Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan lukenut kirjaa Lorna Byrne: Enkeleitä hiuksissani?

Vierailija
29.01.2010 |

Luin juuri. Lorna on koko elämänsä nähnyt enkeleitä. Hämmentävä kirja...Ei toisen ihmisen kokemusta voi kumota ja mennä sanomaan, että näet harhoja...

Kommentit (395)

Vierailija
221/395 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toisen ihmisen kokemuksen voi kumota ja sanoa ettå on harhainen akka. Ihan yleistiedolla. 

Yleistieto ei aina riitä, ymmärrys saattaa riittää kyllä. Kannattaa ottaa huomioon kenestä on kysymys sillä joidenkin henkilöiden juttuihin se voi ollakin tarpeellista mutta Lorna Byrnen kohdalla se ei oikein ole tarpeellistakaan. Voithan sinä aina halutessasi yrittää nolata itseäsi taas lisää.

Vierailija
222/395 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Byrnen ja monien kommentoijien enkelit eivät ole enkeleitä, vaan demonihenkiä. Ei ne auta teitä, vaan haluavat tuhota. Oikeat enkelit ovat Jumalan sanansaattajia ja he vahvistavat sen, mitä Raamatussa opetetaan.

Ja mihinköhän sinä perustat väitteesi, että Byrnen enkelit olisivat demoneja? Aivan älytön väite. Hän on katolinen kristitty ja kirjoittaa paljon Jumalasta.

PS. Hän kirjoittaa myös kerran kohdanneensa demonin lapsena autiomökissä. Lisäksi hän kertoo kohdanneensa paholainen, jota pelkäsi järkyttävästi, mutta missä kohtaamisessa auttoi, että Kristus oli hänen vierellään turvana.

Sivusta mainitsen että henkimaailma voi näyttäytyä meille minkälaisena hahmona tai kokemuksena tahansa uskoi sitten mihin tahansa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/395 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahvaa eksytystä tässäkin ketjussa.

Lukisitte enemmän Raamattua, niin tietäisitte ettei henkimaailmaan kuulu ottaa yhteyttä. 

Olen samaa mieltä, ettei kuulu ottaa itse yhteyttä henkimaailmaan.

Tiedät muuten kai, ettei Byrnekään sellaista tee. Luulen ettet ole edes lukenut hänen kirjojaan.

Hänen ei tarvitse ottaa yhteyttä koska hänellä on ollut aina tämä enkeliyhteys josta on kertonut aina sekä elämästänsä yhdessä hänen enkeltensä kanssa. Sivusta.

Vierailija
224/395 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen itse niin, että Jumala käyttää aina oman aikansa sanansaattajia kertomaan ikuisesta elämästä ihmisille. Raamatussa kerrotaan silloin ja aiemmin eläneistä apostoleista ja profeetoista. Sellainen Lorna on nykypäivänä. Tavoittaa ihmisiä, jotka muuten eivät ehkä tulisi ajatelleeksi Jumalaa ja hänen henkivaltojaan. Jumala, Kristus ja enkelit ovat nykyään eläviä ja läsnä ihan yhtä paljon kuin Raamatun aikoinakin. Jotkut uskovaiset puhuvat kristinuskosta ihan kuin se olisi jotain ollutta ja mennyttä, historiallinen ohimennyt vaihe 2000 v sitten. Ei, kyllä se Jumalan valtakunta on lähellämme koko ajan ja on tärkeää, että siitä puhutaan. Lornaa kuuntelee todella laajat väkijoukot ja hän puhuu juuri näistä asioista. Esimerkiksi pääsiäisenä en voi enää nykyään olla joka kerta ajattelematta sitä hirveää kuvausta siitä, mitä hän kertoo Jeesukselle silloin tehdyn. Hän kertoo nykyajan ihmisille elävästä kristinuskosta tavalla, joka ki

Kyllä meillä on maailmassa aina joitakin jotka puhuvat Jumalan sanaa sekä muistuttavat asioista ja opettavat asioita. Jumala sekä enkelit ovat aina yhdessä ihmisten kanssa, se kuuluu elämäämme. Olemme aina siunattuja ja turvassa. Sivusta.

Vierailija
225/395 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukisitte enemmän Raamattua, niin tietäisitte ettei henkimaailmaan kuulu ottaa yhteyttä. 

JOS lukee jonkinlaisia kirjoja, ei tarkoita, että itse ottaisi yhteyden henkimaailmaan.

Vierailija
226/395 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko osallistua tähän enkelikeskusteluun. 

Minäkin uskon olevani välillä yhteydessä enkeleihin. Kun se alkoi, kaikki oli niin ihanaa ja uskoin että nyt elämäni alkaa muuttua paremmaksi. Mutta vuosien myötä, nyt tuntuu kuin enkelit olisivat hylänneet minut eivätkä enää auta kuten ennen - ennen näin selkeitä viestejä unissani ja välillä ennen heräämistä unesta kuulin selkeitä viestejä, kuten kerran "olemme ylpeitä sinusta".

Elämäntilanteeni on ollut pitkään samanlainen ja olen vähän jumissa enkä saa oikein mitään aikaiseksi. Olen pitkään kysynyt enkeleiltä mikä olisi sellainen pieni ja helppo askel jolla voisin alkaa parantaa elämääni, mutta en vain saa vastausta. Olen myös pyytänyt parannusta yhteen fyysiseen vaivaan, mutta mitään ei tapahdu.

Tuntuu tosiaan kuin minut olisi hylätty. Välillä ajattelen että nyt jätän koko enkelijutun, mutta elämä ilman henkimaailman apua ahdistaa. Kaikki on tää

Moni varmasti käynyt samaa läpi.

Vierailija
227/395 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko osallistua tähän enkelikeskusteluun. 

Minäkin uskon olevani välillä yhteydessä enkeleihin. Kun se alkoi, kaikki oli niin ihanaa ja uskoin että nyt elämäni alkaa muuttua paremmaksi. Mutta vuosien myötä, nyt tuntuu kuin enkelit olisivat hylänneet minut eivätkä enää auta kuten ennen - ennen näin selkeitä viestejä unissani ja välillä ennen heräämistä unesta kuulin selkeitä viestejä, kuten kerran "olemme ylpeitä sinusta".

Elämäntilanteeni on ollut pitkään samanlainen ja olen vähän jumissa enkä saa oikein mitään aikaiseksi. Olen pitkään kysynyt enkeleiltä mikä olisi sellainen pieni ja helppo askel jolla voisin alkaa parantaa elämääni, mutta en vain saa vastausta. Olen myös pyytänyt parannusta yhteen fyysiseen vaivaan, mutta mitään ei tapahdu.

Tuntuu tosiaan kuin minut olisi hylätty. Välillä ajattelen että nyt jätän koko enkelijutun, mutta elämä ilman henkimaailman apua ahdistaa. Kaikki on tää

Moikka. Kuulostaa tutulta, älä huoli sillä tiedän itsekin että uskoakin voidaan koetella. Olet selkeästi yrittänyt pyöritellä ajatuksiasi ja keksiä myös luovempia kuvauksia kaikkeudelle eikä se haittaa kunhan muistat sen yhden totuuden. Sinuakaan ei hylätä koskaan mutta joskus elämässä saattaa tulla aikoja jolloin tuntuu turvattomalta tai yksinäiseltä. Haluaisin kuitenkin vahvistaa sitä sinun ajatustasi yhteydestä Jumalaan ja enkeleihin, he ovat kanssasi koko ajan vaikka sinä et kuule tai tunne heidän läsnäoloaan tai ylipäätään mitään. Meitä ei hylätä koskaan. Sinä käyt läpi asioita ja kaikki mitä olet jo käynyt sekä tulet käymään on sinun parhaaksesi. Jumala ja enkelit eivät suutu sinulle vaikka sinä kiukuttelisit kuinka paljon tahansa sillä kaikki kipuilu kuuluu ihmisen luonteeseen ja on myös tarpeellista. Kaikki tunteet ovat sallittuja. Muista pysyä totuudessa ja kuuntele sydäntäsi, tutki asioita avoimin mielin mutta älä lähde mukaan väkisin mihinkään valheelliseen tai rupea uskomaan väkisin johonkin sillä maailmassa on paljon kaikenlaista valheellistakin opetusta. Mielikuvituksemme avulla voimme luoda tarinoita, kuvata asioita sekä ilmentää asioita ja itseämme mutta säilyttäkäämme totuus aina elämästä sekä kaikesta todellisuudesta myöskin. Etenet omalla tavallasi eteenpäin. Tässä minun viestini sinulle. Mukavaa päivänjatkoa!

Vierailija
228/395 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ufoista sen verran, että niillä tarkoitetaan 'tuntematonta lentävää objektia' (unknown flying object). Niitä on olemassa, mutta ne voivat olla myös jonkin valtion salaista teknologiaa. Se joka täällä mainitsi että 'ufotkin tulivat mukaan' tarkoitti varmaankin enemmän alieneita?

Ne on helpompaa sanoa ufoiks, sori siitä. Joo alienit, varsinkin tv 6 ohjelma ufojen arvoitus

Vierailija
229/395 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan olisi helpottavaa uskoa niin kuin Lorna selittää asioiden olevan. Joissakin asioissa hänen jutut on kuitenkin ristiriidassa raamatun opetuksen kanssa, joten vaikea sanoa mitä ajatella. Se ainakin sopii kristinuskoon ja raamattuun, että enkelit voivat ilmestyä ihmiselle. 

Vierailija
230/395 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan olisi helpottavaa uskoa niin kuin Lorna selittää asioiden olevan. Joissakin asioissa hänen jutut on kuitenkin ristiriidassa raamatun opetuksen kanssa, joten vaikea sanoa mitä ajatella. Se ainakin sopii kristinuskoon ja raamattuun, että enkelit voivat ilmestyä ihmiselle. 

Se ilmestyminen sekä olemassaolo on se pääjuttu. Jokainen meistä on omanlainen persoona ja uskonnot, uskot sekä vakaumuksetkin voivat vaikuttaa siihen kuinka asioita ilmaistaan ja opetetaan. Kaikki eivät ole yhtä vapaita opetuksiensa kanssa tai ei ole tarkoitus aina kertoa aivan kaikkea. Kannattaa suhtautua jokaiseen henkilöön ja pohtia miten itse asioista ajattelee ja haluaa ajatella. Raamatun opetuksiakin on opetettu aika monenlaisin tulkinnoin ihan täällä Suomessakin. 

Vierailija
231/395 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JOS lukee jonkinlaisia kirjoja, ei tarkoita, että itse ottaisi yhteyden henkimaailmaan.

Jotkut tekevät kiusaa eivätkä kaikki halua uskoa tai heitä ei edes kiinnosta vaikka miten päin kertoisi asioita. On vain hienoa tulla dissailemaan.

Vierailija
232/395 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä palstalla ketään joka olisi menossa katsomaan Lornaa ensi kuussa?

Vierailija
233/395 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun aikaan lähetän kirjeen Joulupukille Korvatunturille.

Raamattu onkin sitten asia erikseen. 

AP,  kannattaisi tutustua.

Vierailija
234/395 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ufoista sen verran, että niillä tarkoitetaan 'tuntematonta lentävää objektia' (unknown flying object). Niitä on olemassa, mutta ne voivat olla myös jonkin valtion salaista teknologiaa. Se joka täällä mainitsi että 'ufotkin tulivat mukaan' tarkoitti varmaankin enemmän alieneita?

Ne on helpompaa sanoa ufoiks, sori siitä. Joo alienit, varsinkin tv 6 ohjelma ufojen arvoitus

Mikä oli AP kysymys? Ufot?

Vierailija
235/395 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä palstalla ketään joka olisi menossa katsomaan Lornaa ensi kuussa?

Olisin muuten lähtenyt mutta nyt ei sopinutkaan aikatauluihin. Odotan kuitenkin mielenkiinnolla uutisointia hänen Suomen vierailustansa. Harvinainen tilaisuus päästä näkemään häntä.

Vierailija
236/395 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joka aihiolla oma enkeli eli, jos esim. haluan enkeliltä apua lapseni sairauteen, niin onko suojelusenkeli oikea kohde? 

Vierailija
237/395 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joka aihiolla oma enkeli eli, jos esim. haluan enkeliltä apua lapseni sairauteen, niin onko suojelusenkeli oikea kohde? 

Avunpyyntö riittää. Eiväthän kaikki varmastikaan pysty tietämään kenen hommia mikäkin on. 

Vierailija
238/395 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä erilaisia tehtäviä mutta pyyntöhän aina riittää kuitenkin. Se on niinkin helppoa sekä yksinkertaista. Itse voi halutessaan pyytää apua johonkin tiettyyn aihepiiriin vaikka leikkisästi ajattelemalla tai kutsumalla tiettyjä osaavia enkeleitä mutta ei se haittaa vaikka varmuutta ei olisi onko sellaisia, aina enkelit pitävät yhtä ja ymmärtävät mitä sinäkin tarkoitat. Et jää koskaan ymmärtämättä tai kuulematta.

Vierailija
239/395 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut. Todella typerä ja vastenmielinen kirja.

Vierailija
240/395 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mulla on kaikki Byrnen kirjat ja nähnytkin hänet Suomessa. Enkelit on mun elämässä joka päivä. Enkä siis ole ns uskovainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä