Käräjäoikeus hylkäsi Päivi Räsäsen syytteet
Tuli vapauttava tuomio. Hienoa
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
Kommentit (1117)
Yhyy ääää,nyt ei mennykkään mun mielestä niinkuin piti.ääääääyhhyyyy.
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeusjärjestelmämme (tai siis syytäjäinstituutio) politisoitunut? Vihreät erityissuojeluksessa?
Kiinnostaisi tietää, onko Toiviainen joku 70-luvun taistolaisnuori? Suomalaisethan olivat aivan rähmällään itänaapuriin päin. Sen ajan fanaattinen tyyli on jäänyt vieläkin joillekin päälle :D
Eikö noille syyttäjille saada jotain kieltoa, että koko hölmöys nyt lakkaisi. Hehän tuhlaavat veronmaksajien rahoja ihan surutta. Olisi varmaan vähän tärkeämpiäkin asioita hoidettavana.
Voitasko nyt poistaa kaikki Tynkkysenki tuomiot jälkeenpäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mahdollinen päätös. Ihan naurettava ajojahti Toiviaiselta.
Onnen päivä, kun Raija jää eläkkeelle!
Mutta entä jos tulee joku samanlainen höyrypää tilalle?
winner kirjoitti:
Saako sananvapauden nimissä sanoa, että Päivi Räsäsen helvetin ruma sisäinen minä näkyy jo naamasta? Ei ole roolin vetäminen uskovaisena vanhana naisena helppoa :/
Astuisin heti Päiviä lähetyssaarnaja-asennossa ja päivänvalossa. Ei erektio-ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt voidaan jo lopettaa saivartelut siitä, että Raamatun tai Koraanin siteeraaminen ja opettaminen olisi rikos tai vastoin sananvapauden ja uskonnonvapauden periaatteita. Tähän lopputulokseen on nyt joka tapauksessa tullut myös oikeusoppineet. Suomessa saa edelleen uskoa ja opettaa muille uskoville uskonsa perusasioita. Nämä on perus ihmisoikeuksia. Nyt SETA-aktivistien on aika niellä kiukkunsa ja sopeutua siihen, että maailma ei ole monokulttuurinen vaan monikulttuurinen. Deal with it.
Itse uskovaisena suvaitsen ateistisia näkemyksiä. En haasta ketään ateistia, gender aktivistia, homoa tai transhenkilöä oikeuteen. Annan jokaisen elää omaa elämää. Olkoon kaikilla sananvapaus. Tällöin elämme hyvässä vapaassa yhteiskunnassa.
Älkää lähtekö vainoamaan kristittyjä, muslimeja tai juutalaisia. Niitä on monta kertaa ihmiskunnan historiassa yritetty ja niistä yhteiskunnista on tullut surkeita paikkoja ihmisen elää. Ilmeisesti oikeusoppineet ymmärsivät tämän asian päätöstä tehdessään.
Jos nyt ihan totta puhutaan, maailmanhistorian onnellisimmat ja onnistuneimmat yhteiskunnat eivät ole olleet erityisen uskonnollisia.
Tarkoitatko Neuvostoliittoa?
Putin piti pahimpana geopoliittisena tragediana sitä, että NL hajosi. Nyt hän on rakentamassa sitä uudelleen.
Ei vaikuta oikein iloiselta touhulta..
Kristityt on pahimpia perkeleitä.
Hymyilevät edessäsi, ja lyövät sitten puukon selkääsi.
Ja kaiken oikeuttaa Ziisus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeusjärjestelmämme (tai siis syytäjäinstituutio) politisoitunut? Vihreät erityissuojeluksessa?
Kiinnostaisi tietää, onko Toiviainen joku 70-luvun taistolaisnuori? Suomalaisethan olivat aivan rähmällään itänaapuriin päin. Sen ajan fanaattinen tyyli on jäänyt vieläkin joillekin päälle :D
Taistolaisia oli loppujen lopuksi aika vähän, eikä heitä tuolloinkaan otettu kovin vakavasti. On siis hieman yliampuvaa yleistää, että suomalaiset olivat rähmällään itään päin. Jotkut olivat, mutta suuri osa ei. Sinänsä taistolaisvertaus on kuitenkin hyvä, koska taistolaisissa ja kiihkouskovaisissa on paljon samaa. Molemmat ovat niin pahasti ideologiansa sokaisemia, että se sumentaa heidän ajatteluaan.
eroakirkosta fi
eilen 98.
tänään nyt jo ennuste 180.
Hyvä Päivi!!
Vierailija kirjoitti:
Eikö noille syyttäjille saada jotain kieltoa, että koko hölmöys nyt lakkaisi. Hehän tuhlaavat veronmaksajien rahoja ihan surutta. Olisi varmaan vähän tärkeämpiäkin asioita hoidettavana.
Tämä on Raijan uran tärkein tapaus. Hänen on pakko voittaa, tai muuten hän ei ole saavuttanut mitään.
Vierailija kirjoitti:
eroakirkosta fi
eilen 98.
tänään nyt jo ennuste 180.
Hyvä Päivi!!
Ei siis mitään uutta auringon alla. Aina kun Räsänen sanoo jotain tai on muuten vain esillä, kirkosta eroaminen kiihtyy.
Jännä että av:lla ollaan Päivin puolella, itsekin olen. Iltalehden sivuilla oli ihan toisenlainen meininkin. Minä en ole hänen kanssaan samaa mieltä, mutta silti sitä mieltä, että hän on sanonut oman mielipiteensä, ei kiihottanut ketään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taistolaisia oli loppujen lopuksi aika vähän, eikä heitä tuolloinkaan otettu kovin vakavasti. On siis hieman yliampuvaa yleistää, että suomalaiset olivat rähmällään itään päin. Jotkut olivat, mutta suuri osa ei. Sinänsä taistolaisvertaus on kuitenkin hyvä, koska taistolaisissa ja kiihkouskovaisissa on paljon samaa. Molemmat ovat niin pahasti ideologiansa sokaisemia, että se sumentaa heidän ajatteluaan.
Kun tutustuu Suomen historiaan, pahasti olivat kyllä suomalaiset rähmällään itään päin. Se oli häpeällistä.
Mutta eivät ainoastaan kommunistit, vaan ihan kaikki puolueet.
Toivotaan että Jumala antaa anteeksi Päiville. Se joka itsensä ylentää, se itsensä alentaa.
Homojen tap pa misesta puhunut imaami ei saanut edes syytettä, joten tämä ei nyt ihan yhdenvertaisuuden periaatteen mukaisesti mennyt. Toiviaisen päätös oli siis poliittisesti syrjivä ja sananvapautta rajoittava.
Vierailija kirjoitti:
493: Nuo ovat minua loukkaavia käsityksiä...
Niin, mutta ovatko ne tai niiden ilmaisu rikoksia?
En kuulu kirkkoon mutta olen samaa mieltä Räsäsen kanssa kaikista sateenkaaren väreistä. Voi kyynel jos joku vähemmistö vetää siitä herneet nenään.
Vierailija kirjoitti:
Jännä että av:lla ollaan Päivin puolella, itsekin olen. Iltalehden sivuilla oli ihan toisenlainen meininkin. Minä en ole hänen kanssaan samaa mieltä, mutta silti sitä mieltä, että hän on sanonut oman mielipiteensä, ei kiihottanut ketään mihinkään.
Tästä Sanoma fi:lle suuret kiitokset, että täällä saa tsempata Päiviä. Esim. Hesari taisi pahimpina suomettumisaikoina olla ainoa lehti joka vaali viimeiseen asti länsimaisia arvoja.
Kyllä kiitos länsimaiselle sivistykselle ja demokratialle.
Kiitos ei aasialaiselle fanaattiselle orwellilaiselle dystopialle.
Räsänenkin on sivistymätön moukka, muttei hän mielestäni ole yhtään pelottava vaan vain hieman säälittävä.