Onko kukaan lukenut kirjaa Lorna Byrne: Enkeleitä hiuksissani?
Luin juuri. Lorna on koko elämänsä nähnyt enkeleitä. Hämmentävä kirja...Ei toisen ihmisen kokemusta voi kumota ja mennä sanomaan, että näet harhoja...
Kommentit (395)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Mitä sinä tarkoitat tällä? Sitten voin vastata sinulle oman tietämykseni sekä ymmärrykseni mukaisesti. Kiitos!
Henkimaailmassa vaikuttaa myös pahuuden voimat, entä jos on niiden kanssa tekemisissä vaikka luulee olevansa hyvän kanssa tekemisissä.
Ei henkimaailmassa ole mitään pahaa voimaa vaan meitä koetellaan. Me ihmiset koemme pahoja tunteita ja voimme myös kokea pelkotiloja sun muita. Se ei tee henkimaailmasta pahaa paikkaa. Jokaisen omalla vastuulla on omat ongelmat sekä asiat. Kaikkien tehtävä ei ole olla yhteydessä henkimaailman kanssa mutta koettelemus voi tuoda pelkotiloja tullessaan, olen käynyt tätä läpi itsekin. Täytyy hieman puhdistautua jotta ei pelkäisi. Meedioita varsinkin on koeteltu tällä tavoin. Älä huoli, kaikki eivät pysty työskentelemään enkelten tai henkien kanavana. Saat kysyä lisääki
Raamattu on eri mieltä. Jotain esimerkkejä:
"Pukeutukaa Jumalan taisteluvarustukseen, jotta voisitte vastustaa Paholaisen juonia. Vastustajamme ei näet ole lihaa ja verta. Me kamppailemme henkivaltoja vastaan, tämän pimeyden maailman hallitsijaa ja taivaan pahoja henkiä vastaan."
"Pitäkää päänne selvänä ja pysykää hereillä. Paholainen, teidän syyttäjänne, kulkee ympäriinsä kuin karjuva leijona ja etsii nieltävää."
"Filippos tuli Samarian pääkaupunkiin ja julisti sen väelle sanomaa Kristuksesta. Kun samarialaiset kuulivat, mitä hän puhui, ja näkivät ne tunnusteot, joita hän teki, he tulivat sankoin joukoin kuulemaan häntä. Monet vapautuivat saastaisista hengistä, jotka lähtivät heistä kovalla äänellä huutaen, ja monet halvaantuneet ja rammat paranivat. Kaupungin täytti ilo ja riemu.
Jo pitkään oli kaupungissa harjoittanut noituutta muuan Simon, joka väitti olevansa jotakin suurta ja piti Samarian kansaa ihmetyksen vallassa. Kaikki, pienimmästä suurimpaan, juoksivat hänen perässään ja sanoivat: Hän on Suuri Voima, Jumalan voima. Häntä kuunneltiin, koska hän jo pitkän aikaa oli noitatempuillaan hämmästyttänyt ihmisiä. Mutta kun ihmiset kääntyivät uskomaan Filipposta, joka julisti hyvää sanomaa Jumalan valtakunnasta ja Jeesuksesta Kristuksesta, he ottivat kasteen, sekä miehet että naiset."
Vierailija kirjoitti:
en ole kokenut henkiä, mutta uskon niihin. Pakkohan on uskoa, koska niin moni ihminen niistä raportoi.
Ei ole savua ilman tulta. Ja kun tarpeeksi tulee savua sieltä täältä, samanlaisia viestejä, niin kyllä se jostain kertoo.
Uskon myös henkimaailmaan, olen lapsesta saakka uskonut. Pidän jännittävistä kokemuksista mutta luotan siihen että enkelit suojelevat. Joskus saan vahvaa johdatusta sen suhteen että kaikkeen ei kannata lähteä mukaan, voi peloittaa liikaa. Toivon että olisin rohkeampi vielä joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Mitä sinä tarkoitat tällä? Sitten voin vastata sinulle oman tietämykseni sekä ymmärrykseni mukaisesti. Kiitos!
Henkimaailmassa vaikuttaa myös pahuuden voimat, entä jos on niiden kanssa tekemisissä vaikka luulee olevansa hyvän kanssa tekemisissä.
Ei henkimaailmassa ole mitään pahaa voimaa vaan meitä koetellaan. Me ihmiset koemme pahoja tunteita ja voimme myös kokea pelkotiloja sun muita. Se ei tee henkimaailmasta pahaa paikkaa. Jokaisen omalla vastuulla on omat ongelmat sekä asiat. Kaikkien tehtävä ei ole olla yhteydessä henkimaailman kanssa mutta koettelemus voi tuoda pelkotiloja tullessaan, olen käynyt tätä läpi itsekin. Täytyy hieman puhdistautua jotta ei pelkäisi. Meedioita varsinkin on koeteltu tällä tavoin. Älä huoli, kaikki eivät pysty työskentelemään
Et sinä halua keskustella tai ymmärtää. Ymmärrän että sinulla on oma vahva näkemyksesi elämästä sekä Jumalasta mutta toivoisin sinun ymmärtävän eli hyväksyvän sen että jokaisella muullakin saa olla. Kiitos sinulle.
Vierailija kirjoitti:
mutta tuntuu ihan mukavalta kirjalta ja on hienoa, että näistä asioista puhutaan!!!
Koen kyllä enkeleiden kuuluvan kristillisyyteen-eihän siinä ole mitään outoa. Enkeleitä on Raamatussa ja taivasten valtakunta voi hyvinkin lähestyä meitä...ja karmasta ym. olen sitä mieltä, että näin se menee ja uudelleen synnytään oppimaan lisää. Armoa saamme kokea arkielämässäkin ja sitä kautta oppia uutta, parempaa elämää.
Konstaninopolissa aikoinaan poistettiin raamatusta jälleensyntymään viittvat asiat, samoin muokattiin sitä kansalle "sopivampaan-kuuliaisempaan" muotoon--tähän uskon kyllä.
Hienoa keskustelu täällä menossa! Toivottavasti jatkuu-googlella löysin :D.
Jälleensyntymä on hyvä jättää pois kokonaan. Ainoastaan jälleensyntymän ajatusta voisi soveltaa siihen tilanteeseen elämässä jolloin ihminen puhdistautuu ja nk. syntyy uudelleen, uudistuneena/muuttuneena tai hänellä alkaa täydellisesti uusi elämä jollakin tavalla. Olette varmasti kuullut joskus jonkun sanoneen esimerkiksi että oloni on kuin uudestisyntynyt tai silloin tein elämässäni täyskäännöksen ja aloitin täysin uuden elämän tms. jotakin vastaavaa. Jokin kokemuskin voi aloittaa ihmisen elämässä täyden uuden suunnan jopa pakotetusti, sellaistakin tapahtuu. Vaihtoehtoja on useita ja jokaisella ne "jälleensyntymän" hetket ovat omanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut...suunnilleen samaan aikaan kuin sinäkin(n.vuosi sitten)...:) Minulle kirja oli enemmänkin vapauttava ja koskettava. Se vahvisti jo olemassa olevia ajatuksiani asioista ja toi uskoa moneen tilanteeseen! Ihana krja!!:) Olen samaa mieltä kanssasi...voiko toisen noin vahvoja ja selkeitä kokemuksia mennä epäilemään...
Minäkin pidin tästä kirjasta. Erilaista siitä teki se että se ei ollut vain tarina vaan pohjautuu totuuteen hänen elämästänsä.
Mitä kysymyksiä teillä onkin, niin vastaukset löytyy Michael Newtonin kirjoista Sielujen matka ja Sielujen kohtalo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut...suunnilleen samaan aikaan kuin sinäkin(n.vuosi sitten)...:) Minulle kirja oli enemmänkin vapauttava ja koskettava. Se vahvisti jo olemassa olevia ajatuksiani asioista ja toi uskoa moneen tilanteeseen! Ihana krja!!:) Olen samaa mieltä kanssasi...voiko toisen noin vahvoja ja selkeitä kokemuksia mennä epäilemään...
Minäkin pidin tästä kirjasta. Erilaista siitä teki se että se ei ollut vain tarina vaan pohjautuu totuuteen hänen elämästänsä.
Siinä ensimmäisessä kirjassa oli hauskoja kohtiakin. Olisiko kummallinen elämäntyyli.
Vierailija kirjoitti:
Enkelit kuuluvat myös kristinuskoon. Älkää kuunnelko harhaanjohtajia jotka palvelevat omaa pahaa sisäistä oloansa ja jotka yrittävät viedä muilta uskon Jumalaan sekä enkeleihin.
Tässä keskusteluketjussa on yksinharhaanjohtaja, se joka kirjoittaa mm., että pahoja henkiä ei olisi.
Lorna Byrne on katolinen ja kirjoittaa paljon Jumalasta ja myös siitä, että on olemassa myös pahoja henkivaltoja. Itse näen Byrnen samantyyppisenä apostolina kuin ne, joita on Raamatussa. Oman aikansa sanansaattajia Jumalan valtakunnasta.
Olen päätynyt ajattelemaan niin, että jos ei ole varma, onko joku sanoma hyvän vai pahan puolelta, niin pitää katsoa sen vaikutuksia. Eli hedelmistään puu tunnetaan. Olen lukenut kaikki Byrnen kirjat ja käynyt kolme kertaa kuuntelemassa hänen yleistilaisuuksissaan. Itselläni ne ainakin selvästi lisäsivät uskoani kristilliseen Jumalaan.
Esimerkiksi aina, kun rukoilen suojelusta, rukoilen Jumalaa ja pyydän häntä lähettämään enkeleitä. Myöskään Byrne ei ymmärtääkseni rukoile enkeleitä. Koska hän nyt sattuu näkemään enkeleitä ja henkiä niin kuin muut näkevät ihmisiä, hän juttelee niiden kanssa. Näin sen hahmotan, että juttelu on eri asia kuin rukoilu. Byrnehän on myös tavannut Jumalan/Jeesuksen aina välillä ja myös pahan ja pahoja henkiä. Kirjoitti että Jeesus suojeli häntä niiltä.
Mutta ketjun perusteella näyttää siltä, että eri ihmiset tulkitsevat nekin kirjat ihan eri tavalla. Vaikka Byrne on kirjoittanut mustaa valkoisella, että hän ei rukoile enkeleitä ja on hyvän ja pahan voimat ja että myös helvetti on olemassa, niin tässä ketjussa joku väittää häneen vedoten päinvastaista. Qika hassua, miten luetunymmärtäminen vaihtelee.
Muistakaa luottaa itseenne kun asioitakin tulkitsette. Ei ole kohteliasta alas vain painaa suvaitsemattomuuttansa. Kun tutkii asioita olisi hyvä ymmärtää mitä milloinkin tarkoitetaan ja kuka ne mitenkin sanoittaa. Olkaa kiitollisia avusta jonka saatte kun elämää te tutkitte. Kiitos.
"Myöskään Byrne ei ymmärtääkseni rukoile enkeleitä."
Ei hänen tarvitse koska hänen enkelinsä ovat hänen kanssansa ja keskustelevat hänelle kuten hän on kertonut. On lisäksi aivan sama rukoiletko enkeleitä vai jumalia, kaikki ovat samassa paikassa ja enkelit jumalan alamaisia. Enkelit ovat aina hyviä joten kummallinen ajatus sinänsä.
"Olen päätynyt ajattelemaan niin, että jos ei ole varma, onko joku sanoma hyvän vai pahan puolelta, niin pitää katsoa sen vaikutuksia."
Kaikki edelleen samasta paikasta mutta meitä voidaan koetella sekä myöskin toisten ihmisten kautta. Kannattaa olla elämässä tarkkana kuin porkkana.
Byrnen ja monien kommentoijien enkelit eivät ole enkeleitä, vaan demonihenkiä. Ei ne auta teitä, vaan haluavat tuhota. Oikeat enkelit ovat Jumalan sanansaattajia ja he vahvistavat sen, mitä Raamatussa opetetaan.
Aloituksesta muistutuksena vain vuoteen 2024:
Lorna on koko elämänsä nähnyt enkeleitä. Hämmentävä kirja...Ei toisen ihmisen kokemusta voi kumota ja mennä sanomaan, että näet harhoja...
Suosittelen rehellisyyttä, kohteliaisuutta sekä suvaitsevaisuutta Suomeen. Lornakin on pitänyt Suomesta. Rauhaa sekä rakkautta jokaiselle Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Byrnen ja monien kommentoijien enkelit eivät ole enkeleitä, vaan demonihenkiä. Ei ne auta teitä, vaan haluavat tuhota. Oikeat enkelit ovat Jumalan sanansaattajia ja he vahvistavat sen, mitä Raamatussa opetetaan.
Et sinä päätä mitä enkelit kertovat ja millaista sanaa he saattavat. Ajan henki muuttuu alati mutta totuus ei muutu vaikka saisimmekin enemmän tietoa aina ajan saatossa kaikesta siitä mikä on meille ihmisille kulloinkin tarpeellista. Olisitko avoimempi ihminen? Siitä olisi hyötyä lähinnä itsellesi tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Enkelivaloa 😇
Valoa tulee pohjolasta.
Vierailija kirjoitti:
Enkelivaloa 😇
Nähdäänköhän Lornaa vielä Suomessa? Valoa on alkanutkin jo tulvimaan, aika rankkoja vuosia Suomessakin on ollut. Ehkä saamme jo pikkuhiljaa valoa pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Minä en tee enään enkelihoitoja,katsomisia yms koska en tiedä minne kuulun.Olen nyt viimeisen kk ajan rukoillut Jumalaa ja pyytänyt anteeksi sitä että olen puhunut vainajahengille,oppailleni ja enkeleille..huoah,silloin kun tein yhteistyötä enkeleiden kanssa niin tein todella osuvia katsantoja ja autoin ihmisiä,Jumala on kieltänyt auttamisen kolmannen silmän kautta ja niin olen nyt tehnytkin.Tämän kk aikana auto on hajonnut 3 kertaa,rahaa ei ole yhtään,miehellä ei ole töitä yms...en tiedä.Oon niin väsynyt Jumalaan ja kaikkeen,alan jopa olemaan hänelle vihainen kun en tiedä mitä han haluaa...Enkeleiden kanssa tunsin itseni sentään tarpeelliseksi ja tärkeäksi ja nyt tunnen itseni nollaksi.
Minäkin olen käynyt muutaman kerran samoja ajatuksia läpi. Ja varsinkin kun ufotkin tulivat "mukaan". Olin välillä ilman "uskoja" mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tee enään enkelihoitoja,katsomisia yms koska en tiedä minne kuulun.Olen nyt viimeisen kk ajan rukoillut Jumalaa ja pyytänyt anteeksi sitä että olen puhunut vainajahengille,oppailleni ja enkeleille..huoah,silloin kun tein yhteistyötä enkeleiden kanssa niin tein todella osuvia katsantoja ja autoin ihmisiä,Jumala on kieltänyt auttamisen kolmannen silmän kautta ja niin olen nyt tehnytkin.Tämän kk aikana auto on hajonnut 3 kertaa,rahaa ei ole yhtään,miehellä ei ole töitä yms...en tiedä.Oon niin väsynyt Jumalaan ja kaikkeen,alan jopa olemaan hänelle vihainen kun en tiedä mitä han haluaa...Enkeleiden kanssa tunsin itseni sentään tarpeelliseksi ja tärkeäksi ja nyt tunnen itseni nollaksi.
Minäkin olen käynyt muutaman kerran samoja ajatuksia läpi. Ja varsinkin kun ufotkin tulivat "mukaan". Olin välillä ilman "uskoja" mihinkään.
Ei kannata uskoa mihinkään harhaiseen. Monet keksivät erilaisia tarinoita tai osa kertoo tarinoiden avulla asioita, se on mielenkiintoista. Hieman kuin lukisi fantasiakirjaa tai vastaavaa mutta ei niihin ole tarkoitus uskoa niin että niitä on oikeasti fyysisesti olemassa mitään hahmoja. Niillä mielikuvitushahmoilla kerrotaan tarinoita myöskin. Jos joku yrittää väittää niitä todellisiksi niin se on kyllä valhetta. Enkelioppaamme voivat samaten kertoa asioita ihmisille sopivin tavoin jotta voimme oppia sekä käyttää mielikuvitustamme. Tarinat opettavat myös elämästä paljon asioita, raamatussakin on asioita kerrottu tarinoidenkin muodossa.
Nyt pitää ymmärtää mitä tällä tarkoitetaan. Jos puhutaan ihmisistä, on hyvä kyseenalaistaa ihmisiä sekä heidän tuomaansa tietoa. Tämä pätee ihan kaikessa elämässänme. Jos taas saamme kokemuksia, on toisinaan hyvä kyseenalaistaa saamaamme tietoa sillä auttajamme voivat testailla meitä. On häpeällistä jos tekee esimerkiksi valheellista työtä tai haluaakin käyttää muita hyväksi. On suositeltavaa olla rehellinen sekä aito ihminen eikä esittää hyvää ihmistä joka haluaa auttaa muita. Monet ovat tehneet ikäviä asioita rahanhimoissansa.