Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinulta on kadonnut oudosti eikä ole löytynyt?

Vierailija
17.09.2015 |

Meiltä mm. katosi lapsen toinen talvikenkä. Sisään hän ei ole voinut tulla yhdellä kengällä ja asunnossa sitä ei ollut, on sen jälkeen ollut muuttokin. Aikanaan teini-iässä multa katosi trendikäs toppaliivi, mietin sitä toisinaan vieläkin että miten olisin voinut sen kouluun unohtaa. Sitten tietysti sukkia ja muuta pientä katoaa yhtenään.

Kommentit (1602)

Vierailija
301/1602 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kitkemässä kukkapenkkejä porukoiden maatilalla, ei hanskoja kädessä.

Heitin vielä kitkemistuotokset ryteikköön.

Jossain vaiheessa huomasin kihla- ja vihkisormuksen kadonneen 😔

Voi, ei! Soitin miehelleni ja itkuhan siinä tuli. Uudet piti ostaa, ei ole vielä löytynyt. Tapahtuneesta on jo yli kymmenen vuotta. Harmittaa siinäkin mielessä, että pidän enemmän alkuperäisestä vihkisormuksesta...

Yritettiin etsiä laajasta pihapiiristä, mutta vielä ei ole onnistanut.

Tuosta ei mennyt kovin kauan, kun olin töistä lähdössä. Mieheni istui portailla ja sanoi kadottaneensa sormuksensa ollessaan pelaamassa snuukkeria kaverinsa kanssa...Hänellekin ostettiin uusi sormus.

Meillä, jotka emme olleet juuri sormuksia aikaisemmin pitäneet ansaksi tuli varmaan, se että olimme valinneet liian väljät sormukset.

Vierailija
302/1602 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harja ja rikkakihveli -setti. Fuckin' remppamiehet veivät sen putkiremontin tiimellyksessä asunnostani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/1602 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiäislahjaksi saamani kynttilänjalka. Muistia pinnistäessäni tajusin etten nähnyt sitä enää yhden narsistiexän muutettua pois. En ihmettelelisi jos vei mukanaa, pölli kasan rihkamakorujani, repi seinästä kitaratelineet ja seinämaalit ja rikkoi pari ovea mennessään. Huoh, parempi että meni eikä haittaa yhden tinakynttilänjalan kohtalo siinä määrässä.

Vierailija
304/1602 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meiltä katosi yhteen aikaan vaikka mitä. Ensin kaikkea pientä mm sukkia, saksia, kyniä, kumeja, vihkoja, värikyniä, kirjoja, leluja, karkkia, keksejä. Sitä en pitänyt vielä kummallisena, koska lapsia on talossa. Ihmettelin vain että kovimpa paljon ne hukkaavat. Sitten alkoi hävitä veitsiä, haarukoita, pikkulusikoita, juustohöyliä, kylpyvaahtoja ja hajuvesiä ja RAHAA. Siinä vaiheessa tajusin, että rahaa on varmaan kadonnut koko ajan, koska olin ihmetellyt jo kauan että mihin aina tuhlaan kaikki käteiset kun nostan. Siinä vaiheessa olin jo varma kenestä on kyse.... Tarvitsin vain todisteet, joten hankin valvontakameran.

Sitten huomasin että melkein puolet mun rahakokoelmasta puuttuu, nimittäin ne toisenmaalaiset eurot, jotka ovat käypää valuuttaa myös Suomessa. Lääkkeitä alkoi myös hävitä, varsinkin buranaa. Mun koruja katosi. Lisäksi hävisi isompaa tavaraa esim vaatteita, kenkiä, yhdet luistimet, pelimailoja, kattila. Siinä vaiheessa minulla oli jo riittävästi todisteita. Raha kelpasi aina parhaiten, sitä hävisi varmaan koko prosessin aikana ehkä noin 500 euroa yhteensä.

On kuulkaa helkutin kiva asua kleptomaanin kanssa samassa talossa. Rahan ymmärrän että mihin se voi mennä mutta mitä ihmettä se tekee esim kattilalla? Onneks se muutti lopulta pois. Käy joskus mutta tiedän jo etukäteen että kaikki arvokas pitää olla poissa näkyvistä ja että sitä ei saa jättää yksin taloon.

Siis kuka nä nyt sit opulta vei ja mitä asialle lopulta tehtiin?

Vierailija
305/1602 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki

Vierailija
306/1602 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuin kotona puhelimessa ja minulla oli avainnippu kädessäni, ilmeisesti tarkoituksena viedä avaimet eteisen pöydälle samaan aikaan kun puhuin kännykkään. Puhelun jälkeen avaimet olivat kadonneet, liekö olen heittänyt ne epähuomiossa roskiin? Tästä aikaa jo varmaan viitisen vuotta eikä avainnippua ole vieläkään löytynyt.

Vierailija
307/1602 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran haukkupanta. Otin pois, laskin käsistäni piirongin päälle, kävin vessassa eikä pantaa ole sen koommin näkynyt. Sukkia katoaa jatkuvasti, muutamat korvakorut olen yön aikana kadottanut nukkuessani. Vastaavasti kotitonttu on tuonut meille aivan outoja ja vieraita lastenvaatteita :0

308/1602 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hävitin kerran toisen kengän, etsin sitä ihan hulluna. Lopulta se löytyi ikkunalaudalta. Koira oli sen siihen nostanut. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
309/1602 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähintään tuhat erilaista hiuslenkkiä elämäni aikana. Käytän pitkähiuksisena lenkkejä melkein joka päivä ja aina ne katoavat jonnekin. Ostan ison paketin uusia muutaman kerran vuodessa. Laukkuja siivotessa löytyy kyllä aina monta, mutta se ei kuitenkaan selitä kadonneiden määrää. Ei myöskään se, että aina silloin tällöin pitää heittää joku rikkinäinen tai venynyt menemään. Se on tosi harvinaista, kun muutenkin vaihtelen lenksuja, enkä kuluta jatkuvasti samoja.

Omituisinta tässä on se, että päässäni on yleensä vain yksi (1) hiuslenkki kerrallaan pitämässä kiinni ponnaria tai nutturaa. Kun hiukseni yleensä ovat samalla kampauksella myös palatessani kotiin, niin miten on MAHDOLLISTA, että niitä lenkkejä häviää? Onko se musta aukko sittenkin meillä kotona?

Aina kun imuroin ja siivoan kotona, meiltä löytyy iso kasa hiuslenkkejä ja -pinnejä. Sama juttu mökillä. Vuosien saatossa niitä on kertynyt monta pakasterasiallista. Mystiseksi tämän tekee se, että itse olen kalju ja vaimo ei moisia käytä. Tytär ja miniät käyvät kyllä vierailulla silloin tällöin, mutta eivät kuulemma ole niitä hukanneet.

Vierailija
310/1602 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadonnut uskollinen mies tänä talvena. Nähty viimeksi Oulun Rotuaarilla pitkähiuksisen bruneten kynkässä. Ei tarvitse palauttaa, löytäjä saa pitää jos löytyy kodittomana juoksentelemassa Oulun keskustassa

Vierailija
311/1602 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elegia-sarjan kahvilusikka. Epäilen että mennyt vahingossa roskikseen pöytää siivotessa. Harmittaa aina kun näkee sen tyhjän kolon paketissa. On siis parempina lusikoina meillä, lahjaksi saatu.

Vierailija
312/1602 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksihalut

Vierailija
313/1602 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 18:34"]

Jos sallitaan pieni poikkeaminen aiheesta, niin meille on oudosti ilmestynyt uusi tavara. Tarkemmin sanottuna eteisen naulakosta löytyi miehen pusakka joka ei kuitenkaan kuulunut miehelleni, eikä meillä ole käynyt myöskään vieraita pariin vuoteen ennen kuin tämä takki löytyi. Täysi arvoitus kenelle se oikein kuului ja miten se on meille päätynyt.

hei, meillekkin ilmesty kotiin naisten sukat pyykin mukana, eivätkä olleet minun, äitipuolen tai veljen tyttöystävän. Eikä kenekään perheenjäsenten ystävienkään tai sukulaisten, samaten kerran pyykin joukossa oli oudot naisten alushousut... Todella mystistä ja hieman creepyä

Mulle käynyt samoin :) Yks kerta puhtaiden pyykkien seassa vaan oli ylimääräinen sukkapari, jota minä tai avopuolisoni kumpikaan ei oltu koskaan nähty.

Minulta hävisi tässä taannoin palovaroitin, kun olin vaihtamassa siihen pattereita. Kävin hakemassa patterit kaupasta ja kun tulin takaisin, ei palovaroitinta enää ollut.

Vierailija
314/1602 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähintään tuhat erilaista hiuslenkkiä elämäni aikana. Käytän pitkähiuksisena lenkkejä melkein joka päivä ja aina ne katoavat jonnekin. Ostan ison paketin uusia muutaman kerran vuodessa. Laukkuja siivotessa löytyy kyllä aina monta, mutta se ei kuitenkaan selitä kadonneiden määrää. Ei myöskään se, että aina silloin tällöin pitää heittää joku rikkinäinen tai venynyt menemään. Se on tosi harvinaista, kun muutenkin vaihtelen lenksuja, enkä kuluta jatkuvasti samoja.

Omituisinta tässä on se, että päässäni on yleensä vain yksi (1) hiuslenkki kerrallaan pitämässä kiinni ponnaria tai nutturaa. Kun hiukseni yleensä ovat samalla kampauksella myös palatessani kotiin, niin miten on MAHDOLLISTA, että niitä lenkkejä häviää? Onko se musta aukko sittenkin meillä kotona?

Aina kun imuroin ja siivoan kotona, meiltä löytyy iso kasa hiuslenkkejä ja -pinnejä. Sama juttu mökillä. Vuosien saatossa niitä on kertynyt monta pakasterasiallista. Mystiseksi tämän tekee se, että itse olen kalju ja vaimo ei moisia käytä. Tytär ja miniät käyvät kyllä vierailulla silloin tällöin, mutta eivät kuulemma ole niitä hukanneet.

Naisret ovat hutiluksia. Meidän taloudessa on vaimo ja kome tytärtä ja ponksuja sekä pinnejä löytyy lattioilta koulrallinen jokaisessa viikkosiivouksessa.

Vierailija
315/1602 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen jättimäinen Homer Simpson-pehmo, jonka exä voitti minulle Särkänniemen jostain pallonheitto-pelistä. Tosin taitaa olla aika selvää mitä sille kävi vaikken sitä enää nähnytkään. Meille tuli ero ja hyvin riitaisa sellainen, joten pakkasin hänen tavaransa ja jätin rappuun, laitoin viestin että tulee hakemaan. Homeria en tajunnut laittaa mukaan, sehän oli lahja minulle.

Vaihdoin lukot kaiken varalta asuntooni ja tästä kului n. viikko kun tulin töistä, sängyn päällä loikoillut Homer oli kadonnut. Exä sen luultavasti vei mutta miten?? Mitään murtojälkiä ei ollut, mitään muuta ei ollut kadonnut ja avaimestani oli vain yksi kopio vanhemmillani toisella puolen Suomea. Ja avain oli heillä tallessa kun kysyin.

Arvauksia otetaan vastaan, mikä Homerin kohtalo oli? :D

Vierailija
316/1602 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on kyllä niin omituisia. Miten voi vaan esineet kadota vaikka muistaa mihin ne on jättänyt? :D oikeesti outoa. Multakin hävisi yks toppi vaatekaapista. En ollut käyttänyt sitä vähään aikaan joten ei voinut hävitä pyykkien mukana. Vaatekaapista se vaan hävisi.

Vierailija
317/1602 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvallinen Kela- kortti, kotona katosi. Luulen että sohva söi sen. :D Myös kihlasormukseni katosi kotiini.

Vierailija
318/1602 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei nyt ole ollenkaan hauska juttu, mutta huithapeli-alkkis (ex) kaverilta katosi minipossu. Oli jättänyt kämpän oven auki ja pihan portin kun oli niin kännissä. Sitä ei koskaan löytynyt. Tosin ehkä parempi sille possulle, tämä tyyppi ei ollut ottanut mitään selvää eläimen tarpeista.

Vierailija
319/1602 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vähä ohi aiheen mutta pakko kertoo. Joskus ala-asteella kun koulussa piti käyttää sisätossuja ja mulla oli uudet nalle puh tossut jotka katos yhen välitunnin aikana. Meidän luokalla oli 1tyttö joka oli sellanen varastelija tyyppi ja arvasin heti että hån ne on ottanu jos joku. No seuraavalle välitunnille lähdettäessä sanoin kaverille että hidastellaan. Opettaja meni käytävälle kattoon että kaikki laittaa vaatteet päälle niin avasin tän varkaan pulpetin ja siellähän minun punaiset tossut oli ☺ varastin omat tossuni takaisin 😉

Vierailija
320/1602 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vyötärö :D

Repesin! Kiitos aamunpiristyksestä :)!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi