Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan lukenut kirjaa Lorna Byrne: Enkeleitä hiuksissani?

Vierailija
29.01.2010 |

Luin juuri. Lorna on koko elämänsä nähnyt enkeleitä. Hämmentävä kirja...Ei toisen ihmisen kokemusta voi kumota ja mennä sanomaan, että näet harhoja...

Kommentit (395)

Vierailija
241/395 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä palstalla ketään joka olisi menossa katsomaan Lornaa ensi kuussa?

En valitettavasti, kun en asu lähellä ja aika on huono

Vierailija
242/395 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No harmi juttu. Toivottavasti saisimme jotakin lehtijuttua asian tiimoilta. Enkelit kiinnostavat ja mitä sanovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/395 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo joku sairaskertomus vai mikä?

Ennen noita kutsuttiin harhoiksi mutta nykyään ihan normijuttua, eipä siinä mitään.

Vierailija
244/395 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan lukenut Nick Caven  And the Ass saw an angel?

Vierailija
245/395 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen noita kutsuttiin harhoiksi mutta nykyään ihan normijuttua, eipä siinä mitään.

Aina on enkeleistä kerrottu, älä nyt jaksa tätä ihmisten alentamista jatkaa. Lorna Byrne on elänyt koko elämänsä kuunnellen enkeltensä puhetta ja hän keskustelee heidän kanssa arjessansa. Hänen kirjansa kertovat hänen elämästänsä yhdessä rakkaiden enkeltensä kanssa. Menen katsomaan häntä kun hän saapuu Suomeen.

Vierailija
246/395 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina on enkeleistä kerrottu, älä nyt jaksa tätä ihmisten alentamista jatkaa. Lorna Byrne on elänyt koko elämänsä kuunnellen enkeltensä puhetta ja hän keskustelee heidän kanssa arjessansa. Hänen kirjansa kertovat hänen elämästänsä yhdessä rakkaiden enkeltensä kanssa. Menen katsomaan häntä kun hän saapuu Suomeen.

Uskon että Lorna on aidosti sellainen kuin hän kertoo. Hänellä on rohkeutta puhua rehellisesti asioista, myös vaikeista ajoista hänen elämässänsä.

Vierailija
247/395 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeleitä kaikille. 

Vierailija
248/395 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No harmi juttu. Toivottavasti saisimme jotakin lehtijuttua asian tiimoilta. Enkelit kiinnostavat ja mitä sanovat.

Minuakin kiinnostaa tämä asia. Joillekin puhutaan hyvin selkeästi kun taas jotkut ottavat hiljentymisen jotta ne viestit kuulisi. Odotan tätä hetkeä lähestyväksi. Kaikki kirjat häneltä olen lukenut.

Vierailija
249/395 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä ennen ole sanottu mutta nykyisin sanotaan koska kaikki enkeleihinkin liittyvä halutaan kieltää. Olisi ehkä parempi jos näitä asioita ei itse seurailisi kun ne eivät kiinnosta selkeästi sinua esimerkiksi.

Vierailija
250/395 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon että Lorna on aidosti sellainen kuin hän kertoo. Hänellä on rohkeutta puhua rehellisesti asioista, myös vaikeista ajoista hänen elämässänsä.

Itsehän kuuntelen erilaisia ihmisiä enkä suoraan tuomitse ketään. Ne jotka valehtelevat, tulevat huomatuiksi kyllä.

Vierailija
251/395 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut, hyvä kirja

Vierailija
252/395 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut, hyvä kirja

Hän on tulossa Suomen vierailulle tässä kuussa, oletko tietoinen siitä? Olen itse ainakin menossa häntä katsomaan.

Vierailija
253/395 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut, hyvä kirja

Minäkin olen lukenut muut paitsi ne rukouksiin liittyvät. Ne eivät olleet ihan minulle.

Vierailija
254/395 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeleitä Lornalle. 🙏

Vierailija
255/395 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahvaa eksytystä tässäkin ketjussa.

Lukisitte enemmän Raamattua, niin tietäisitte ettei henkimaailmaan kuulu ottaa yhteyttä. 

Höpsö. Miten se Raamattu on syntynyt ellei yhteydellä henkimaailmaan? Tekstihän on kanavoitua.

Aivan kaikki ei ole mutta maailmankuvamme on ollut liian ruusuinen ja senhän näkee tänäänkin kaikkialla. 

Vierailija
256/395 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en ole kokenut henkiä, mutta uskon niihin. Pakkohan on uskoa, koska niin moni ihminen niistä raportoi.

Ei ole savua ilman tulta. Ja kun tarpeeksi tulee savua sieltä täältä, samanlaisia viestejä, niin kyllä se jostain kertoo.

Uskon myös henkimaailmaan, olen lapsesta saakka uskonut. Pidän jännittävistä kokemuksista mutta luotan siihen että enkelit suojelevat. Joskus saan vahvaa johdatusta sen suhteen että kaikkeen ei kannata lähteä mukaan, voi peloittaa liikaa. Toivon että olisin rohkeampi vielä joskus.

Voi lapsi rakas, pelkokin kuuluu elämäämme eikä sitä tarvitse hävetä. Meitä suojellaan aina enkeltemmekin toimesta mutta tarvitsemme elämäämme myös ihmisiä suojelemaan meitä. Jumalan siunausta elämääsi jatkoonkin.

Vierailija
257/395 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta kirja ei voi olla vaarallinen, siinä ei pilkata eikä arvostella Jumalaa.

Ei se olekaan mutta kaikki eivät hyväksy sitä että elämässä tapahtuu ikäviä asioita. Enkelimme eivät pelasta meitä ikäviltä kokemuksilta mutta he voivat tuoda meille turvaa. Joskus ihmisen on kärsittävä myös ikävistä tunnetiloista sekä pahasta olosta mutta pahan kokemuksen jälkeen tunnemme jälleen turvan itsessämme. Turvattomuuden hetkellä ei voi tuntea olevansa turvassa, se on täysin loogistakin. Kaikki mitä elämässä tapahtuu kuuluu elämään ja se kuuluu hyväksyä. Toimikaa oikein sekä rakkaudellisesti aina, mitä useampi toimii niin, sitä enemmän meistä jokainen tuntee turvaa, rakkautta sekä onnellisuutta elämässä.

Tämä on täysin totta. Toivokaamme että meistä jokainen toimii aina rakkaudellisesti muita kohtaan ja että pääsisimme synneistämme eroon sillä katkeruus kuten kateuskin ovat hyvin tuhoavia syntisiä pahoja voimia. Älkäätten kadehtiko ketään, se ei auta ketään koskaan millään tavalla.

Vierailija
258/395 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärrä millä asioilla leikit. Henkimaailman asioilla leikkiminen on vaarallista jos ei ymmärrä asiasta mitään! "henkioppaat" ja "suojelusenkelit" ovat demoneja jotka uskottelevat olevansa hyviä ja saattavat auttaakin jotta saisivat sinut harhautetuksi. Jos jatkat, siitä voi seurata vaikka mitä sellaista josta et pääse enää omin avuin irti! Valon oppaiksihan he itsensä esittelevät mutta todellisuudessa pimeyden puolelta nuo voimat tulevat.

Esim - Alienit kuulemma rakastaa meitä kaikkia paljon, silti vievät väkipakolla munasoluja ja sprmaa ihmisiltä ? Minun mielestä sellainen ei ole kuullutkaan rakkaudesta, vapaudesta ja omasta tahdosta...

Vierailija
259/395 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mitä Lorne puhui Valkeakoskella?

Vierailija
260/395 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa mitä Lorne puhui Valkeakoskella?

Tämä kiinnostaa myös, kuten muutkin tilaisuudet. Kertoisitteko kokemuksia näistä maaliskuun tilaisuuksista sekä tunnelmista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän