SIPILÄN PUHE -online analyysi
Kommentit (328)
Suomi velkaantuu miljoona euroa joka tunti, repikää siitä!
Surkeaa kuraa ja pelkkää samojen kliseiden toistoa. Ja naurettavaa että ei ollut edes livelähetys, ei helvetti sentään. Ja tässäkö Suomen vaikutusvaltaisin mies? Ei uskalla edes livenä puhua kansalle?
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:18"]
Kaikki lakkoon perjantaina!!!!!!!!!
[/quote]
Juu ja entistä paremmalla syyllä. Tällä puheellaan väänsi sen oikein rautalangasta kaikille. Ei jumalauta kuinka tyhminä se ihmisiä oikein pitää?
Mutta sipilä on kyllä rockstar ay helmoihin verrattuna
Siis itku pääsi, kun ökyrikas tekopyhä ukko selittää MULLE telkkarissa miten meillä on nyt vähän vaikeaa sopeutua. EI SE SILLE OLE VAIKEAA KUN SILLÄ ON KAIKKEA MITÄ SE TARVITSEE.
Mä olen raatanut niska limassa vuosikaudet että saan elätettyä perheeni ilman sossun almuja. Mutta nyt loppu. Nyt en enää yritä. En vaan enää jumalauta yritä yhtään milliä enää. Mulle on ihan sama mitä tälle paskamaalle käy. Se ei ole musta kiinni, kun ei mun omakaan pärjääminen ole musta kiinni. Ihan sama mitä yrittää, paskaa vaan saa käteen.
Hyvät perustelut, hyvä puhe! :)
Siis miten tämä päivittäisen työajan pidentäminen käytännössä toimis, jotta säästöä syntyisi? 20min ilmaista työtakö?
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:19"]
3min lisää työaika per päivä. No hitto eikö tuo nyt olis ollut paljon parempi ratkaisu kuin jo saatujen etujen pois vieminen??
[/quote]
3 min tunnissa? Eli se haluttu 20 min / pv. En kyllä näe miten minun toimistossa istuminen ja paskapapereiden arkistointi auttaa valtiota yhtään jos teen 20min enemmän töitä. Toisaalta siinä saisiin kunnon kahvitauoa
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:21"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:13"]
No mut Portugali- ja Irlanti-esimerkit oli kyllä hyvät. Vähän suhteuttaa.
[/quote]
Eikös Suomen pitänyt olla vieläkin hyvinvointiyhteiskunta eikä mikään kriisimaa? Miksi meitä verrataan siis kriisimaihin?
[/quote]
Noissa se Suomenkin tulevaisuus olisi, jos ei nyt käännetä kelkkaa.
Jospa vaikka vähennettäisiin 100 kansanedustajaa ja 1000 virkamies- ja avustajakuntaan kuuluvaa ja edes puolitettaisiin kansanedustajien lomat. Nehän on 4 kuukautta kesälomalla ja vissiin kuukauden ainakin joululomallakin. Miksi kukaan ei kadehdi niitä? Lomailevat vielä enemmän kuin opettajat...
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:25"]
:D Hyvin huomaa mikä on av:n keskimääräinen henkinen ikä, kun ei jaksa 20 minuuttia keskittyä puhetta kuuntelemaan
[/quote]
Paskapuhetta ei kannata kuunnella edes kahta minuuttia.
Jälkeenpäin me saadaan tietää, mitkä ammattijärjestöt eivät suostuneet esim. 20 min työajanpidennykseen alkuperäisissä neuvotteluissa ja ovat tuhlannaat kaikkien aikaa viikkotolkulla!
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:19"]3min lisää työaikaa per päivä. No hitto eikö tuo nyt olis ollut paljon parempi ratkaisu kuin jo saatujen etujen pois vieminen??
[/quote]
Huomasitko että seuraavassa lauseessa se olikin 20min? :D
[/quote]
Huomasin saman ja ihmettelin miten voi itse herra pääministeri puhua itsensä ristiin.. Hieman toivoton olohan tässä tulee.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:11"]
"pakolaisten on tunnettava olonsa turvalliseksi...." Ei hemmetti, entäs me?
[/quote]
No niinpä! Oli pakko kääntää kanavaa, kun alkoi lässytys punaisesta rististä ym. Arghhh!!!! Näköjään nuo "pakolaiset" kiinnostaa enemmän, kuin oma kansa! Aika moni suomalainen on huolissaan turvallisuudesta, kun pakolaisia lappaa tänne mutta Sipilä on kiinnostunut vain pakolaisten turvallisuuden tunteesta! Kyllä laski pisteet taas!
Ennaltaarvattava sisältö, missään mitään uutta. Haluaa vaan puhdistaa oman nimensä. Loppuun olisi voinut Timo Soini pyytää anteeksi äänestäjiltä, että pettivät jokaisen vaalilupauksensa ja lupaavat ensikaudella olla lupaamatta mitään ja istua hiljaa oppositiossa.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:17"]
Sunnuntaisin klo 17 voi kuunnella oulun rauhanyhdistyksen seurapuheita netin kautta. Kyllä on sama nuotti tässä.
[/quote]
No sama naisasiakin on tässä, kuin rauhanyhdistyksellä. Naisilta palkkaa pois ja pelkäämään ulkonakulkemista, että MIEHET saavat kokea olonsa turvallisiksi ja tienata enemmän.
Huomaa, että on lesta.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:17"]Viisas mies. Keskittykää!
[/quote]
Ahne, keplotteva veronkiertäjä se on!
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 21:09"]On kyllä harvinaisen epäkarismaattinen tyyppi :DDD SUOMI VELKAANTUNUT 7V. YÖTÄ PÄIVÄÄ AHAHAHAH
[/quote]
Mikä sua tässä naurattaa?
:D Hyvin huomaa mikä on av:n keskimääräinen henkinen ikä, kun ei jaksa 20 minuuttia keskittyä puhetta kuuntelemaan