Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan lukenut kirjaa Lorna Byrne: Enkeleitä hiuksissani?

Vierailija
29.01.2010 |

Luin juuri. Lorna on koko elämänsä nähnyt enkeleitä. Hämmentävä kirja...Ei toisen ihmisen kokemusta voi kumota ja mennä sanomaan, että näet harhoja...

Kommentit (395)

Vierailija
201/395 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tee enään enkelihoitoja,katsomisia yms koska en tiedä minne kuulun.Olen nyt viimeisen kk ajan rukoillut Jumalaa ja pyytänyt anteeksi sitä että olen puhunut vainajahengille,oppailleni ja enkeleille..huoah,silloin kun tein yhteistyötä enkeleiden kanssa niin tein todella osuvia katsantoja ja autoin ihmisiä,Jumala on kieltänyt auttamisen kolmannen silmän kautta ja niin olen nyt tehnytkin.Tämän kk aikana auto on hajonnut 3 kertaa,rahaa ei ole yhtään,miehellä ei ole töitä yms...en tiedä.Oon niin väsynyt Jumalaan ja kaikkeen,alan jopa olemaan hänelle vihainen kun en tiedä mitä han haluaa...Enkeleiden kanssa tunsin itseni sentään tarpeelliseksi ja tärkeäksi ja nyt tunnen itseni nollaksi.

Minäkin olen käynyt muutaman kerran samoja ajatuksia läpi. Ja varsinkin kun ufotkin tulivat "mukaan". Olin välillä ilman "uskoja" mihinkä

Oletko katsonut tv 6 ufojen arvoitus ? Moni ihminen nähnyt ja kamera taltioinut, ei taida enää olla harhaista ?

Vierailija
202/395 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkelivaloa 😇

Nähdäänköhän Lornaa vielä Suomessa? Valoa on alkanutkin jo tulvimaan, aika rankkoja vuosia Suomessakin on ollut. Ehkä saamme jo pikkuhiljaa valoa pysyvästi.

Lorna on tulossa Suomeen maaliskuussa. Lippuja voi ostaa Lippu.fi:stä. Menen nyt ensimmäistä kertaa katsomaan Lornaa. Vähän jännittää, että tuleekohan sellainen tunne, että meni rahat hukkaan, vai saakohan siitä jotain. Olen lukenut kaksi Lornan kirjaa ja ne ovat koskettaneet minua.

Tunnen, että elämme nyt hyvin erikoista aikaa ja maailma muuttuu hyvin nopeasti. Toivottavasti kohta alkaisi muutos parempaan päin! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/395 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvaa eksytystä tässäkin ketjussa.

Lukisitte enemmän Raamattua, niin tietäisitte ettei henkimaailmaan kuulu ottaa yhteyttä. 

Vierailija
204/395 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkelivaloa 😇

Nähdäänköhän Lornaa vielä Suomessa? Valoa on alkanutkin jo tulvimaan, aika rankkoja vuosia Suomessakin on ollut. Ehkä saamme jo pikkuhiljaa valoa pysyvästi.

Lorna on tulossa Suomeen maaliskuussa. Lippuja voi ostaa Lippu.fi:stä. Menen nyt ensimmäistä kertaa katsomaan Lornaa. Vähän jännittää, että tuleekohan sellainen tunne, että meni rahat hukkaan, vai saakohan siitä jotain. Olen lukenut kaksi Lornan kirjaa ja ne ovat koskettaneet minua.

Tunnen, että elämme nyt hyvin erikoista aikaa ja maailma muuttuu hyvin nopeasti. Toivottavasti kohta alkaisi muutos parempaan päin! 

Olen itse käynyt kerran katsomassa häntä täällä Suomessa, symppis tyyppi ja hänessä asuu rauha sekä viisaus. Ole vain avoimin mielin. Se tilaisuus jossa itse kävin oli mielestäni järjestetty hieman huonosti. Olin kuitenkin kiitollinen että pääsin mukaan. Toivottavasti sinulle tulee tilaisuudesta hyvä kokemus myöskin.

Vierailija
205/395 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukisitte enemmän Raamattua, niin tietäisitte ettei henkimaailmaan kuulu ottaa yhteyttä. 

Monessa kohdassa voi ollakin mutta minkäs sille mahtaa mitä koko Suomi kirjoittaa. Itse kerron aina rehellisesti asioita enkä pidä itsekään valehtelijoista. 

Vierailija
206/395 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkelivaloa 😇

Kuinka sopivasti, tämä olikin mennyt minulta täysin ohitse. Paljon kiitoksia sinulle tästä tiedosta. Rahat eivät mene hukkaan eikä kokemusta voi koskaan korvata rahalla. Kerran on tullut käytyä katsomassa. Olen samaa mieltä siitä että erikoista aikaa todellakin elämme. Toivotaan muutoksia!

Vierailija
207/395 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ufoista sen verran, että niillä tarkoitetaan 'tuntematonta lentävää objektia' (unknown flying object). Niitä on olemassa, mutta ne voivat olla myös jonkin valtion salaista teknologiaa. Se joka täällä mainitsi että 'ufotkin tulivat mukaan' tarkoitti varmaankin enemmän alieneita?

Vierailija
208/395 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy hyllystä. Uskoo ken haluaa, minä sain helpotusta vaikeassa elämäntilanteessa. Mielipiteeni on, että kaikki saavat uskoa mihin haluavat, kunhan eivät vahingoita ketään. Itse uskonnot ovat minulle kauhistus: mikä tahansa niistä tappaa ihmisia, harhaopit leviävät vihan ja kauhujen kanssa. Uskonsodat esimerkkinä. Elä ja anna elää, pidä muista huoli, tässä minun "mottoni". Lorna Byrne on mielenkiintoinen tapaus, suosittelen lukemaan, koska antaa avarakatseisuutta putkinäköisille.

Vierailija
209/395 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Byrnen ja monien kommentoijien enkelit eivät ole enkeleitä, vaan demonihenkiä. Ei ne auta teitä, vaan haluavat tuhota. Oikeat enkelit ovat Jumalan sanansaattajia ja he vahvistavat sen, mitä Raamatussa opetetaan.

Ja mihinköhän sinä perustat väitteesi, että Byrnen enkelit olisivat demoneja? Aivan älytön väite. Hän on katolinen kristitty ja kirjoittaa paljon Jumalasta.

PS. Hän kirjoittaa myös kerran kohdanneensa demonin lapsena autiomökissä. Lisäksi hän kertoo kohdanneensa paholainen, jota pelkäsi järkyttävästi, mutta missä kohtaamisessa auttoi, että Kristus oli hänen vierellään turvana.

Vierailija
210/395 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, ettei kuulu ottaa itse yhteyttä henkimaailmaan.

Tiedät muuten kai, ettei Byrnekään sellaista tee. Luulen ettet ole edes lukenut hänen kirjojaan.

Vierailija
211/395 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen itse niin, että Jumala käyttää aina oman aikansa sanansaattajia kertomaan ikuisesta elämästä ihmisille. Raamatussa kerrotaan silloin ja aiemmin eläneistä apostoleista ja profeetoista. Sellainen Lorna on nykypäivänä. Tavoittaa ihmisiä, jotka muuten eivät ehkä tulisi ajatelleeksi Jumalaa ja hänen henkivaltojaan. Jumala, Kristus ja enkelit ovat nykyään eläviä ja läsnä ihan yhtä paljon kuin Raamatun aikoinakin. Jotkut uskovaiset puhuvat kristinuskosta ihan kuin se olisi jotain ollutta ja mennyttä, historiallinen ohimennyt vaihe 2000 v sitten. Ei, kyllä se Jumalan valtakunta on lähellämme koko ajan ja on tärkeää, että siitä puhutaan. Lornaa kuuntelee todella laajat väkijoukot ja hän puhuu juuri näistä asioista. Esimerkiksi pääsiäisenä en voi enää nykyään olla joka kerta ajattelematta sitä hirveää kuvausta siitä, mitä hän kertoo Jeesukselle silloin tehdyn. Hän kertoo nykyajan ihmisille elävästä kristinuskosta tavalla, joka kiinnostaa ja muokkaa maailmankuvaa vähemmän maalliseksi.

Vierailija
212/395 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko osallistua tähän enkelikeskusteluun. 

Minäkin uskon olevani välillä yhteydessä enkeleihin. Kun se alkoi, kaikki oli niin ihanaa ja uskoin että nyt elämäni alkaa muuttua paremmaksi. Mutta vuosien myötä, nyt tuntuu kuin enkelit olisivat hylänneet minut eivätkä enää auta kuten ennen - ennen näin selkeitä viestejä unissani ja välillä ennen heräämistä unesta kuulin selkeitä viestejä, kuten kerran "olemme ylpeitä sinusta".

Elämäntilanteeni on ollut pitkään samanlainen ja olen vähän jumissa enkä saa oikein mitään aikaiseksi. Olen pitkään kysynyt enkeleiltä mikä olisi sellainen pieni ja helppo askel jolla voisin alkaa parantaa elämääni, mutta en vain saa vastausta. Olen myös pyytänyt parannusta yhteen fyysiseen vaivaan, mutta mitään ei tapahdu.

Tuntuu tosiaan kuin minut olisi hylätty. Välillä ajattelen että nyt jätän koko enkelijutun, mutta elämä ilman henkimaailman apua ahdistaa. Kaikki on täällä niin kylmää, kovaa ja julmaa - on sotaa, sairautta, seksuaalirikoksia, talous kuralla, lääkäristä ei saa apua ja sinne ei edes pääse, työttömyyttä, kiusaamista... Miten täällä voi viaton ja hyväntahtoinen ihminen selvitä ja rakentaa hyvän ja mielekkään elämän?

Jumalasta sen verran, että välillä rukoilen sen/hänen kauttaan, mutta sekään ei auta. En edes tiedä mikä jumala on? Ei se voi olla mies pilven päällä, tai jos on, niin tämän on pakko olla joku 'matrix' jonka se itseään jumalaksi kutsuva mies on luonut :D Ja enkelit olisivat alieneita. Raamatun jumala on mielivaltainen, se tekee hirveitä asioita maalle ja ihmisille ja joskus jopa katuu sitä välittömästi, mutta tekee silti. Lisäksi se kieltää aivan kaiken ja kohtelee naisia kamalasti ('naiset ovat saastaisia'). En oikein usko raamatun jumalaan, miten joku haluaa tuollakseen uskoa?

Enemmän haluaisin uskoa johonkin 'rakkauden lähteeseen' , mutta en enää saa kiinni siitä rakkauden tunteesta mitä silloin joskus aikaisemmin. Ja nyt kun maailma on muuttunut huonompaan suuntaan, nyt en ainakaan saa kiinni mistään rakkaudesta.

Taisi tulla aika pitkä kirjoitus, toivottavasti joku jaksaisi lukea ja ehkä vastatakin. Ovatko enkelit tosiaan hylänneet minut? Miten voin saada heihin taas yhteyden? Meditoinnin kautta ei enää ole onnistunut, enkä ole saanut viestejä unissa.

Vierailija
213/395 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsö. Miten se Raamattu on syntynyt ellei yhteydellä henkimaailmaan? Tekstihän on kanavoitua.

Vierailija
214/395 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ufoista sen verran, että niillä tarkoitetaan 'tuntematonta lentävää objektia' (unknown flying object). Niitä on olemassa, mutta ne voivat olla myös jonkin valtion salaista teknologiaa. Se joka täällä mainitsi että 'ufotkin tulivat mukaan' tarkoitti varmaankin enemmän alieneita?

Kaikki fyysisesti olemassa oleva on tehty ihmisten toimesta. Ihmiset luovat myös kaikenlaista mielikuvituksensa avulla. Alien on hahmo jollaista ei voi olla oikeasti fyysisesti olemassa mutta kyllä sellaisia näkyjä ihmiset voivat nähdä. Näkyjä voi nähdä sisäisesti sekä ulkoisesti. Ihmiset pitävät taltioida kaikenlaista mielenkiintoista ja ihmisen perusluonteeseen kuuluu elämän sekä maailman tutkiminen. Henkimaailma sekä kaikki ilmestykset ovat aina kiehtoneet ihmisiä ja niin ne tekevät edelleen. Olen itsekin fanaattinen tutkija elämässäni.

Vierailija
215/395 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyy hyllystä. Uskoo ken haluaa, minä sain helpotusta vaikeassa elämäntilanteessa. Mielipiteeni on, että kaikki saavat uskoa mihin haluavat, kunhan eivät vahingoita ketään. Itse uskonnot ovat minulle kauhistus: mikä tahansa niistä tappaa ihmisia, harhaopit leviävät vihan ja kauhujen kanssa. Uskonsodat esimerkkinä. Elä ja anna elää, pidä muista huoli, tässä minun "mottoni". Lorna Byrne on mielenkiintoinen tapaus, suosittelen lukemaan, koska antaa avarakatseisuutta putkinäköisille.

Mainitsemasi motot ovat enemmänkin lausahduksia, eivät liity uskontoihin tai uskon sotiin. Olemme jokainen erilainen eivätkä kaikki tykkää samoista asioista. Elämässä on hyvin paljon kaikkea erilaista josta voi valita sen mikä itseä kiinnostaa. Avarakatseisuuteen kuuluu myös hyväksyntä niitäkin asioita kohtaan jotka eivät sovi itselle mutta joista ei ole haittaa kenellekään. Selkeään harhaanjohtamiseen tai kiusaamiseen sekä kaikkeen ilkivaltaan ja pahuuteen kuuluu jokaiden puuttua kuitenkin sillä katsomaankaan ei saisi vain jäädä sellaista havaitessaan.

Vierailija
216/395 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsö. Miten se Raamattu on syntynyt ellei yhteydellä henkimaailmaan? Tekstihän on kanavoitua.

Kaikki asiat eivät ole kanavoitua. Raamattua on kasattu ajan saatossa ja se sisältää paljon kokemuksellisia tarinoitakin samaten.

Vierailija
217/395 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki asiat eivät ole kanavoitua. Raamattua on kasattu ajan saatossa ja se sisältää paljon kokemuksellisia tarinoitakin samaten.

Kokemuksellisia asioita Byrnekin kirjoissaan nimenomaan kertoo. Siksi rinnastan hänet Raamatun apostoleihin tai profeettoihin.

Vierailija
218/395 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi yrittää ottaa, ei se onnistu jos ei onnistu. Joskus taas ihmiset saavatkin kokemuksia jotka saavat heidät pelkäämään hyvin paljon ja saattavat unohtaa koko asian. Henkimailmassa ollaan aina ihmistä viisaampia sekä vahvempia joten suosittelen olemaan nöyrä sekä kuuliainen ihminen. Kannattaa arvostaa koko elämää.

Vierailija
219/395 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosin olen tainnut lukea lähes kaikki kirjaston luokan 15.9 kirjat. (vai oliko tämä luokiteltu 99.jotain?)

Kirjan alussa asioita selostetaan erittäin pikkutarkasti, loppuosassa hypitään vuosikymmenestä toiseen. Tämä yksityiskohta hieman häiritsi, muutoin ihan luettava.

Aiheen tiimoilta löytyy kyllä parempiakin opuksia.

Sinut pitäisi todellakin viedä mielentilatutkimukseen. 

Vierailija
220/395 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksellisia asioita Byrnekin kirjoissaan nimenomaan kertoo. Siksi rinnastan hänet Raamatun apostoleihin tai profeettoihin.

Kyllä, kaikki on luettu. Arvostan suuresti hänen työtänsä ja pidän hänestä myös ihmisenä. Ei mitään pahaa sanottavaa hänestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan