varmaan tuntisit jos se on sisällä, ettei tarvi gyneks alkaa" ja meni sitten vessaan. Kokeilin sillä välin varovasti ja siellähän se kortsu oli, sisälläni. Otin sen pois ja laitoin äkkiä peiton alle piiloon. Illalla kortsu sitten "mystisesti" löytyi peiton alta. Vasta viiden vuoden kuluttua kerroin, että mitä oli tapahtunut, mies oli kuulemma arvellutkin että mitä oli käynyt, ja naurettiin asialle :D

Vierailija
298/1602 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vyötärö :D

😃😃😃 ;););)

Vierailija
299/1602 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin vuosia sitten olin lähdössä reissuun ja pakkasin laukkua sängyn päällä. Meinasin ottaa mp3-soittimen mukaan, mutta muutin mieleni ja jätin sen sängylle. Kotiin palatessani soitin oli kadonnut. Etsin sängyn alta, otin patjat irti. Ei löytynyt. Pari kuukautta myöhemmin se sellainen liittimen suojus (tai mikä onkaan) löytyi sängyn päädyssä olleen lipaston laatikosta. Itse soitin löytyi vuoden kuluttua kaapista, jossa säilytin tavaroita, joita tarvitsin vain hyvin harvoin. Oli ihan kaapin pohjalla kaikkien tavaroiden alla.

Yksi sormus on kadonnut aivan jäljettömiin. Tulin kotiin pitäen sormuskättä takintaskussa. Tarkoitus oli vain käväistä kotona ja lähteä kohta uudestaan ulos, joten potkaisin vain kengät jaloistani ja laitoin takin nojatuolin selkänojalle. Tässä vaiheessa sormus oli vielä sormessa. Kävin keittiössä juomassa lasin vettä, ja kun palasin nojatuolin luokse, sormus oli poissa. Takissa ei ollut vuorikangasta tai muutakaan sellaista, minkä väliin sormus olisi voinut jäädä tai esim. tarttua kiinni johonkin. Myöhemmin tein suursiivouksen ja otin nojatuolistakin päällisen irti. Edes muuton yhteydessä sormusta ei löytynyt.

Vastaavasti tavaroita on kyllä löytynytkin. Kerran etsin vaatekaapista yhtä paitaa, kun löysin paitapinon välistä mustat, todella paksut lasten sukkahousut. Mulla ei ole lapsia, enkä muutenkaan ole paljoa tekemisissä lasten kanssa. Luulin ensin, että omat sukkikseni olivat kutistuneet pesussa, mutta kaikki omat löytyivät hyväkuntoisina.

Kerran rahat olivat niin vähissä, että kauppaan mennessä kolikot oli laskettava muutamaan kertaan. Olin siis varma niiden summasta. Maksettuani ostokset sain vaihtorahana 10 senttiä, ja näinkin vielä selvästi, että se oli ainoa kolikko lompakon kolikkotaskussa. Kotona kaivoin kuittia lompakosta, ja yllättäen kolikkotaskuun oli ilmestynyt kolme euroa... Tällaista sais kyllä tapahtua useamminkin :D

Vierailija
300/1602 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset nahkanilkkurit. Iskä vaihdatti niihin korkolaput ja sen jälkeen ne on hävinnyt. Joko unohdin ne vanhempieni eteiseen ja joku heittänyt roskapussina roskiin tai sitten unohdin ne junaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme