Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana, miten kertoa miehelle?

Vierailija
15.09.2015 |

jotain pitäisi kehittää, edellisestä leivoin klassisen pullan uuniin, nyt jotain muuta :) ehdotuksia? Mies on kovasti halunnut tätä lasta ja ollaan yritetty vuosi.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:00"]

Sano, että panit kuukausi sitten naapurin Perttiä ja nyt olet hänelle raskaana.

Kun mies romahtaa henkisesti, ja lähtee raivoissaan kiskomaan viinaa, niin laita perään viesti "Ei vaiskaan, se on sun" :)

[/quote]

 

Tää on sitä klassista onnen maksimointia...! :D

Vierailija
22/48 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:00"]Sano, että panit kuukausi sitten naapurin Perttiä ja nyt olet hänelle raskaana.

Kun mies romahtaa henkisesti, ja lähtee raivoissaan kiskomaan viinaa, niin laita perään viesti "Ei vaiskaan, se on sun" :)
[/quote]

Tipahdin ihan täysin :DD Mä luulen ettei ton huumorintaju ihan riittäisi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ovella itse pimpottamassa ovikelloa ja sano miehellesi, että käy katsoo kuka siellä on. Siellä on haikara nokassaan nyssäkkä.

Vierailija
24/48 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

möyhötä hiuksia ja vaatteita ränttäisiksi, ripottele päällesi höyheniä ja lokinpaskaa. näytä höykytetyltä. kun mies ihmettelee, kerro, että haikara teki temput.

Vierailija
25/48 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voi vuokrata haikaroita?

Vierailija
26/48 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoitin esikoisen vappaan Minusta tulee isoveli! Hyvin ukko tajusi vihjeen vaippaa vaihtaessa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/48 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie kirkkoon, ja kun ihmettelee, mitä siellä teette, niin ilmoitat, että olette siunatussa tilassa.

Vierailija
28/48 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tökkäsin positiivisen raskaustestin miehen kahvikuppiin (laitoin testin minigrip-pussiin, en sentään pissaista tikkua suoraan kuppiin lätkäissyt ;) ja odottelin, että huomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/48 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätin mikron päälle, ei huomannut moneen päivään.. toisella kertaa laitoin tekstarin ja kuvan, että jääkiekkojoukkueen (oma vitsi) jäsen nro 2 on matkalla.

 

Vierailija
30/48 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 14:46"]

Jätä juuri tehty raskaustesti johonkin kulmaan josta tiedät miehen sen varmasti löytävän? Vaikka eteisen pöydälle kun mies on tulossa kotiin? Vai onko liian tavallista?

[/quote]

Aika hygienistä jättää virtsassa uitettu tikku johonkin kulmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/48 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:08"]

Käy ovella itse pimpottamassa ovikelloa ja sano miehellesi, että käy katsoo kuka siellä on. Siellä on haikara nokassaan nyssäkkä.

[/quote]

ja nyssäkässä kaljaa.

Vierailija
32/48 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:20"]

Minä tökkäsin positiivisen raskaustestin miehen kahvikuppiin (laitoin testin minigrip-pussiin, en sentään pissaista tikkua suoraan kuppiin lätkäissyt ;) ja odottelin, että huomaa.

[/quote]

Hyi helevetti... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/48 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AArrrghhh miten kauheita mukasöpöjä "olen isoveli" paskakkeita, valuu veri silmistä edes lukea noita. Mikä kumma siinä on ettei voi vaan sanoa "olen raskaana", miksi pitää kehitellä jotain helvetin kuva-arvoituksia ja sanaleikkejä ja symboliikka?! En vaan ymmärrä, ja herran kiitos olen heteronainen, ettei tartte olla naisten kanssa tekemisissä jos valtaosa on tuollaisia mukanokkelia bimboja. Ehkä tuo on sitä paljon puhuttua "naishuumoria" sitten?!

Vierailija
34/48 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:22"]

jätin mikron päälle, ei huomannut moneen päivään.. toisella kertaa laitoin tekstarin ja kuvan, että jääkiekkojoukkueen (oma vitsi) jäsen nro 2 on matkalla.

 

[/quote]

Ukko todennäköisimmin luuli saavansa kakkosta illalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/48 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 16:27"]

Minä ainakin tein sillee että kirjotin mieheni kirjaan tussilla: "olen raskaana" ja kun mies alkoi lukee sitä kirjaa ni heti ensimmäisenä luki tuollai :) mies oli kyllä harmissaan kun "pilasin" hänen lempikirjansa mutta tuo raskaus juttu on mielestäni tärkeämpää kuin joku turha kirja.

[/quote]

Aika vitun reilu.

Kai mieskin saa sitten spreijata Luis Vuittoniisi "Minulla on hyvät siittiöt".

Vierailija
36/48 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehesi ole älynnyt, että sulla on jäänyt kuukautiset tulematta? Jos järki yhtään pelaa, niin osaa kyllä laskea yksi plus kaksi onkin neljä. Ei siinä mitään arvoituksia tarvita.

Vierailija
37/48 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää! Nää on hauskoja :)

Vierailija
38/48 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:12"]Mistä voi vuokrata haikaroita?
[/quote]
Joku voisi kehittää sellaisen palvelun, joka raahaa haikaran ovelle. Jos ei oikeaa, niin leikkihaikara, kuollut haikara tai ihminen pukeutuneena lintuasuun. Lama-aikana myös harakka tai keltainen pääsiäistipu käy. Se ei oo just niin tarkkaa.

Vierailija
39/48 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ainakin aion sanoa huomenna miehelle, että ei muuten oo vieläkään alkanut menkat (tietää et ne piti alkaa edellispäivänä) ja mies siihen luultavasti sanoo, että käydään hakemassa testi, sitten teen sen testin ja asia saa varmistuksen.

Mulle ei tulis ainakaan mieleenkään "salaa" mieheltä tehdä testiä ja sitten miettiä typeriä tapoja kertoa asiasta miehelle, kyllä asiaa pohdittaisiin yhdessä.

Vierailija
40/48 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin vaan ryntäsin aamulla vessasta pissaista tikkua heilutellen, että "kato siihen tuli 2 viivaa". Ei edes tullut mieleen, että olisi pitänyt jollain hienolla tavalla kertoa. Olin jo sitä ennen parinakin päivänä valittanut kipua tisseissä, mutta silloin en esittänyt mitään teorioita mahdollisista syistä, eikä mies luonnollisestikaan tiennyt, että raskaudesta voi tulla rinnan aroiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän