Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana, miten kertoa miehelle?

Vierailija
15.09.2015 |

jotain pitäisi kehittää, edellisestä leivoin klassisen pullan uuniin, nyt jotain muuta :) ehdotuksia? Mies on kovasti halunnut tätä lasta ja ollaan yritetty vuosi.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 17:18"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:12"]Mistä voi vuokrata haikaroita? [/quote] Joku voisi kehittää sellaisen palvelun, joka raahaa haikaran ovelle. Jos ei oikeaa, niin leikkihaikara, kuollut haikara tai ihminen pukeutuneena lintuasuun. Lama-aikana myös harakka tai keltainen pääsiäistipu käy. Se ei oo just niin tarkkaa.

[/quote]

Kuollutta haikaraa voisi roikottaa narun jatkona. Rauhoitettu lintu kun taitaa olla, niin samalla raadolla tulee pärjätä pitkään, joten irtoavat sulat liimataan takaisin.

Nokassa pitelemästä nyytistä pitää tosin jossain vaiheessa luopua, kun nokka uhkaa mätänemisen takia irrota nyytin painosta.

Mutta kuten sanottu, lama-aikaa kun elellään, niin riittäisikö jos jättäisi kuolleen harakan oven taakse. Nokkaan lappu "Minulla on iso yllätys..."

Vierailija
42/48 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitä perjantai iltana pantomiinina sikiöö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajoan näille

Vierailija
44/48 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet isot bannerit ja palkkaa trumpettibändin soittamaan. Meet sitten miehen työpaikan pihalle sen bändin ja bannerin kanssa. Lauta vielä napapaita päälle ja iso häränsilmä merkki mahaan piirrettynä

Vierailija
45/48 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 17:18"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:12"]Mistä voi vuokrata haikaroita? [/quote] Joku voisi kehittää sellaisen palvelun, joka raahaa haikaran ovelle. Jos ei oikeaa, niin leikkihaikara, kuollut haikara tai ihminen pukeutuneena lintuasuun. Lama-aikana myös harakka tai keltainen pääsiäistipu käy. Se ei oo just niin tarkkaa.

[/quote]

Kuollutta haikaraa voisi roikottaa narun jatkona. Rauhoitettu lintu kun taitaa olla, niin samalla raadolla tulee pärjätä pitkään, joten irtoavat sulat liimataan takaisin.

Nokassa pitelemästä nyytistä pitää tosin jossain vaiheessa luopua, kun nokka uhkaa mätänemisen takia irrota nyytin painosta.

Mutta kuten sanottu, lama-aikaa kun elellään, niin riittäisikö jos jättäisi kuolleen harakan oven taakse. Nokkaan lappu "Minulla on iso yllätys..."
[/quote]

Käyttää jo valmiiksi täytettyä

Vierailija
46/48 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 18:46"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 17:18"] [quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:12"]Mistä voi vuokrata haikaroita? [/quote] Joku voisi kehittää sellaisen palvelun, joka raahaa haikaran ovelle. Jos ei oikeaa, niin leikkihaikara, kuollut haikara tai ihminen pukeutuneena lintuasuun. Lama-aikana myös harakka tai keltainen pääsiäistipu käy. Se ei oo just niin tarkkaa. [/quote] Kuollutta haikaraa voisi roikottaa narun jatkona. Rauhoitettu lintu kun taitaa olla, niin samalla raadolla tulee pärjätä pitkään, joten irtoavat sulat liimataan takaisin. Nokassa pitelemästä nyytistä pitää tosin jossain vaiheessa luopua, kun nokka uhkaa mätänemisen takia irrota nyytin painosta. Mutta kuten sanottu, lama-aikaa kun elellään, niin riittäisikö jos jättäisi kuolleen harakan oven taakse. Nokkaan lappu "Minulla on iso yllätys..." [/quote] Käyttää jo valmiiksi täytettyä

[/quote]

Ne on helkkarin kalliita. Raatoja löytyy maastosta ilmaiseksi.

Vierailija
47/48 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tod. onko tällaisiä ihmisiä.

Vierailija
48/48 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tein sillee että kirjotin mieheni kirjaan tussilla: "olen raskaana" ja kun mies alkoi lukee sitä kirjaa ni heti ensimmäisenä luki tuollai :) mies oli kyllä harmissaan kun "pilasin" hänen lempikirjansa mutta tuo raskaus juttu on mielestäni tärkeämpää kuin joku turha kirja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi